Zidane har fået en opfordring
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 10-08-05 10:41

Den franske fodboldstjerne Zinedine Zidane har ifølge Politiken
(10.08.2005) fået en opfordring fra en mystisk stemme til et come-back
på det franske landshold.

Normalt kategoriserer psykiatere det at høre stemmer i den gade, hvor
paranoid schizophreni er et af numrene. Problemet er, at psykiatere,
som de er flest, har det fint med at (tro at) vide, hvad der er normalt
og har næppe tænkt sig at lave om på den (bl.a. lukrative) tilstand.
I hvert fald ikke før de får et - meget, må jeg sige bastant ? -
velrettet spark i røven.

Mit gæt er at Zidane er et temmelig normalt (bortset fra hans
fantastiske foldboldtalent) og rimelig velintegreret menneske, som er
blevet passet op af en public relations officer fra det franske
efterretningsvæsen kl. 3 om natten formedelst bange anelser og
popularitetshunger hos et af de mange ååååååbenhedssøgende (oh
bræk!) efterretningsvæsener, som inderst inde godt ved, at det snart
er slut med festen.

Som det fremgår af John McMurthrey's afhandling 'Microwave
Bioeffect Congruence with Schizophrenia'

http://www.slavery.org.uk/science

ved den almindelige (jeg kan ikke tage mig sammen til at sige -
normale) psykiater ikke en hylende fis om det at høre stemmer. Han er
- normalt - tilfreds med, at han - "eksperten" - "ved",
hvad der er normalt og er ganske simpelt lykkeligt uvidende om, at
problemet specielt nu for tiden kan deles op i: enten er du mere eller
mindre syg i hovedet - eller også er du udsat for et
mikrobølge-attentat fra et eller andet infamt, statsterroristisk
efterretningsvæsen, som endnu ikke er blevet nedkæmpet. Men det sker
snart !

We are working on it !

Steen Hjortsø

P.S. Sig mig har du sympati for terrorisme (i dens statsterroristiske
form) ? I bekræftende fald: Vil du være venlig at melde dig til
politiet ?!

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-08-05 10:55

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> We are working on it !

Staniolhatten? Den er vist allerede opfundet.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 10-08-05 11:14

Og den er blevet så slidt og er så umorsom, at den ikke engang
længere kan bruges til Nytårsaften.

Det automatiske vid. Hvad er det værd ?

Steen Hjortsø

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-08-05 11:29

> Og den er blevet så slidt og er så umorsom, at den ikke engang
> længere kan bruges til Nytårsaften.

Jamen Steen Hjortsø dog - det er jo heller ikke første gang, du lufter dine
konspirationsteorier om mikrobølgestråler, vel?

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 10-08-05 11:22

Årh, fandens osse !

Det rigtige link skal naturligvis være:

http://www.slavery.org.uk/science.htm

Undskyld !

Steen Hjortsø

Fra : Tim

Dato : 10-08-05 12:01

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

[...]

-----------

ROTFL )))))))))))

Tim

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 10-08-05 12:34

Ved at give mit bidrag til at det ikke er stammen men civilisationen,
der overlever.

Steen Hjortsø

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 10-08-05 13:48

Utopia ???
Tag og kik engang på følgende link:

http://www.msc.dk/contra

Websiten er knap nok færdig, og min bog udkommer først i september,
men jeg synes nu, at det er lige lovlig sødt sagt at kalde mig
utopist.

Steen Hjortsø