Oprør fortsætter,Radio Holger lukkes
Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-05 08:16

- og Kamal Qureshi ønsker evig lukning af Radio Holger, og påstår at sådant
ville ske, hvis HibzUtTahrir-radio havde kommet med den generelle
aflivnings-IDE vedr terrorister som Kaj Vilhelmsen er kommet med en enkelt
gang, uden at få lejlighed til at gå i dialog på TV og forklare sig i
detaljer...
Fundamentalister dvs alle muslimer er konstant livstruende mod 5 mia vantro
mennesker - klart, utilsløret, uden forbehold

Beslaglagt oprørsappel stadig på nettet
Politiet ser gennem fingre med, at en beslaglagt appel fra foreningen Oprør
ligger frit tilgængelig på nettet. Oprør er tilfredse.
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=392341

Radio Holger lukkes efter racistiske udtalelser
Radio Holger har fået frataget sin sendetilladelse i tre måneder for at
agitere for hjemsendelse af fremmede. Radiostationen klager nu til
Kulturministeriet.
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=392307

Fra : Claudio Adam

Dato : 18-08-05 11:44

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> [...]
>Oprør er tilfredse.
>http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?Pa geID=392341
>
>Radio Holger lukkes efter racistiske udtalelser

Hallo Bo,
jah enige er vi jo langt fra aldrig,

Vedrørende Radio Holger gik Manden-Han over stregen, men han går
måske efter 2 0g et skridt tilbage princippet?

For mit eget vedkommende drejer det sig om at give Både Islam og
Jødedommen så tilpas meget modspil i den offentlige debat, at de
til sidst trækker sig, ergo repatrierer sig selv til deres
respektive lande.
Dette ligger til grund for den for store indflydelse disse to
parter øver i blandt andet Danmark eller om du vil Europa.

I dette spørgsmål:
Må man være afklaret med sig selv om at det er den rigtige vej at
gå.
Ligeledes skal man tage i betragtning at ved den form for ærlighed
og stillingtagen, vil man af en majoritet af befolkningen
automatisk falde ind under: " Dømt til Behandling ".
Jeg ved ikke hvorfor sandheden har så trænge kår?
Men Kejserns nye klæder trives under alle omstændigheder.

Til sidst:
Er der vitterligt folk der endnu ikke ser alvoren ved det der
sker i Europa: Hvor Europæerne kort sagt befinder sig i en
begyndene ryggen mod muren politik.
I øjeblikket drejer det sig kort sagt om at få en så stor bid af
kagen, før lokummet tilter!

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Per Hagemann

Dato : 18-08-05 15:14

> [...]
>aflivnings-IDE vedr terrorister som Kaj Vilhelmsen er kommet med en enkelt
>gang, uden at få lejlighed til at gå i dialog på TV og forklare sig i

Som der står i Politikens artikel er Radio Holger lukket for at komme med
grove og diskriminerende udtalelser mod Islam og muslimer, altså nøjagtigt
det samme som vi efterhånden er en del debatdeltagere som ofte gør,
simpelthen for at berette om virkelighedens verden.

Nævnet er dog ikke hoppet på mediepropagandaløgnen om at Kaj Vilhelmsen
skulle have opfordret til aflivning. Nok derfor at DR, som oprindelig rejste
sagen, efter mine observationer har været fuldstændigt tavse om de 3
måneders udelukkelse.

Derimod har Radioavisen lige omtalt en sag med langt mindre
mediemanipulation, nemlig triple-A-banden, som havde taget TV2 ved næsen, så
indslaget om indvandrerbander blev lidt overdramatiseret.

--
Det er aldeles barokt at anvende denne kvalificerede menneskeretsbeskyttelse
i §266b som våben mod os, der forsvarer de ifølge vor kultur mest