Politiets ressourcer
Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-08-05 21:24

Det forekommer mig at politiets ressourcer kunne bruges bedre end på at
forfølge narkokriminalitet. Lad dog folk forgifte sig selv med hvad de vil.
De værste former for narko kan man plukke i skoven i form af svampe og de
kan aldrig forbydes.... så legaliser dog det narko og lad os bruge vores
sparsomme politiressourcer på det der vedkommer den enekelte borger nemlig
tryghed i hverdagen og på overvågning i disse terrortider.

Resultatet ville blive at de kriminelle der idag scorer kassen på narko
ville miste deres eksistensgrundlag: indvandrerbander og rockere.

Der vil blive flere misbrugere men der vil ikke være så mange narkomaner der
vil være nødt til at lave kriminalitet hvis vi legaliserer narkotikaen og
udleverer den gratis på recept og ellers sælger den på apoteker.
Produktionen af narko vil være ganske billig da der ikke er
udviklingsomkostninger forbundet med det. Til ikke narkomaner kan man
selvfølgelig ikke sælge det fra apoteker da det skader folk...men i alm.
detailhandel må man jo gerne sælge alkohol og tobak der slår folk ihjel..så
de kan jo så sælge skidtet :)

Udgiftssiden: gratis narko til narkomaner, tabte skatteindtægter fra nye
narkoafhængige, overførsels indkomst til narkomaner, større udgifter til
sundhedssektoren pga. folk der blir syge af narkotika.

Indtægtssiden: Politi og retsudgifter falder, færre udgifter til
forsikringstagere pga. indbrud, færre udgifter til kriminalforsorgen
(narkomanerne skal ikke tjene så mange penge til deres stoffer).

Jeg tror indtægtssiden vejer tungest!!!

Fra : Ralph

Dato : 11-08-05 22:16

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tror indtægtssiden vejer tungest!!!

JA, det skal man vist hedde Pia K. for at benægte.

--
venligst
Ralph

Fra : NoPasaran

Dato : 13-08-05 04:18

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in news:42fbbffb$0$28345
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> JA, det skal man vist hedde Pia K. for at benægte.

Det ser ud som en Pavlov'sk refleks når du skriver sådan.

Vil du venligst uddybe dit udsagn?

--
NoPasaran
De vise diskuterer ideer, de middelmådige holdninger,

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-05 03:40

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> forsikringstagere pga. indbrud, færre udgifter til kriminalforsorgen
> (narkomanerne skal ikke tjene så mange penge til deres stoffer).

USA behøver fjendebilleder - det er en del af lovreligiøs kristendom, som
står langt fra Søren Krarups.

Derfor insisterer USA, der ejer verden, på narko- og hash-forbud, og
sindsyge forbud er selvfølgelig umulige at effektuere, så der kan ses gennem
fingre med palæstinensere, rockere, christianitter, perkerbander osv, som
lukrerer på det nemme smugler og salgs arbejde. Der er stor magt i
langsigtet del og hersk politik.

Forbudsperioden i mellemkrigstiden i USA vedr alkohol var nok et pilot
study. De mafiøse netværk, der stadig regerer USA kom på plads dengang. Det
fungerede. Da man havde fået WW1+2 gjort færdig, var magten total.
Republic og Democratic firmaerne, der deles om de formelle politiske
aspekter, er en del af loge-systemet.

EU for højst lov at lege lidt med åbent hash salg i Holland og sprøjterum i
Tyskland og Danmark og Svejts. FN-organer , som USA ejer, er her blandt de
vigtige magtfaktorer. Kun en tåbe frygter ikke amerikanerne, ved tyskerne og
japanerne alt om. Så Fogh-røvslikker er klog. Og dine kloge betragtninger om
frihedsfordele er desværre mest til hygge-konversation, når vi vil føle os
som "indianer i egen cowboyfilm." Lad os stoppe islam-undertrykkelsen i at
blive så værre end den af USA dekreterede narkokriminalitet. Det er der
realisme i, så jeg vil snart ophænge højt i min have/på mit tag
teksterne
Vi vil vinde. DF
STEM DF
Glistrups ånd i byråd - DF har de rigtig godt af
Nørrebro overgiver sig aldrig til lovreligion.

Har nogen bedre forslag til kortfattede komunalvalg-slogans?

De emsige bygnings-bureaukrater må kunne stoppes i indblanding, når
gørdetselv arbejdet er om politisk ytringsfrihed, og der ikke er
nedstyrtningsrisiko for naboer, hvad der aldrig har været.

Fra : Claudio Adam

Dato : 12-08-05 09:10

> [...]
>de kan jo så sælge skidtet :)
>
>Udgiftssiden: gratis narko til
>narkomaner, tabte skatteindtægter fra nye

Nej, vore Børn vejer tungest!

Er du klar over hvad eksempelvis et frit Kokain for ikke glemme
Heroin marked vil gøre ved samfundet!
Har du prøvet at bo tæt på en ghetto/ også kaldet Projects?
Og jeg taler her ikke om Danske Lagkage Ghettoer!

Muligvis burde Du og Bo danne jeres egen Forening,
- eventuelt kalde den: " Himmel Råbende Vanvid "

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Ulrich Valera

Dato : 12-08-05 15:34

"Claudio Adam (slet U9DOE)" <kraka@U9DOEc.dk> wrote in message

> Nej, vore Børn vejer tungest!
>
> Er du klar over hvad eksempelvis et frit Kokain for ikke glemme
> Heroin marked vil gøre ved samfundet!
> Har du prøvet at bo tæt på en ghetto/ også kaldet Projects?

Verden er fuld af overflødige forbud og begrænsninger -

Forbud mod narko, forbud mod dit og forbud mod dat -

Forbudene ønskes af svage mennesker med en slatten personlighed. Folk som
desperat higer efter tryghed og beskyttelse mod alt her i livet.

Sagen er ganske enkelt et spørgsmål om god og kærlig opdragelse af børn.
Mine egne børn behøver aldeles ikke nogen som helst forbud mod noget som
helst.
De er fuldt ud i stand til selv at tage stilling til både lort og lagkage i
livet og at sige nej til narko, hvis de skulle få det tilbudt.

Og de af dem, der kører bil, behøver heller ikke tåbelige hastighedsgrænser.
De har hjemmefra fået en holdning også til det at køre nøjagtigt efter
forholdene, som man selvfølgelig skal.

Ulrich Valera
Forbudshader

Fra : Alucard

Dato : 12-08-05 16:16

On Fri, 12 Aug 2005 16:34:27 +0200, "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc>
wrote:

> [...]
>De har hjemmefra fået en holdning også til det at køre nøjagtigt efter

Hahahahaha....

Kan vi lige få pudset glorien på det naive fjols her... ))

Fra : Claudio Adam

Dato : 12-08-05 18:19

Ulrich Valera <ulrich@valera.cc> skrev:
> [...]
>helst.
>De er fuldt ud i stand til selv at
>tage stilling til både lort og lagkage i

And if Pigs had wings they would be Eagles.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Jan Kronsell

Dato : 12-08-05 18:54

> And if Pigs had wings they would be Eagles.

No, they would be pigs with wings!!

Jan

Fra : Claudio Adam

Dato : 13-08-05 11:13