Hvis Bush bliver 'impeached'
Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 18:38

Hvad sker der så med Vestre, og specielt med Ander Fogh?

HVIS det nu viser sig i en amerikansk domstol at Bush og CO er medskyldige i
det STØRTSTE MASSEMORD siden Charles Manson, vil det så sige han skal dømmes
efter Texansk Domstol? Som udlover døddomme til, specielt massemordere, som
sjovt nok kun findes i USA? Tænk sig den færste præsident der skulle for en
elektrisk stol var Nixon, men han slap med nogle skrammer...
http://www.c-span.org/lbj/homepage.asp?Cat=Series&Code=LJ&ShowVidNum=6&Rot_Cat_CD=LJ&Rot_HT=206&Rot_WD=&ShowVidDays=60&ShowVidDesc=&ArchiveDays=30

Historisk er Bush den første præsident der SKAL modtage en dødsdom, sammen
med Cheney, Condoleeza og Powell... among others.. Det er retslig amerikans
politik og lov.. men tror DU på det bliver fulgt efter?

Og efter denne dom... hvor står Fogh så Skal vi ha gang i de
'tilbagevirkende dødsdomme' fra 2. verdenkrig? Jeg spør' bare....

Fra : Jesper

Dato : 19-08-05 19:13

Ingolf <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

> Hvad sker der så med Vestre, og specielt med Ander Fogh?

Intet, gå i behandling for din psykose eller misbrug.

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 19:36

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Intet, gå i behandling for din psykose eller misbrug.

Tjaa.. du har nok ret.. jeg ryger i intensiven på det intensive "Hans
Hospital"

Men du ryger på hjul og stejle!

Fra : Kim2000

Dato : 19-08-05 21:42

> [...]
> amerikans
> politik og lov.. men tror DU på det bliver fulgt efter?

Her er det så at jeg må fortælle dig at det ikke er ulovligt at føre
krig, jeg bliver også nødt til at fortælle dig at soldater heller ikke
bliver retsforfulgt for at have slået ihjel i krig, ligesom heller ikke
de danske soldater bliver stillet for en dommer for at have slået ihjel
i krig. Hele ideen i en krig er at skade den anden part.

Fra : TBC

Dato : 20-08-05 00:37

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

Først af alt: Kim2000, jeg taler dig ikke imod, men associerer på dine
præcise men uhyggelige udsagn hvis man tænker over dem.

Jeg kunne ikke lade være med tygge og smage lidt på det skæbnesvangre i den
argumentation, som ud fra de desværre gældende præmisser jo er fuldstændigt
rigtig. Forestil dig at moralsk ophøjede væsener kom til jorden og
betragtede vores færd, og hørte følgende og for menneskesamfundet desværre
helt reele argumentation:

> Her er det så at jeg må fortælle dig at det ikke er ulovligt at føre krig

"Tsk, tsk. Mennesket justits undlader at dæmme op for den største form for
vold i menneskenes samfund og eksistens, hvilken oprørende og tilbagestående
moral og justits. ...De burde jo ellers kunne tilstræbe og løfte et større
ansvar med de åndsgaver de har til forskel fra planetens øvrige beboere. Men
de er som sådan i kraft af at de benytter disse egenskaber så destruktivt,
ligefrem værre end de dyr de deler planeten med!"

> jeg bliver også nødt til at fortælle dig at soldater heller ikke bliver
> retsforfulgt for at have slået ihjel i krig, ligesom heller ikke de danske
> soldater bliver stillet for en dommer for at have slået ihjel i krig.

"Jammen jøsses dog. Enkeltindividerne stilles end ikke til regnskab for at
tage et andet individs liv, hvad enten det er indirekte eller direkte
....Hvad er deres undskyldning for det med de mere bevidste åndsegenskaber de
besidder til sammenligning med de laverestående væsener på planeten. Det er
jo oprørende, ja en pervation af format, i betragtning af at vi taler om en
race med udviklet evne til at forstå, sanse og opfatte værdi ved egen og
andres eksistens. Det kan ikke undskyldes, enhver moralsk udviklet og
sansende eksistens bærer sin egen ansvarsbyrde"

> Hele ideen i en krig er at skade den anden part.

"Føj for den da hvor det taler for sig selv, det finder jeg slet ikke ord
dækkende nok til at kommentere ...vi skrider!"
___

Det er så egentlig en grund til at vi burde kunne kendes værdige til
udslettelse, hvis det altså ikke lige var fordi de fiktivt besøgende var
moralsk ophøjede i forhold til de vildyr vi egentligt er

Det er den slags der er nedslående. At tænke over og betragte de sørgelige
forhold og menneskets eksistens der kunne være så meget bedre end den så
amoralsk er, og som det tydeligt fremgår af dine præcise udsagn. At betragte
det åndsbegavede menneske og så se dets nationalisme, egennytte, selviskhed,
agressivitet og voldsomhed. Jeg skammer mig meget over de af mine
medmennesker som ligefrem finder sig berettigede til at fremture i deres
onde adfærd, og ved mig selv ved at erkende at jeg grundlæggende og dybt
inde af natur også besider nogle af de samme egenskaber.

Jeg priser alle der forsøger at hæve sig over det, og håber at de finder
sindsro og ren samvittighed derved. Sov lidt på den, og held og lykke siger
jeg bare.

TBC