Ih hvor vi tramper
Fra : GB

Dato : 19-08-05 22:25

http://www.filtrat.dk/index.php?id=P2925

Carsten Agger fra det rabiate Minoritetsparti, der blandt dets medlemmer
har den danske konvertit og steningstilhænger Abdul Wahid Pedersen har
selvfølgelig også sin egen blog, hvor han senest kommer med en række
udbrud imod den 'hadske højreekstreme blogspektre'. Disse blogs er efter
hans opfattelse 'paranoide', 'hadske' og bidrager ikke til 'forståelse'.

Trods dette jamrer en del af hans ligesindede ( han kalder dem
'velanskrevne ' - de er dog ikke erklærede kulturrelativistiske - )
blogvenner over at disse 'højreekstremistiske' blogs ikke linker til dem
selv - (de linker naturligvis ikke til undertegnede eller nogen af de
andre ). Fjolset Agger mener selv at 'disse blogs' med deres interne
linkning danner en slags "Rip, Rap og Rup" effekt....

Nu skal jeg være den første til at indrømmme at jeg ikke linker hverken
til Carsten Aggers blog, hans Rip Rap og Rup venner hos
Minoritetspartiet/Humanisme/Faklen/Eskapist eller konspirationsspredere
som Keld Bach, Dismedia, Censurnyt eller andre 'højkvalitative' blogs som
Agger kalder sit udvalg.

Ser man på amerikanske bloks er det reglen at konservative blogs linker
til konservative, venstredrejede til venstredrejede, liberitanere til
liberitanere osv.

Der er slet intet fordækt eller mærkeligt i det - som også viser sig ved
Aggers interne linkning.

Modspil - "Solidaritet, linkning og sådan"
[http://www.modspil.dk/politik/solidaritet__linkning_og_s_dan.html]

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : TBC

Dato : 20-08-05 01:55

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Disse blogs er efter
> hans opfattelse 'paranoide', 'hadske' og bidrager ikke til 'forståelse'.

At de er hadske, og ikke bidrager til forståelse er indlysende når man
betragter deres konstitution. Så det udsagn har han da som det mindste
delvis ret i.

Det har du så helt ret i.

TBC