Vedrørende Oprør.
Fra : Claudio Adam

Dato : 15-08-05 10:05

Jamen det er da som disse personer temmeligt sikkert vil have det:
Vedrørende deres indsamling til diverse organer og således.

Så mit ydmyge forslag går ud på følgende:

Pak jeres grej, køb en brugt AK elle randet instrument,
alt efter hvor man således sager kan forefinde, og forhal der-efter
ned til jeres favorit brændpunkt.

( Husk at Oprette en bankforbindelse i eller om man vil gennem Danmark
og et Udland, så diverse sjæle kan sponsore / holde jer med
ammunition og Gule Ærter. )

Hals und Beinbruch.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Martin Kristensen

Dato : 15-08-05 11:48

"Claudio Adam (slet 8ICRS)" <kraka@8ICRSc.dk> wrote in message

> Pak jeres grej, køb en brugt AK elle randet instrument,
> alt efter hvor man således sager kan forefinde, og forhal der-efter
> ned til jeres favorit brændpunkt.

Man kunne også oprette en terrororganisation, hvis opgave det var at
terrorisere McManus & slæng i foreningen Oprør.

Fra : Claudio Adam

Dato : 15-08-05 12:48

Martin Kristensen <dont_sp@m.me> skrev:
>"Claudio Adam (slet 8ICRS)" <kraka@8ICRSc.dk> wrote in message

>Man kunne også oprette en terrororganisation, hvis opgave det var
at
>terrorisere McManus & slæng i foreningen Oprør.

Det er for nemt.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam