Er det her Bo Weimann fra Blekingegadeband~
Fra : Malene P

Dato : 15-08-05 12:17

http://www.db.dk/kon/temadag/e2004/bibsys.htm

Eller er der bare tale om et pudsigt sammentræf af navne og karriereforløb?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 15-08-05 13:11

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>http://www.db.dk/kon/temadag/e2004/bi bsys.htm
>
>Eller er der bare tale om et pudsigt
>sammentræf af navne og
>karriereforløb?
>
>Malene P

Du kan jo eventuelt ringe og spørge ham ...

Fra : Malene P

Dato : 15-08-05 13:35

"Peter Bang (slet 3WF2V)" <peterbang@3WF2Vprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo eventuelt ringe og spørge ham ...

Ja -og jeg kan også vælge at spørge her i gruppen.

Malene P

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 14:00

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Er det her Malene P?

http://www.depweb.dk/18-1_brugerne_historier-baggrunde.html

Fra : Malene P

Dato : 15-08-05 14:08

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er det her Malene P?
>
> http://www.depweb.dk/18-1_brugerne_historier-baggrunde.html

Øh??? Hvorfor håner du og misbruger dårligt stillede mennesker til at tage
pis på mig?

Malene P

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 14:31

> [...]
>
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> Øh??? Hvorfor håner du og misbruger dårligt stillede mennesker til at tage

Fordi du er hævngerrig og kalder andre mennesker svin.
Du har luftet dine meninger, så vi alle kan forstå dem - det må være nok.
Du er ikke et "overpoliti" eller "overanklagemyndighed"
- det kan være at nogen er sluppet billigt, men som jeg har skrevet flere
gange, så kan sagen genoptages, hvis nye beviser fremkommer.

Altså drop det og lev livet - forvent ikke retfærdighed, thi så bliver du
skuffet.

JS

Fra : Rune

Dato : 15-08-05 14:42

> Fordi du er hævngerrig og kalder andre mennesker svin.

Men syntes du ikke selv det er lidt usselt at eksponere og nedgøre en person
fra en siden med "baggrundshistorier af Depressions- og Angstramte." for at
bevise din pointe i en politisk diskussion?

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 15:13

"Rune" <slam@slam.slam> skrev i en meddelelse

> [...]
> person fra en siden med "baggrundshistorier af Depressions- og
> Angstramte." for at bevise din pointe i en politisk diskussion?

Eksponeringen skete da hun gik offentligt frem på nettet.
Nedgøre - av det er jo rigtigt, jeg sammenstillede hende med Malene P.

JS

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-08-05 16:08

Rune wrote:

> Men syntes du ikke selv det er lidt usselt at eksponere og nedgøre en person
> fra en siden med "baggrundshistorier af Depressions- og Angstramte." for at
> bevise din pointe i en politisk diskussion?

Sikkert ikke!

Vi har jo set det flere gange før herinde at disse "storslåede,
tolerante humanister" ikke skyer noget som helst nedrigt middel i deres
billige forsøg på at jorde "ideologiske modstandere" PERSONLIGT: Intet
betragtes øjensynligt som "for lavt" eller blot "sagen irrelevant", så
længe det blot på den ene eller anden måde kan bruges til forsøg på at
hænge modstanderen ud som en "taber" på den ene eller anden måde,
hvormed man åbenbart mener at kunne afskrive alt, hvad personen
overhovedet siger?

Der er jo virkelig tale om egentlig fanatisk "hensigten helliger
midlet"-tankegang hos disse selvindbildt "moralsk overlegne" personer:
De mener sig jo - som andre fanatiske helligkrigere - tydeligvis
"ideologisk pålagt" at bekrige "anderledestroende" med alle midler og
evner ikke den fornødne selvkritik til at forstå, hvordan de ellers helt
åbenlyst forråder de selvsamme påtagne ideologiske værdier, de så
desperat søger at legitimere deres svinske opførsel ud fra...

Deres fine ord om "tolerance" og "medmenneskelighed" gælder tydeligvis
ikke de af dem selv udnævtne "ideologiske fjender".

Hvordan er det nu mottoet lyder? "Vi er alle lige - nogle er dog mere
lige end andre"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bang

Dato : 15-08-05 16:40

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:

> [...]
>fanatisk "hensigten helliger
>midlet"-tankegang hos disse
>selvindbildt "moralsk overlegne" personer:

Nu tuder du igen, Anders Peter ...

Finder du ikke snart de steder du citerer fra hele tiden ... det er jo
et citations-helvede med alle de anførselstegn ...
og uden angivelse ....

Eller er det bare ren klynk? Jeg tror det.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-08-05 19:12

Peter Bang (slet G9PUL) wrote:

> Nu tuder du igen, Anders Peter ...

Bestemt ikke: Jeg påpeger kun det håbløse selvbedrag, som en pæn del
venstrefløjsere herinde bedriver.

> Finder du ikke snart de steder du citerer fra hele tiden ... det er jo
> et citations-helvede med alle de anførselstegn ...
> og uden angivelse ....

Citationstegnene er primært anvendt som sarkasmemarkører for at
ironisere over den klamme, frelste selvopfattelse, som så tydeligt
demonstreres herinde, når visse personer under påkaldelse af den
berygtede "politiske korrekthed" netop anvender alle de mest beskidte
kneb, de kan komme i tanke om, i deres egne desperate forsøg på med alle
midler at nedgøre andre skribenter _personligt_.

Det sætter jo ligesom alt det frelste ævl om modpartens angivelige
"indre svinehund" og "nedadsparken" i et ganske spændende relief, synes jeg.

> Eller er det bare ren klynk? Jeg tror det.

Det er sarkasme, som anvendes for at udstille den letgennemskuelige
venstrefløjsløgn så meget desto mere. Det er jo åbenbart nødvendigt at
hale folk, som ulykkeligvis er ramt af denne patetisk selvhøjtidlige
fanatisme ned på jorden af og til, før de får regulært storhedsvanvid og
murer sig definitivt inde i deres Elfenbenstårne...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bang

Dato : 15-08-05 21:10

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:

>Bestemt ikke: Jeg påpeger kun det
>håbløse selvbedrag, som en pæn del
>venstrefløjsere herinde bedriver.

Selvbedrag?? ... det er bare en anden holdning, Anders Peter. Det
behøver du ikke tude over. Du har vel også en selv, eller er der
tale om højrefløjsernes selvbedrag?

>Citationstegnene er primært anvendt
> [...]

Du virker træt og såret. Måske et andet forum appelerer mere til
dig?!

>Det sætter jo ligesom alt det frelste
>ævl om modpartens angivelige
>"indre svinehund" og "nedadsparken" i
>et ganske spændende relief, synes jeg.

Jajaja ... men det er pudsigt at du først opfinder noget nogen
åbenbart mener, for derefter at tude over det. Du taler med dig
selv. Det er et skidt tegn.

>Det er sarkasme, som anvendes for at
>udstille den letgennemskuelige
>venstrefløjsløgn så meget desto mere.

Der er intet sarkastisk i, at opfinde meninger hos andre og så
tude over det. Der kan måske være tale om terapi, men sarkasme er
det ikke.

>Det er jo åbenbart nødvendigt at
> [...]

Det er muligt. Nu ved jeg jo ikke, hvem disse folk er. Men hos mig
preller dit laaaaaaaange indlæg af. Det kan selvfølgelig ærgre mig
lidt, at du er i krise, men jeg må tilstå at det ikke generer mig
videre.

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-08-05 08:28

"Peter Bang (slet HO2FL)" <peterbang@HO2FLprivat.dk> wrote in message

> [...]
> preller dit laaaaaaaange indlæg af. Det kan selvfølgelig ærgre mig
> lidt, at du er i krise, men jeg må tilstå at det ikke generer mig

Rent teknisk, er det ikke dig, der gør det dobbelt så langt ved at citere
med 25 tegn pr linje?

Fra : Peter Bang

Dato : 17-08-05 10:13

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet HO2FL)"
> [...]

.... Du har for meget tid til rådighed ...

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-08-05 18:45

"Peter Bang (slet 6EL5I)" <peterbang@6EL5Iprivat.dk> wrote in message

> ... Du har for meget tid til rådighed ...

Det har jeg faktisk ikke, så du behøver ikke forlænge læsningstiderne for
indlæg du svarer på, - selv læser du formodentlig slet ikke de
"laaaaaaange", og derfor alt for svære indlæg?

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-05 09:43

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> skrev:

> [...]

Pas du bare dit eget ...

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 16:44

meddelelse news:4300afb2$0$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Sikkert ikke!

Som jeg skrev - eksponere, det gjorde hun selv da hun lagde sin historie på
nettet
- formålet med det var vel at andre skulle læse det.
Nedgøre - ja det er der noget om, idet jeg har sammenstillet hende med
Malene P.

Sikke en lang svada du kunne få ud af det - hvad var relevansen til enmet?

JS

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-08-05 22:10

John Schmitt wrote:
> [...]
> Malene P.
>
> Sikke en lang svada du kunne få ud af det - hvad var relevansen til enmet?

Hvad pokker var relevansen i DIT ulækre personangreb på Malene P.?

Det er jo om noget dig selv, der roder dig ud i at blive alvorligt
irrelevant, når du for at jorde en anden skribent i en politisk debat
hiver den slags fuldstændigt uvedkommende referencer til påstået
deltagelse i et forum for depressionsramte ind som pseudoargument imod
vedkommende!

Hvad med om du fandt ud af at lære at argumentere for din egen sag i
stedet for at gå under bæltestedet på modstanderen? Det er jo decideret
psykopatadfærd, du lægger for dagen!

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bang

Dato : 16-08-05 22:54

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:

> [...]

.... tudefjæs

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-08-05 00:07

Peter Bang (slet XY0WK) wrote:

> ... tudefjæs

http://www.cccp.dk/jubii.html

Anders Peter Johnsen

Fra : GB

Dato : 17-08-05 00:47

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.cccp.dk/jubii.html

LOL! Gemt i "Foretrukne"!!!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Martin

Dato : 15-08-05 13:41

Malene P skrev:

> "Peter Bang (slet 3WF2V)" <peterbang@3WF2Vprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja -og jeg kan også vælge at spørge her i gruppen.

Den er god nok. Det er ham. De her gutter har jo aldrig været dumme,
så de tog uddannelser i spjældet, imo velvidende at der rundt omkring
i det offentlige sad potentielle arbejdsgivere der i det skjulte
sympatiserede med deres handlinger.

Fra : NoTrabajo

Dato : 15-08-05 14:19

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> så de tog uddannelser i spjældet, imo velvidende at der rundt omkring
> i det offentlige sad potentielle arbejdsgivere der i det skjulte

Hvis bare de forbrydelser man gør er "politisk korrekte", så skal man nok blive
til noget her i livet.
--
NoTrabajo

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 15:12

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Hvis bare de forbrydelser man gør er "politisk korrekte", så skal man nok
> blive
> til noget her i livet.

Du sludrer bare . . .
Se mine andre svar til dig.

JS

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 14:39

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

velvidende at der rundt omkring
i det offentlige sad potentielle arbejdsgivere der i det skjulte
sympatiserede med deres handlinger.

Sikke noget sludder, der kan muligvis i det autonome miljø, rebelmiljøet,
bz-miljøet eller globale rødder være ENKELTE afsporede elementer, der kan
have en VIS forståelse for Blekingebandens motiver og handlinger, men at tro
at offentligt ansatte skulle sympatisere - det er for langt ude.

Men paranoia kan selvfølgelig ikke tales eller skrives bort eller
bortforklares . . .
Så lev videre med den

JS

Fra : Malene P

Dato : 15-08-05 14:46

> [...]
tro
> at offentligt ansatte skulle sympatisere - det er for langt ude.

Og der sidder altså også i dag kollegaer i Københavns Kommune, der
accepterer at arbejde sammen med en morder, der slap fri.

Malene P

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 15:11

> [...]
>
> Og der sidder altså også i dag kollegaer i Københavns Kommune, der
> accepterer at arbejde sammen med en morder, der slap fri.

fordi de som offentligt ansatte skal respektere retssamfundet, ikke
retsfølelsen, retfærdighedssansen eller have tiltro til noget som helst,
Malene (følelse, sans, tro - igen)

JS

Fra : Claudio Adam

Dato : 16-08-05 08:44

John Schmitt <JohnSchmitt@webpost.nl> skrev:

> [...]

Jamen velkommen til Overfladen hvem du så end er?

Du mener kort sagt ikke at Retsfølelse og Retsamfundet hører
sammen?

Og kan du så ikke lige forklare en uvidende indianer:
Hvordan i alverden skal De offentlige ansatte så respektere Rets-
samfundet.

Det kalder jeg sgu da en Genaraliserne Nedgørelse af De Offentlige
Ansatte!

Men det er måske ikke lige det du mener?
- Det er måske noget andet?

ps. ( Dit angreb på De Psykisk syge vil jeg ellers mene:
At var noget du eventuelt ville have fundet brugbart i dit
ynkelige Forsvar!
DE skyder jo dem selv lidt i træskoen der min gode herre:
eller er den bare ikke feset ind i nu?

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-08-05 08:10

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> [...]
> at tro at offentligt ansatte skulle sympatisere - det er for langt ude.
>
> Men paranoia kan selvfølgelig ikke tales eller skrives bort eller

Deres motiver var der jo mange, der havde forståelse for, - hvor mange der
stadig findes i dag er ikke så sikkert, men mon ikke der er
hundredetusinder, når man ser på raseriet over Israel og anti-amrikanismens
udbredelse. Deres handlinger er der sikkert ikke ret mange der har
forståelse for, men dem "har de jo betalt for", så dem kan "vi" roligt
glemme?

Fra : Claudio Adam

Dato : 17-08-05 10:12

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> skrev:

> [...]

Godav Do!
Tror du ikke du skulle krænge lokums-brættet af kraniet,
og lige køre horisonten rundt.

Hvis du i ramme alvor tror og mener at der kun er to ( 2. ) parter
der fører sig frem i Mellemøsten:

Så tror jeg sku da du skal søge om Kaskepenge inde på borgen.
De deler dem vist ud både til højre og venstre?

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Claudio Adam

Dato : 17-08-05 11:00

Claudio Adam <kraka@2ORPUc.dk> (slet 2ORPU) skrev:

> [...]
>der fører sig frem i Mellemøsten:
>
>Så tror jeg sku da du skal søge om Kaskepenge inde på borgen.
> De deler dem vist ud både til højre og venstre?

Mente naturligvis: Kasket-Penge.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-08-05 18:43

"Claudio Adam (slet 2ORPU)" <kraka@2ORPUc.dk> wrote in message

> [...]
> der fører sig frem i Mellemøsten:
>
> Så tror jeg sku da du skal søge om Kaskepenge inde på borgen.
> De deler dem vist ud både til højre og venstre?

Hvad med at sætte dig ind i emnet? Blekingegadebanden arbejdede med at
støtte terror mod Israel og jøder, og var rabiat anti-amerikanske, - og det
var der mange andre der også var/er.

Fra : Martin

Dato : 15-08-05 14:59

John Schmitt skrev:

> [...]
> have en VIS forståelse for Blekingebandens motiver og handlinger, men at tro
> at offentligt ansatte skulle sympatisere - det er for langt ude.

Og så lige Thorkild Lauesens nuværende arbejdsgiver, der udtalte til
TV2 nyhederne på spørgsmålet om egen inhabilitet vedr. ansættelsen
af TL.: "Selvfølgelig kan det have spillet ind at jeg har set med
blidere øjne på Thorkilds ansættelse. jeg mener han har
sonet............."
Thorkilds arbejdsgiver er gammel DKP´er der nu huserer i SF. DKP har
altid set med blide øjne på den væbnede kamp.

Fra : Trans

Dato : 15-08-05 15:46

NoTrabajo wrote:

> Hvis bare de forbrydelser man gør er "politisk korrekte", så skal man nok blive
> til noget her i livet.

Ja, som ansat i det offentlige eller ved en NGO, men i dette her
tilfælkde nok ikke lige ved politiet. De folkevalgte politikere har i
dag ikke meget at skulle have sagt over for deres tjenere, de
offentligt ansatte.

Bent

Fra : Trans

Dato : 15-08-05 15:54

John Schmitt wrote:

> fordi de som offentligt ansatte skal respektere retssamfundet,

Og det har morderne fra Blekingegade ikke gjort, hvorfor vi ikke vil
have dem ansat ved det offentlige.

Bent

Fra : John Schmitt

Dato : 15-08-05 16:23

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> Og det har morderne fra Blekingegade ikke gjort, hvorfor vi ikke vil
> have dem ansat ved det offentlige.
>
> Bent

Ja men det er da fint at "vi" ikke vil det Bent, men der er ikke noget du
kan gøre ved, andet end at hælde vand ud her, vel?

JS

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 15-08-05 16:30

On Mon, 15 Aug 2005 at 11:17 GMT, Malene P <> wrote:
> http://www.db.dk/kon/temadag/e2004/bibsys.htm
>
> Eller er der bare tale om et pudsigt sammentræf af navne og karriereforløb?

Det skal måske lige nævnes at Bo Weimann ikke blev dømt for at have
deltaget i Købmagergaderøveriet mig bekendt.

--
Anders Vind Ebbesen
It has always been the prerogative of children and half-whits to point out that