Er Bush religiøs fanatiker?
Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 19-08-05 12:52

Noget tyder på, at præsident Bush er tæt knyttet til ekstremt
højreorienterede kristne i USA:

http://mogmich2.blogspot.com/2005/08/messias.html

--
Mogens Michaelsen
Dansk weblog: http://mogmich2.blogspot.com/

Fra : Ingolf

Dato : 19-08-05 16:13

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> wrote in message
> Noget tyder på, at præsident Bush er tæt knyttet til ekstremt
> [...]

Noget tyder på det. Læste for noget tid siden at man ikke ville ha'
Israelere eller Jøder i CIA til at arbejde med mellemøstlige affærer, pga de
sandsynligvis ikke ville handle objektivt. Men nu sidder der en president,
hvis største forbillede er 'Jesus'. Kan du se ironien?

Fra : AJC

Dato : 19-08-05 18:01

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in

> [...]
> pga de sandsynligvis ikke ville handle objektivt. Men nu sidder der en
> president, hvis største forbillede er 'Jesus'. Kan du se ironien?

Bedre forbillede findes ikke imho.
Bare synd at Bush ikke har sat sig ind i, hvad Jesus står for.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 19-08-05 19:00

AJC wrote:
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in

> Bedre forbillede findes ikke imho.

Det er jeg tilfældigvis enig med dig i, da jeg selv er kristen.

> Bare synd at Bush ikke har sat sig ind i, hvad Jesus står for.

Ja, han har tydeligvis ikke læst biblen - eller måske læst den
som Osama bin Laden ville læse den?

Men det hører naturligvis ikke hjemme her i gruppen at gå i
dybden med det.

Fra : John Schmitt

Dato : 19-08-05 16:15

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Noget tyder på, at præsident Bush er tæt knyttet til ekstremt
> højreorienterede kristne i USA:
>
> http://mogmich2.blogspot.com/2005/08/messias.html

Gammel nyhed - de betalte hans valgkamp.

JS