Zaki aktuel igen... igen...
Fra : Joel

Dato : 13-08-05 21:11

Så varer det ikke længe.. glæder mig til at se debatten om Zakis
kommende album og sange.. det bliver fanme sjovt!

Har læst flere af de debatter der omhandler Zaki og en hvis "timsah"
eller hvad han nu end hedder og en masse konspirationsteorier om at de
skulle være den samme person.

Det kan jeg som Zakis ene broder afkræfte alt om.. aner ikke hvem den
ignorante type "timsah" er? Men som "timsah" selv siger.. han har ikke
noget med Zaki at gøre!

Men hvis I ellers stadig sidder og brænder inde med nogle spørgsmål
om Zakis sang "Tragisk" som en masse af jer fejltolkede, så skal jeg
med glæde bringe jeres spørgsmål videre til Zaki.. så kan det jo
ligefrem være han gider svare mig, så I ikke længere behøver at
konspirere :) mine kære medmennesker..

Fortsat god aften, må káffen smage jer fornøjeligt...