Film fra Kosovo
Fra : Per Hagemann

Dato : 20-08-05 20:48

Nogle klip fra et Nyhedsbrev fra Den Danske Forening

20. august 2005:

"Det internationale samfunds forsøg på at stoppe overgrebene mod de kristne
i Kosovo er slået fuldstændig fejl", fortalte amerikanske diplomater i en
briefing af ansatte i USAs regering d. 12/8. De henviste til ødelæggelsen af
150 kirker og den samtidige opførelse af 200 moskeer.

Under henvisning til ødelæggelsen af 34 kirker i marts sidste år sagde
Melady: "Takket være nogle få amatørfilm kan vi se, hvordan optøjerne
udviklede sig. På alle film ses nogle klatre op på toppen af kirkerne og
smide korset ned - og derpå trampe på det. Derpå blev kirkerne sat i brand."

Link til en af disse film findes forneden på denne side.

På filmen ser man FN-soldater passere forbi, mens kirken bliver ødelagt -
uden at foretage sig noget.

Militæranalytikeren Frederick Peterson sagde, at medierne ignorerer det
faktum, at saudiarabiske og andre kilder lader penge flyde til den fattige
provins for at betale for nye moskeer i takt med at kirkerne bliver ødelagt.

Albanske muslimers afbrænding af en kirke, - mens FN-soldater kører forbi
uden at gribe ind:

http://www.cnsnews.com/video/2005/KosovoChurchDesecration.wmv

Fra : Ingolf

Dato : 20-08-05 22:05

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ødelagt.
>

> Albanske muslimers afbrænding af en kirke, - mens FN-soldater kører forbi

Er du også hoppet med på UN-basher vognen? Det er et tåbeligt mediestunt der
kører for fuld skrue i USA lige nu. USA har ikke meget tilovers for UN, nok
fordi de ikke fik mandat til at gå i krig imod Irak... Og du kan jo selv se
at John Bolton alligevel blev udpeget af Bush, under meget mystiske
omstændigheder forleden. Bush sked på hele Senatet, som alle var imod at
vælge Bolton! Bolton kunne kun vælges fordi en særlig regel giver
præsidenten fuld kontrol, når Senatet ikke er fuldtalligt.

-

"Sen. Edward M. Kennedy, D-Mass., sharply criticized the move.
It's a devious maneuver that evades the constitutional requirement of Senate
consent and only further darkens the cloud over Mr. Bolton's credibility at
the U.N.," Kennedy said"

-

http://www.msnbc.msn.com/id/8758621/
http://www.cnn.com/2005/US/03/07/bolton/
Som jeg ser det, gælder det for USA om at underminere UN fuldstændigt, for
så giver krigen i Irak åbenbart bedre mening for den gennemsnitlige
Amerikaner... bare tag et kig på medierne derovrefra..

"Bare se.. man kan ikke stole på UN.. det var godt vi ikke lyttede til dem
omkring krigen i Irak"

Fra : Alucard

Dato : 21-08-05 00:30

On Sat, 20 Aug 2005 23:05:17 +0200, "Ingolf"
<Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

> [...]
>vælge Bolton! Bolton kunne kun vælges fordi en særlig regel giver
>præsidenten fuld kontrol, når Senatet ikke er fuldtalligt.

Bla. bla. bla.....

Det (ganske enkle) spørgsmål er: Er filmen sand eller er det fusk....?

Alle dine konspirationsteorier kan du godt glemme....

Fra : Sten Schou

Dato : 22-08-05 15:34

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> "Bare se.. man kan ikke stole på UN.. det var godt vi ikke lyttede til dem
> omkring krigen i Irak"

Gad vide hvilke tanker man gør sig om FN (undskyld jeg bruger den danske
forkortelse) nede i Darfur. Her har alles højtelskede FN nu i to år stået at
kigget til på sidelinjen, mens muslimerne har udvidet deres lebensraum.

Hilsen Sten