? Gåtefull melding på news ?
Fra : Rom

Dato : 15-08-05 13:56

Hvem er det "vi'et" som skal starte bombing av Iran?

A. Israel + venner?
B. Israel + USA + venner?
C. Kristne (inkludert evangelister)
D. Anti-islamistene m/Israel og venner?
D. Vesten (- muslimer)?

Svar søkes.

Kjell

Fra : Rune

Dato : 15-08-05 14:25

> Hvem er det "vi'et" som skal starte bombing av Iran?

> [...]

A. Norge har diplomatiske og venskabelige relationer til Israel. Så du
tænker vel Norge?
B. Norge har diplomatiske og venskabelige relationer til både USA og Israel.
Så du tænker vel Norge?
C. Norge er et overvejende kristent (inkluderet envagelistisk) land. Så du
tænker vel Norge?
D. Anti-islamistene m/Israel og venner? Norge er del af kampen mod terror og
islamismen, så du tænker vel Norge
D. Norge er del af vesten. Så du tænker vel Norge?

aw. I er godt nok blevet krigsliderligere der oppe i Norge hva'? Det er nok
alt olien der er strømmet jer til hovedet... - eller kan det virkelig passe
i er ved at udvikle jer nogle nosser? - naaa.. det er nok urealistisk.
Kravl i hellere tilbage ind bag mor Gros skørter.

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 15:10

"Rune" <slam@slam.slam> skrev i en meddelelse

> [...]
> passe i er ved at udvikle jer nogle nosser? - naaa.. det er nok
> urealistisk. Kravl i hellere tilbage ind bag mor Gros skørter.

LOL - så fik han den . . .

Nå men alvorligt talt "vi'et" er nogle få krigsliderlige muslimhadere her i
gruppen, ingen andre.
Så der er ikke noget at bekymre sig om, de har hverken raketter, bomber, fly
eller nosser til noget som helst.

JS

Fra : Rom

Dato : 15-08-05 17:32

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i melding

> [...]
| gruppen, ingen andre.
| Så der er ikke noget at bekymre sig om, de har hverken raketter, bomber,

Vi har et ekstremisme-problem også her på news.

Martin forsnakket seg.

Det er jo opplagt at "vi" ikke refererer til verken "dk.politkk" eller
"no.samfunn.politikk.diverse" ettersom vi knapt nok har hagle.

Så den tolkningen utelukker jeg. "Vi" må referere til noe annet.

Er tilbøyelig til å tro at "vi'et" refererer til Israels venner/
anti-islamister. Men det kan ikke sies høyt. Det som sies høyt er
phony propagandaen for å få argumentere for et "Amageddon",
slik som spådd i et eller annet testament.

Noen sammenfatter situasjonen slik at vi er på randen til
en 3. verdenskrig.
http://www.buzzflash.com/

Bombing av Iran betyr i realiten kontinurlig bombing av
Iran ... og at Al Qaida i nærmest vil bli pådyttet våpenanriket
uran til deres neste terroraksjon. Deretter kreves det bare en
talentfull student for å få dette til å smelle.

Autoritativ israelsk kommentator var rakst ute med
sette opp en 3. verdenskrig på dagsrorden etter
terroraksjonen i London.

Kjell

dk.politik,no.samfunn.politikk.diverse,no.samfunn.politikk.utenriks
Sent: Monday, August 15, 2005 2:42 PM

Fra : Geir Hongrø

Dato : 15-08-05 20:13

"Rom" <nospam@please.com> skrev i melding

> Er tilbøyelig til å tro at "vi'et" refererer til Israels venner/
> anti-islamister.

Antiislamister er en dårlig betegnelse. Nesten alle mennesker, inkludert et
flertall av verdens muslimer, er imot islamisme. Islamofob er et bedre ord i
så måte, selv om man egentlig like gjerne kan gjøre det enkelt og kalle dem
rasister.

Geir Hongrø

Fra : Geir Hongrø

Dato : 15-08-05 20:12

"Rune" <slam@slam.slam> skrev i melding

> A. Norge har diplomatiske og venskabelige relationer til Israel. Så du
> tænker vel Norge?
> B. Norge har diplomatiske og venskabelige relationer til både USA og
> Israel. Så du tænker vel Norge?

Det er på tide at Norge bryter alle bånd med både USA og Israel og betrakter
de to landene som fiender inntil det skjer en merkbar endring i begge
landenes politikk overfor f.eks. verdens muslimer.

> C. Norge er et overvejende kristent (inkluderet envagelistisk) land. Så du
> tænker vel Norge?

Norge er et land med full religionsfrihet. Altså feil.

> D. Anti-islamistene m/Israel og venner? Norge er del af kampen mod terror
> og islamismen, så du tænker vel Norge

Krigen mot terror har ingenting med islam å gjøre.

> D. Norge er del af vesten. Så du tænker vel Norge?

Vesten er så mangt. Generelt sett bør Norge distansere seg fra store deler
av Vesten

Geir Hongrø

Fra : Rom

Dato : 15-08-05 23:40

"Geir Hongrø" <geirhongnospam@online.no> skrev i melding

Kan du svarer på hvem "vi'et" er?

(eller var dette 100 ord som ikke svar på
noe som helst ?)

Kjell

Fra : Claudio Adam

Dato : 15-08-05 14:26

Rom <nospam@please.com> skrev:
>Hvem er det "vi'et" som skal starte
> [...]

Julemanden?

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Martin

Dato : 15-08-05 15:16

John Schmitt skrev:

> [...]
> gruppen, ingen andre.
> Så der er ikke noget at bekymre sig om, de har hverken raketter, bomber, fly

SSSSSHHHHHHHHHHHH

Fra : Rom

Dato : 15-08-05 17:39

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i melding

Så du vil fortsatt ikke fortelle oss hvem "vi" er.

Hvem du representerer skal liksom være hemmelig.
Jo mindre vi skjønner jo bedre ...?

Er det ikke på tide å pakke kofferten din her på news
og komme tilbake når du har fått ordnet opp i
cover'et ditt ....

Kjell