Nabostøj og stank må tolereres, i stor uds~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-05 16:17

Hemmelig aftale bag lokalplanforslag for Parken
Tidligere overborgmester i København Jens Kramer Mikkelsen (S) og borgmester
Søren Pind (V) lovede allerede i 2000 Parken opbakning til et nu aktuelt
lokalplanforslag, som muliggør, at Parken kan afholde flere ikkesportslige
arrangementer.

BW: Naboer til Parken klynker over larm. Måske busser kunne fjerne Metalica
og landskamp gæster til omegnen, så de kun støjplages mens selve
arrangementet er igang.
De vidste, da de valgte at bo på den lille del af Østerbro, at der ville
være larm nu og da

Sommerhusejere klynker, at deres udsigt spoleres, når nabo opfører carport
eller husudvidelse. Det lover politikerne mindsandten nu at lovgive imod.
Jeg synes snarere at der skulle grænser på hvor meget naboers træer må vokse
op og skygge for de udendørs opholdsarealer.
Folk der investerer i at opføre carport mm har et behov og investerer en
masse - det skal ikke kunne stoppes af kværulantisk klynk om at ukrudt var
kønnere - smagsdommeri skal være uden juridisk konsekvens
Ligeledes må gyllestank accepteres, som noget der hører regionen til, og det
arbejdende folks skattegivende profit er nok så vigtig som sarte ferierende
københavner-snuder

Fra : Anders

Dato : 13-08-05 16:56

Hvad fanden har det med fodbold at gøre, din nar?!?!?!

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-05 18:05

"Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk> wrote in message
> Hvad fanden har det med fodbold at gøre, din nar?!?!?!

BW: Citering bør ske i bund og FLEMMING ØSTERGAARD BLEV I DAG NÆVNT I
NYHEDER VEDR PARKENS BRUG TIL KULTURBEGIVENHEDER
Hvis nogen er nar, er det dig. Læs fundatsen.

Hvis klynkerne får magt som agt, må der ikke spilles landskamp i PArken
længere - er det ikke fodboldsrelevant?
At Don Ø nu har en klog souchef, Jørgen Glistrup, søn af Mogge, bærer
PArkens politik sundt præg af.

FCK-spillestil behøver ikke være nævnt i hvert indlæg, for at de er ontopic
Ingen tvinger dig til at åbne og læse, endsige brokke dig.

Fra : Martin T.

Dato : 13-08-05 20:56

> [...]
> ontopic
> Ingen tvinger dig til at åbne og læse, endsige brokke dig.

På trods af jeg faktisk er enig med dig i dine betragtninger denne ene gang,
mener jeg nu som Anders at dette indlæg intet har at gøre i denne gruppe.
At det handler om Parken gør det ikke automatisk til et fodbold relevalt
spørgsmål. Det der bliver snakket om er jo begiventheder der ikke har med
fodbold at gøre, nemli flere koncerter og lignende..

Mvh
Martin T.

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 01:49
Fra : Jens Bruun

Dato : 15-08-05 14:12

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-05,GGLD:en&q=bo+warming

Jeg troede, du var færdig med at føre dig frem på den måde?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Nicolai

Dato : 15-08-05 14:52

> Jeg troede, du var færdig med at føre dig frem på den måde?

Alle kan google - ingen kan stoppe Warming.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 15-08-05 15:42

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Alle kan google - ingen kan stoppe Warming.

Jeg kan, efter jeg har blokeret indlæg fra ham, ser jeg kun alle jeres mere
eller mindre intelligente svar til hans hjernedøde indlæg, så hvis I nu
gjorde det samme eller ihvertfald undlod at svare på hans indlæg, ville det
være det bedste initiativ man kan gøre for at undgå ham.

Mvh
Henrik

Fra : Nicolai

Dato : 15-08-05 16:16

> [...]
> gjorde det samme eller ihvertfald undlod at svare på hans indlæg, ville det
> være det bedste initiativ man kan gøre for at undgå ham.

Det sker bare aldrig desværre :(

Læg mærke til mit google-link først kommer efter folk har svaret.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-08-05 15:45

> Alle kan google - ingen kan stoppe Warming.

Hvad er din mission, Nicolai? Vil du bryde dig om at blive udråbt som
jeg-ved-ikke-hvad med billede og privat adresse på internettet? Stik nu
snuden ind og lad andre om selv at vurdere, hvad de synes om Bo Warming.

Jeg synes, vi har haft denne diskussion før?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-08-05 16:04

Jens Bruun wrote:
> [...]
> snuden ind og lad andre om selv at vurdere, hvad de synes om Bo Warming.
>
> Jeg synes, vi har haft denne diskussion før?

Jamen vi andre synes jo også han er blæst i bøtten, så personligt synes
jeg det er okay Nicolai gider post det link så andre kan advares imod BW..

Fra : Nicolai

Dato : 15-08-05 16:17

> Hvad er din mission, Nicolai? Vil du bryde dig om at blive udråbt som
> jeg-ved-ikke-hvad med billede og privat adresse på internettet? Stik nu
> snuden ind og lad andre om selv at vurdere, hvad de synes om Bo Warming.

Han søger det jo - han er jo ikke bare en lille stakkel.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-08-05 20:02

> Han søger det jo - han er jo ikke bare en lille stakkel.

Jamen så søger du det også. Er du klar til at tage konsekvenserne?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-08-05 20:44

Jens Bruun wrote:
> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen så søger du det også. Er du klar til at tage konsekvenserne?

Det synes jeg da tydeligt Nicolai har vist tidligere da han blev hængt
ud med billede og navn..

Jeg ved ikke om du er klar over det, men vi andre er ret så ligeglade
med personlige oplysninger om Nicolai..

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 01:52

Bo Warming wrote:
> Hemmelig aftale bag lokalplanforslag for Parken
> Tidligere overborgmester i København Jens Kramer Mikkelsen (S) og

*klip*

på trods af hvad du har skrevet, måske det bevæger sig på grænsen af hvad
der er relevant i denne gruppe, erklærer jeg mig dog helt enig i dine
synspunkter.

mvh.
Kim