Farcen om Irans atomprogrammer fortsætter
Fra : Martin Kristensen

Dato : 09-08-05 17:39

Jeg kan kun erklære mig enig i den østrigske demonstrant på billedet: "Keine
Atomwaffen für die Mullahs!"

Fra : Claudio Adam

Dato : 09-08-05 19:22

Martin Kristensen <dont_sp@m.me> skrev:
>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?P ageID=391003
>
>Jeg kan kun erklære mig enig i den
>østrigske demonstrant på billedet: "Keine
>Atomwaffen für die Mullahs!"

Hvad sker den dag Israel bliver ramt hårdt,
jamen så pulveriser de eksempelvis Syrien,
- og så er den dag gået.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-05 21:03

Martin Kristensen wrote:

> Jeg kan kun erklære mig enig i den østrigske demonstrant på billedet:
> "Keine Atomwaffen für die Mullahs!"

Du kan vel også give en begrundelse?

Fra : Claudio Adam

Dato : 10-08-05 06:36

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Du kan vel også give en
>begrundelse?

Vil du have et svar? Vedrørende Mellemøsten?

USA / Europa og selvfølgelig er det kun et spørgsmål om tid før
det tidligere Sovjet støder til.
Skal vi sige en 50. årig konflikt, uanset om den bliver Taktisk-
Nuclear eller ej.
Også er det bud ennda i underkanten.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Martin Kristensen

Dato : 10-08-05 10:10

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Du kan vel også give en begrundelse?

At man kunne risikere, at de gav nogen af dem til terrorister.

Fra : GB

Dato : 10-08-05 12:19

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i meddelelsen news:42f9c451$0
$18644$14726298@news.sunsite.dk:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> At man kunne risikere, at de gav nogen af dem til terrorister.

Og hvorfor skal terrorister ikke have atomvåben, når USA og Bush har?
RACIST!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 10-08-05 12:29

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> Og hvorfor skal terrorister ikke have atomvåben, når USA og Bush har?
> RACIST!

Ja sådan er der jo tilsyneladende nogen der synes, f.eks. Konrad.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-05 01:50

Martin Kristensen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> At man kunne risikere, at de gav nogen af dem til terrorister.

Det kunne man ligesåvel risikere med alle andre atomvåbenbesiddere. Så
jeg går ud fra, at du i virkeligheden mener "Ingen atomvåben for
nogensomhelst". Det vil jeg tilslutte mig.

Det er dog ret svært at forestille sig, at Iran ville give atomvåben til
terrorister. Hvorfor skulle de dog det? Hvis de vil have nogen
atombombet, så kan de vel selv gøre det. Og hvis de ikke vil have
afsenderen skal være kendt, så kan de vel også selv finde ud af det. At
blande terrorister ind i det vil på enhver måde være en dårlig deal for
iranerne. Der er ingensomhelst grund til at iranerne skulle give sine
atomvåben fra sig til terrorister.

Kan du komme på en eneste grund til, at iranerne skulle gøre det?

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 09-08-05 22:11

On Tue, 09 Aug 2005 18:39:00 +0200, Martin Kristensen wrote:

> Jeg kan kun erklære mig enig i den østrigske demonstrant på billedet: "Keine
> Atomwaffen für die Mullahs!"

Så er vedkommende da for sent ude. Pakistan har allerede a-våben.
--
MVH
osv...