Valget i USA 2000, 'Vote rigging' software~
Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 16:32

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 16:44

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message
news:4305faf1$0$82755$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Se med og græd!
> http://www.iwilltryit.com/fixed1.htm

Ups, jeg glemte kilden
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread161837/pg1

Fra : Jesper

Dato : 19-08-05 16:48

Ingolf <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message
> news:4305faf1$0$82755$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Se med og græd!
> > http://www.iwilltryit.com/fixed1.htm
> >

> Ups, jeg glemte kilden
> http://www.abovetopsecret.com/forum/thread161837/pg1

Endnu et useriøst conspiracy site.

Hvorfor linker du ikke til en seriøs kilde, f.eks en stor avis eller TV
station? Hvis historien er så vigtig, og hvis den er sand, så må de jo
have bragt den.

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 17:40

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Endnu et useriøst conspiracy site.
>
> Hvorfor linker du ikke til en seriøs kilde, f.eks en stor avis eller TV
> station? Hvis historien er så vigtig, og hvis den er sand, så må de jo
> have bragt den.

Lol.. det er jo netop det...

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 17:47

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Endnu et useriøst conspiracy site.

Lad mig lige slå fast. at AboveTopSecret.com ER et konspirationssite. Her
kan alle deltage. Også dem der tror på de officielle konspiationsteorier.
Sitet er lavet for at alle der har interesse kan deltage. Men nyhederne på
ABS er IKKE falske og ej heller photoshopped. Du kan da ikke forestille dig
at en stor og anerkendt 'nyheds'station skulle bringe disse nyheder? Det
ville æde deress pengemaskine øjeblikkeligt.

Men lad mig nu høre... det hele var falsk, og optaget et eller andet sted i
ørknen. og DU kan bevise det, fordi skyggerne ikke var helt rigtige?

Tjaaa... sandheden er som regel altid pinligt, for jer 'debunkere'?

Fra : Alucard

Dato : 19-08-05 20:05

On Fri, 19 Aug 2005 18:46:53 +0200, "Ingolf"
> [...]

>Sitet er lavet for at alle der har interesse kan deltage. Men nyhederne på
>ABS er IKKE falske og ej heller photoshopped.

Hahahahahahahaha.... Og grise kan flyve....))

Fra : Jesper

Dato : 19-08-05 16:45

Ingolf <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

> Se med og græd!
> http://www.iwilltryit.com/fixed1.htm

Over hvad? Den film vil ikke loade!

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 17:00

> Over hvad? Den film vil ikke loade!

Prøv dette link
http://www.iwilltryit.com/media/mp_fixed2_2.asx

Hvis det stadig ikke virker skal jeg gerne uploade dette retssalssmøde, så
alle kan se det?

Jeg kan ihvertfald se klippet, måske skal du opdatere din Windows Media?

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 17:03

Eller prøv at downloade denne, det er den samme
http://www.electiledysfunction.org/ConyersOhioHearing_chunk_8.wmv

Jeg kan downloade den med Getright, uden problemer
http://www.getright.com/

Fra : Tim

Dato : 19-08-05 17:20

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Over hvad? Den film vil ikke loade!

Der er en gut (softwareudvikler) der indrømmer foran en dommer, at han har
skrevet den softwarestup, der gjorde det muligt at manipulere med stemmerne
under valgkampen.

Ingolf sidder nu og tørrer sine store våde øjne.

Tim

Fra : Tim

Dato : 19-08-05 17:18

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message
> Se med og græd!
> http://www.iwilltryit.com/fixed1.htm

Ja, det er da noget svineri, men sidder du virkelig og tuder, din laps?

LOL altså )))

Værre endnu: Du elsker sgu' at skrive den slags indlæg om USA, så lad dog
være med dit vamle hykleri.

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 18:13

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> LOL altså )))
>
> Værre endnu: Du elsker sgu' at skrive den slags indlæg om USA, så lad dog

Sandheden skal da høres! Også selvom du ikke billiger det! Eller Jeg!
Der findes også en Dansk version her:
http://www.stopterrorkrigen.dk/emner/usa/041207_computreprogram_stjal_valget_for_bush.htm

Hold da kæft.. hvordan kan du latterliggøre sådan information? Du beviser jo
kun over for andre at du er ligeglad med fakta, så længe det billiger
målet...Kom igen Tim!

Fra : Tim

Dato : 19-08-05 18:45

> [...]
> jo kun over for andre at du er ligeglad med fakta, så længe det billiger

Bare navnet, www.stopterrorkrigen.dk, fortæller _ALT_ om, hvor troværdig den
hjemmeside er.

Hvad bliver det næste? Arbejderpartiet Kommunisterne's og Attacs
hjemmesider, ligesom Trunte??

I er sgu' så gennemskuelige at det uværgerligt giver grinekramper )

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 19:07

> [...]
> hjemmesider, ligesom Trunte??
>
> I er sgu' så gennemskuelige at det uværgerligt giver grinekramper )

Flot observeret Tim! Selvom det giver DIG grinekramper... hvad fortæller det
dig så? Eller er du 'faktaresistent'? Please... check hvad de siger, og
check de navne de kommer med.... Det er lidt mere usædvanligt end normale
'nyheder'. Vær så venlig. KRYDSCHECK det på alle leder og kanter.. og
PLEASE!!!!!! Post hvad du finder her.... Det KAN jo være at vi tager fejl..
hvilket vi er meget åbne overfor... men hvor åben er du?

Fra : Tim

Dato : 19-08-05 19:31

> Flot observeret Tim! Selvom det giver DIG grinekramper... hvad fortæller
> det dig så?

At det er nogle venstreorienterede tågehoveder der står for den hjemme side,
og at den, og folk der linker til den, er dybt utroværdig.

> Eller er du 'faktaresistent'?

Næh. Jeg har bare et filter, der filtrerer det værste vrøvl fra.

> Please... check hvad de siger, og check de navne de kommer med.... Det er
> lidt mere usædvanligt end normale 'nyheder'.

"Lidt"? Det er _meget_ mere usædvanligt.

> Vær så venlig. KRYDSCHECK det på alle leder og kanter.. og PLEASE!!!!!!
> Post hvad du finder her.... Det KAN jo være at vi tager fejl.. hvilket vi
> er meget åbne overfor... men hvor åben er du?

Jeg stoler ikke en døjt på, hvad der står på den hjemmeside, eller for den
sags skyld Attacs eller Arbejderpartiet Kommunisterne's hjemmesider. Alt
sammen skrevet og redigeret af røde tågehoveder i liga med f.eks. AHW, Kim
Larsen og dig selv.

Alene det, at de kalder det for "terror"-krigen fortæller alt, hvad der er
værd at vide om den sprøjte.

Men, hvis du finder den interessant, så fordum dig dog blot yderligere.

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 19:42

> [...]
> sammen skrevet og redigeret af røde tågehoveder i liga med f.eks. AHW, Kim

Hold nu op med dit pis! HVAD STÅR DER??!?!

> Alene det, at de kalder det for "terror"-krigen fortæller alt, hvad der er
> værd at vide om den sprøjte.

Hvis alle meninger er tilladt, også din mening, hvorfor så ikke skyde den i
sænk, som du jo giver udtryk for, men ingen beviser!

> Men, hvis du finder den interessant, så fordum dig dog blot yderligere.

Sådan er det med alternative forklaringer.... DU skal forholde dig til dem,
og burde kunne bortforklare dem, med FAKTA... men det har du og andre endnu
ikke bevist..*so sad!*

Hold du bare fast i den offieciele forklaring, selvom INTET kan bevises!!

Fra : Tim

Dato : 19-08-05 19:58

> Hold nu op med dit pis! HVAD STÅR DER??!?!

Har du ikke fattet det endnu???

Jeg gider end ikke gå ind på den røde møgspreder og kigge.

> Hvis alle meninger er tilladt, også din mening, hvorfor så ikke skyde den
> i sænk, som du jo giver udtryk for, men ingen beviser!

Hvis jeg skulle skyde alt i sænk, som jeg er uenig i, kunne jeg ikke
bestille andet 24/7.

> [...]
> endnu ikke bevist..*so sad!*
>
> Hold du bare fast i den offieciele forklaring, selvom INTET kan bevises!!

Det gør jeg så.

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 20-08-05 10:37

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg gider end ikke gå ind på den røde møgspreder og kigge.

Hvad så med denne?
http://www.censurnyt.dk/scripts/viewnews.php?newsid=211&menuid=9

Hvis du ikke gider at lytte til kritik af dine egne synspunkter, så syntes
jeg du burde holde op med at poste i "dk.politik" Gruppen er netop til debat
om politiske emner, og du overhører alt kritik..

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.politik

Fra : Alucard

Dato : 20-08-05 12:02

On Sat, 20 Aug 2005 11:36:49 +0200, "Ingolf"

>Hvad så med denne?
>http://www.censurnyt.dk/scripts/viewnews.php?newsid=211&menuid=9

Tænk dig dog om.... Kalder du det her en seriøs overskrift ?

"Er verden ført bag lyset: Var terror-angrebet 11. september del af en
skjult amerikansk strategi?"

Hørte jeg nogen hviske "konspiration"...??? )

> [...]
>jeg du burde holde op med at poste i "dk.politik" Gruppen er netop til debat
>om politiske emner, og du overhører alt kritik..

Hvad med lidt selvkritik før du "øffer" for meget op....

Fra : Ingolf

Dato : 20-08-05 12:22

"Alucard" <alucard44@otmail.com> wrote in message

> Tænk dig dog om.... Kalder du det her en seriøs overskrift ?
>
> "Er verden ført bag lyset: Var terror-angrebet 11. september del af en
> skjult amerikansk strategi?"

Det kan vi sikkert godt blive enige om ikke er en særlig smart overskrift..
men det var jo heller ikke det oprindelige site, som Tim ikke gad læse..
eller også forstår han ikke Engelsk?

> Hørte jeg nogen hviske "konspiration"...??? )

Jeg hørte det ikke.. andet end fra dig :)

Fra : Tim

Dato : 20-08-05 12:36

> [...]
> overskrift.. men det var jo heller ikke det oprindelige site, som Tim ikke
> gad læse.. eller også forstår han ikke Engelsk?

Ja, ja Ingolf... its good with you då.

Hvis du kan finde et seriøst site skal jeg sgu' nok tage stilling til det,
men hvis det starter med "terrorkrigen" eller en overskrift der tydeligt
peger på en eller anden galnings konspirationsteorier, så spilder jeg
sgu'itte min tid på det du.

Det har vi jyder simpelthen for travlt til.

> Jeg hørte det ikke.. andet end fra dig :)

Du burde selv have advaret om det da du plantede liket. Det stinker langt
væk af hjernespind og konspirationsteorier.

Ren tidspilde.

Hvis du ikke kan mønstre noget mere troværdigt, kan vi vist godt stoppe
denne tråd, eller du kan sniksnakke videre med dig selv.

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 20-08-05 14:50

> [...]
> men hvis det starter med "terrorkrigen" eller en overskrift der tydeligt
> peger på en eller anden galnings konspirationsteorier, så spilder jeg

Et hvilket som helst site der har en anden holdning end din egen gider du jo
ikke spilde tid på.. for det er per defination et konspirationssite, ikke?

> Det har vi jyder simpelthen for travlt til.

Tænkte nok då kom fra'et mørk' Jylland ;)

> [...]
>
> Hvis du ikke kan mønstre noget mere troværdigt, kan vi vist godt stoppe
> denne tråd, eller du kan sniksnakke videre med dig selv.

Jamen lille ven.. hvad er troværdigt i dine ører? Er det kun troværdigt hvis
det passer med dine holdninger?

Der er masser af troværdige kilder at tage fat på.

Hvad med George Galloway? En anerkendt Britisk politiker. Vil du spilde 10
minutter af din tid til at lytte til ham? Eller skal du spilde flere timer
med at bortforklare ham som en konspirationstosse?
Det har så intet med valget at gøre, det gider du jo alligevel ikke høre på.
Dette omhandler olie-for-mad skandalen. Det er første gang jeg ser en
Britisk politiker så rasende i en live høring!
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/4556113.stm
Videoen fra BBC vises forkert hos mig.. hvorfor ved jeg ikke lige...men det
essentielle i det han siger kan ses herfra:
http://www.iwilltryit.com/provenfacts1.htm

Hele høringen kan ses og downloades her:
http://www.sourcewatch.org/index.php?title=George_Galloway

Du kan krydschecke denne historie på CNN og andre 'troværdige' kilder.

Hvad syntes du om hans udtalelser? Er du enig med ham? Hvorfor? Hvorfor
ikke?

Eller tager du den nemme udvej igen, og erklærer alle ovenstående links for
konspirationssites?

Fra : Tim

Dato : 21-08-05 01:49

> [...]
> ikke?
>
> Eller tager du den nemme udvej igen, og erklærer alle ovenstående links

Svarer lidt senere... træt

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 22-08-05 20:15

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Svarer lidt senere... træt
>
> Tim

Jeg venter...stadig... med spænding :)

Fra : Tim

Dato : 22-08-05 23:09

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message

Næppe. Jeg læser dagligt Information f.eks. Kend din fjende

Hvis det derimod blot er tale om dedikeret anti-et-eller-andet, som f.eks.
Arbejderpartiet Kommunisterne's eller Attac's hjemmesider, eller noget der
hedder www.stopterrorkrigen.dk ell. lign., så spilder jeg simpelthen ikke
min tid på det.

Absolut ikke.

Øhh, og?

Nogle senatorer og Daily Telegraph har beskyldt et britisk MP for at have
taget mod penge (billig olie) af Saddam i forb. m. Oil-For-Food programmet.
Det kan være de har ret. Det kan være de tager fejl. Hvem ved?
Med hvad hulen har det med noget at gøre?

Han siger bl.a. (hvad jeg lige fangede af hovedpunkter):

1) Han vidste åbenbart _inden_ krigen startede, hvad ingen andre vidste, at
Irak ikke havde WMD.
- Det er ret godt gået.

2) Krigen var forkert
- Næh.

3) Sanktionerne mod Irak var forkerte
- Næh. Desuden var det Frankrig der nægtede at stoppe de selvsamme
sanktioner _efter_ krigen!

4) Ingen forbindelse til 9/11
- Det kan han have ret i.

5) At det irakiske folk ville sætte sig til modværge
- Selvfølgelig ville de det. Hvis ikke, hvorfor så overhovedet sende
soldater derned?

6) 100.000 døde
- Civile?

7) Hvis verden havde lyttet til Chiraq, der jo bare ville det bedste.
- Det var Chiraq, der ikke ville stoppe sanktionerne mod Irak _efter_
krigens afslutning. Desuden er Chiraq blot en populistisk Napoleon-wannabe,
der fører Frankrig's stolte tradition med at sætte sig til modværge mod alt
amerikansk, videre.

8) Vi ville ikke være i den katrastrofe vi er i idag
- ... hvor irakerne har afholdt deres første demokratiske valg i mange,
mange år?

9) Det er den amerikanske industri, der stæler alle pengene fra irakerne.
-. Vi skulle også (ifølge ham) have lyttet til Koffi Annan, men var det ikke
Annan's søn der gjorde, at Annan var tæt på at måtte forlade posten, fordi
har havde snydt med enorme summer i forb. m. Oil-for-Food programmet?

Helt grundlæggende er han farvet fra top til tå, og hans udtalelser bærer
tydeligt præg heraf. Han ser en side af sagen, og det er hans egen.

> Er du enig med ham?

På nogle punkter ja.

> Hvorfor?

Jeg er enig med ham i, at Saddam ikke havde nogen (direkte) forbindelse til
9/11. Sandsynligvis ikke engang indirekte.

> Hvorfor

Bl.a. fordi han grundlæggende er imod krigen og sanktionernerne mod Saddam
Hussein, og det er jeg grundlæggende ikke. Hans udtalelser styres af det
faktum.

Ellers har jeg i øvrigt taget nogle af punkterne op ovenfor.

> Svarer lidt senere... træt

Godnat

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 24-08-05 18:15

> Næppe. Jeg læser dagligt Information f.eks. Kend din fjende

Ja... ligesom GB, kan jeg forstå? Der findes mange andre nyhedsformidlere...

> [...]
> Arbejderpartiet Kommunisterne's eller Attac's hjemmesider, eller noget der

Hvorfor ikke? Hvorfor skulle de ikke ha noget relevant til debatten..eller
er det fordi de er uenige med din politik, og så er de automatisk nogle
'røde tågehoveder'? Jeg forstår din holdning.. men vær venlig at underbygge
dine argumenter, "beyond doubt!"

> Absolut ikke.

Det glæder mig! Men du har stadig ikke givet udtryk for det.

> [...]
> programmet. Det kan være de har ret. Det kan være de tager fejl. Hvem ved?
> Med hvad hulen har det med noget at gøre?

Så du har altså ikke set klippet kan jeg forstå? 'Det kan være de har ret'
eller 'det kan være de ikke har ret'. hvad er din påstand for at de tager
fejl.. eller har ret?
Fakta er:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_for_food

> Han siger bl.a. (hvad jeg lige fangede af hovedpunkter):
>
> 1) Han vidste åbenbart _inden_ krigen startede, hvad ingen andre vidste,
> at Irak ikke havde WMD.
> - Det er ret godt gået.

Det vidste både Frankrig, Tyskland, Kina, Finland, Norge, osv osv, bl. a
lande.. derfor gik de ikke
med i koalitionen!
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/03/20030321-4.html

> 2) Krigen var forkert
> - Næh.

Den var, og er stadig smaskulovlig.. Hvad er så formålet med UN? Eller vil
du sige at UN tog fejl? Som vi alle ved idag.. at Irak ikke havde WMD!
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/3718150.stm

> 3) Sanktionerne mod Irak var forkerte
> - Næh. Desuden var det Frankrig der nægtede at stoppe de selvsamme
> sanktioner _efter_ krigen!

Nå da? Har du noger der understøtter det argument?

> 4) Ingen forbindelse til 9/11
> - Det kan han have ret i.

Der er vi da enige. Og kan du så overskue konsekvenserne af en ULOVLIG krig?
http://www.watchblog.com/thirdparty/archives/000638.html

> 5) At det irakiske folk ville sætte sig til modværge
> - Selvfølgelig ville de det. Hvis ikke, hvorfor så overhovedet sende
> soldater derned?

Fordi igen, at krigen var dømt ulovlig, på forhånd! Hvad ville du selv gøre,
hvis USA sagde at Danmark var et terrorland, og du vidste det inderste inde,
at de tager fejl.. Selvfølgelig ville du da kæmpe imod? Eller er du
forræder?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3661134.stm

> 6) 100.000 døde
> - Civile?

Nej han siger 1 million! Og det indebærer sanktionerne fra 1991, Er du klar
over hvormange børn i Irak der ikke kunne blive f.eks vaccineret pga alm
børnesygdomme i over 13 år, pga disse sanktioner, bygget på løgne? Som jeg
tidligere har bevist.. var den første golfkrig også bygget på løgn!
http://en.wikipedia.org/wiki/Nurse_Nayirah

> [...]
> Napoleon-wannabe, der fører Frankrig's stolte tradition med at sætte sig
> til modværge mod alt amerikansk, videre.

Siger du.. hvad understøtter din påstand?

> 8) Vi ville ikke være i den katrastrofe vi er i idag
> - ... hvor irakerne har afholdt deres første demokratiske valg i mange,
> mange år?

Katastrofen han hentyder til er terroren i bl. a Spanien. Og nu giver det
mere mening.. da man har en katastrofe i London. Jeg billiger IKKE de
terrorangreb der fandt sted, hverken i London eller Spanien men jeg billiger
heller ikke den terror der har været imod Irak, siden krigen startede, pga
af et falsk grundlag. Kan du huske det første angreb USA foretog på Irak? De
kaldte det for et 'decapation strike".. altså at halshugge regeringen i
Irak.. det er da ligeså sygt i hovedet som de halshugninger der finder sted
i dag i Irak... om de så er troværdige eller ej. (Mærkeligt at mange bærer
Adidas tøj, når man er imod ALT vestligt... syntes du ikke?)

> [...]
> ikke Annan's søn der gjorde, at Annan var tæt på at måtte forlade posten,
> fordi har havde snydt med enorme summer i forb. m. Oil-for-Food

Det var jo direkte løgn.. et røgslør.. en 'smokescreen'... har du slet ikke
fulgt med? De 'beviser' der var imod Annan, og hans søn er senere smuldret,
og det havde intet på sig!
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4391031.stm

> Helt grundlæggende er han farvet fra top til tå, og hans udtalelser bærer
> tydeligt præg heraf. Han ser en side af sagen, og det er hans egen.

Ja.. han er rasende.. og det er forståeligt med dagens fakta! Og det giver
ham nok en vis kulør.. men han er da ikke rød i hovedet :)

> På nogle punkter ja.

Hvilke?

> Jeg er enig med ham i, at Saddam ikke havde nogen (direkte) forbindelse
> til 9/11. Sandsynligvis ikke engang indirekte.

Hvad fanden laver vi så der? Og kom nu bare med din WMD påstand...

> Bl.a. fordi han grundlæggende er imod krigen og sanktionernerne mod Saddam
> Hussein, og det er jeg grundlæggende ikke. Hans udtalelser styres af det
> faktum.

Hvorfor er du 'grundlæggende ikke' ?

Og.. af DET faktum.. at din holdning er en anden har du ret til.. men du
bliver nødt til at forholde dig til til fakta... også selvom det ikke
stemmer med din overbevisning,

> Ellers har jeg i øvrigt taget nogle af punkterne op ovenfor.

Nej.. de er hermed afvist! Din begrundelse bunder nok dybere i et had til
muslimer generelt, og derfor giver denne krig mening for dig?

Fra : Tim

Dato : 24-08-05 21:28

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Ja... ligesom GB, kan jeg forstå? Der findes mange andre
> nyhedsformidlere...

> Hvorfor ikke?

Fordi man ikke kan stole en skid på, hvad de skriver. Det er allerede
farvet, inden de sætter sig til tastaturet.

Hvis man skal vende og dreje hver eneste sætning man læser, for bare at få
10% fornuftigt ud af det, så har jeg mange andre ting jeg helle vil bruge
tid på.

> [...]
> de er uenige med din politik, og så er de automatisk nogle 'røde
> tågehoveder'? Jeg forstår din holdning.. men vær venlig at underbygge dine

Er gjort flere gange. Tidspilde.

> Det glæder mig! Men du har stadig ikke givet udtryk for det.

Hvad er det du vil have mig til?? At finde eksempler på, at jeg læser medier
og tager stilling til andre folks holdninger, selv om jeg mener at være
uenige med dem?

> Så du har altså ikke set klippet kan jeg forstå?

Jo, men nu var det altså tekstyen jeg læste først, eftersom det var det
første du havde linket til.

> 'Det kan være de har ret' eller 'det kan være de ikke har ret'. hvad er
> din påstand for at de tager fejl.. eller har ret?

Jeg ser vitterlig ikke, hvad "har ret / ikke ret" i forhold til hans
påståede korruption, har med Irak-krigen at gøre.

Et udvalg i senatet har anklaget et britisk MP for korruption i forb. m.
Oil-for-Food programmet... og?

> [...]
> http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_for_food

> Det vidste både Frankrig, Tyskland, Kina, Finland, Norge, osv osv, bl. a

Vel gjorde de da ej. Giv mig eet eneste link der viser, at de kunne bevise
der ikke var WMD i Irak _før_ krigen gik igang.

> Den var, og er stadig smaskulovlig..

Vel var/er den da ikkenikkenej. Saddam tilvejebragte ikke de fornødne
beviser for at han ikke var i besiddelse af WMD, eller istand til at
producere WMD.

Alene det, gav ifølge resolutionen, mandat til at angibe Irak.

> Hvad er så formålet med UN? Eller vil du sige at UN tog fejl? Som vi alle
> ved idag.. at Irak ikke havde WMD!
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/3718150.stm

> Nå da? Har du noger der understøtter det argument?

Arrgh.... det kræver ligefrem noget søgning.... hang on...

Jo (omend det kræver adgang til JP). Overskriften (og lidt tekst) er der dog

http://www.jp.dk/login?url=udland/artikel:aid=1769884:fid=8326

http://64.233.183.104/search?q=cache:XHIoXy65uEcJ:www.egnsinvest.dk/content/egnsinvest/KommentarDetaljer.asp%3Fpid%3D9163+%22oph%C3%A6ve+sanktionerne%22+irak+frankrig&hl=en&client=firefox-a

> Der er vi da enige. Og kan du så overskue konsekvenserne af en ULOVLIG
> krig?
> http://www.watchblog.com/thirdparty/archives/000638.html

Hvorfor mener du, at krigen bliver ulovlig af, at der ikke var en
forbindelse mellem Irak og 9/11?

Forklar venligst.

> [...]
> Hvad ville du selv gøre, hvis USA sagde at Danmark var et terrorland, og
> du vidste det inderste inde, at de tager fejl.. Selvfølgelig ville du da

Forklar venligst hvorfor det skulle have noget at gøre med, om det irakiske
militær ville sætte sig til modværge eller ej, at du betragter krigen som
ulovlig!?

> Nej han siger 1 million! Og det indebærer sanktionerne fra 1991, Er du
> klar over hvormange børn i Irak der ikke kunne blive f.eks vaccineret pga
> alm børnesygdomme i over 13 år, pga disse sanktioner, bygget på løgne?

Sikke da noget sludder, at sanktionerne fra 1991 skulle være bygget på
løgne. Kuwait blev sgu' overfaldet af en krigsgalning, der ville have
fingrene i Kuwaits rigdomme. DET er årsagen til de mange hundredetusinder af
døde irakere.

Hold nu op med det pladder Ingolf.

> Som jeg tidligere har bevist.. var den første golfkrig også bygget på
> løgn!
> http://en.wikipedia.org/wiki/Nurse_Nayirah

Sure, sure.

> Siger du.. hvad understøtter din påstand?

Se ovenfor.

> Katastrofen han hentyder til er terroren i bl. a Spanien. Og nu giver det
> mere mening.. da man har en katastrofe i London.

Så p.g.a. af, at vi risikerer at få øretæver, skal vi bare læne os tilbage?

> Jeg billiger IKKE de terrorangreb der fandt sted, hverken i London eller
> Spanien men jeg billiger heller ikke den terror der har været imod Irak,
> siden krigen startede, pga af et falsk grundlag.

Grundlaget er ikke WMD eller olie. Det er en religionskrig.

> [...]
> 'decapation strike".. altså at halshugge regeringen i Irak.. det er da
> ligeså sygt i hovedet som de halshugninger der finder sted i dag i Irak...

Det kan overhovedet (undskyld ordvalget ikke sammenlignes.

> (Mærkeligt at mange bærer Adidas tøj, når man er imod ALT vestligt...
> syntes du ikke?)

Ikke mere mærkeligt, end at jeg engang så nogle af ungdomshusets langhårede
beboere stå og sælge Coca-cola ude foran huset på Jagtvej.

> Det var jo direkte løgn.. et røgslør.. en 'smokescreen'... har du slet
> ikke fulgt med? De 'beviser' der var imod Annan, og hans søn er senere
> [...]

Den må jeg bide i mig.

> Ja.. han er rasende.. og det er forståeligt med dagens fakta!

Næh. Egentlig ikke. Han har ikke ret i det meste af det han siger, så han
skal faktisk bare køle lidt ned, og gemme den slags fjant til den lokale
radiostation.

> Og det giver ham nok en vis kulør.. men han er da ikke rød i hovedet :)

> Hvilke?

Se nedenfor.

> Hvad fanden laver vi så der?

Skaber demokrati.

> Og kom nu bare med din WMD påstand...

Det har jeg faktisk aldrig påstået. Tværtimod. Du er velkommen til at
google.

> Hvorfor er du 'grundlæggende ikke' ?

Tjah... helt ærligt... hvad tror du? Mon ikke det er fordi jeg finder det
helt fjong, at Saddam's regime fik et par gevaldige på kassen, efter at have
trukket FN (og tilsyneladende en hel masse venstreorienterede) rundt i
manegen?

En ting skal han have: Han var denundehyleme god til det.

> Og.. af DET faktum.. at din holdning er en anden har du ret til.. men du
> bliver nødt til at forholde dig til til fakta... også selvom det ikke
> stemmer med din overbevisning,

Det gør jeg.

> Nej.. de er hermed afvist!

Nej, det er de hermed ikke.

> Din begrundelse bunder nok dybere i et had til muslimer generelt, og
> derfor giver denne krig mening for dig?

Nope. Se ovenfor.

Tim

Fra : GB

Dato : 25-08-05 13:09

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Er gjort flere gange. Tidspilde.

Tim - for nu at tage mit eksempel med Saddam's pensionsordninger til
terroristfamilier - om jeg så byggede en tidsmaskine, klædte mig og Ingolf
ud som intifadister, sammen tog til Mellemøsten på det rigtige sted og det
rigtige tidspunkt, og så det med egne øjne, ville Imgolf selvfølgelig bare
hævde, at jeg havde puttet hallucinogener i hans mynte-te.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Alucard

Dato : 25-08-05 13:43

On 25 Aug 2005 12:08:38 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>rigtige tidspunkt, og så det med egne øjne, ville Imgolf selvfølgelig bare
>hævde, at jeg havde puttet hallucinogener i hans mynte-te.

Ja, det lyder sandsynligt...)

Fra : Tim

Dato : 25-08-05 16:03

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> rigtige tidspunkt, og så det med egne øjne, ville Imgolf selvfølgelig bare
> hævde, at jeg havde puttet hallucinogener i hans mynte-te.

LOL ))

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 06-09-05 19:10

> LOL ))

ROFLMAO!

Fra : Tim

Dato : 06-09-05 19:14

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> ROFLMAO!

Sender du et billede?... det ville jeg gerne se

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 06-09-05 19:10

> [...]
> rigtige tidspunkt, og så det med egne øjne, ville Imgolf selvfølgelig bare
> hævde, at jeg havde puttet hallucinogener i hans mynte-te.

Tjaa. jeg drikker nu ikke pebermyntete, og tidsmaskiner er ifølge nutidens
forskere umulige, så du tåber bare videre GB!

_
Ja.. støt Israel send dem et par ....

Fra : Ingolf

Dato : 25-08-05 11:58

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message

> http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/03/20030321-4.html

Læg mærke til at selveste Afghanistan også er med i koalitionen... :)

Fra : Alucard

Dato : 20-08-05 13:39

On Sat, 20 Aug 2005 13:21:42 +0200, "Ingolf"

>Det kan vi sikkert godt blive enige om ikke er en særlig smart overskrift..

Hvorfor bruger du den så, når du selv kan se at det er noget vrøvl...?

>men det var jo heller ikke det oprindelige site, som Tim ikke gad læse..
>eller også forstår han ikke Engelsk?

Dit oprindelige link henviser til samme slags klaphatte....

>Jeg hørte det ikke.. andet end fra dig :)

Det var det man kalder et retorisk spørgsmål...

Fra : Tim

Dato : 20-08-05 12:28

> [...]
> skjult amerikansk strategi?"
>
> Hørte jeg nogen hviske "konspiration"...??? )

LOL

> Hvad med lidt selvkritik før du "øffer" for meget op....

Et rigtig godt råd.

Tim

Fra : Alucard

Dato : 19-08-05 20:20

On Fri, 19 Aug 2005 19:45:01 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>hjemmesider, ligesom Trunte??
>
>I er sgu' så gennemskuelige at det uværgerligt giver grinekramper )

Ja... Jeg fik helt ondt i maven af grin....)))

Fra : Tim

Dato : 19-08-05 20:37

> Ja... Jeg fik helt ondt i maven af grin....)))

.... og så siger de, at de vil være gode ved andre... og her sidder vi med
ondt i maven...!!

Tim