Sammenlægniner........
Fra : Claudio Adam

Dato : 07-08-05 20:13

Jeg vil forslå en sammenlægning af samtlige politistaioner i
Hovedstadsområdet til eksemeplvis 1. i København: 1 i De gamle
bro-områder, en udenfor. En i Roskilde/Hillerød og en sidste alt efter
frit valg principet.
Det vil selvfølgelig tage lidt tid med hensyn til ankomst tid,'
men hvad fande, det må da være vejen frem.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Per Hagemann

Dato : 07-08-05 22:56

"Claudio Adam (slet 18M6V)" <kraka@18M6Vc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> frit valg principet.
> Det vil selvfølgelig tage lidt tid med hensyn til ankomst tid,'
> men hvad fande, det må da være vejen frem.

Politikredsene er tidligere blevet sammenlagt. Det er retskredsene som nu
står for tur til at blive sammenlagt.

Alternativt til effektivisereinger ved sammenlægninger kunne der overvejes
privatiseringer af politiet og domstolene. Og måske endda etnisk opdelt
politi og domstole, så danske retshåndhævere ikke skal bruge tid på mafiøse
netværks forbrydelser, som danskere alligevel ikke kan efterforske og
opklare. Det kræver dog elektrisk hegn omkring de fremmedes områder, så
danskere slet ikke bliver ofre.

--
Men langt farligere er de danskhedsfjender, som i det skjulte bekæmper det
Danmark, hvis folketing, ved at være dummere end det burde tillades, på må

Fra : Claudio Adam

Dato : 08-08-05 10:48

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
>domstolene. Og måske endda etnisk opdelt
>politi og domstole, så danske
>retshåndhævere ikke skal bruge tid på mafiøse

Retskredse, det er en sandhed med modifikationer.
Som eksempel kan nævnes Roskilde Politi.
Herunder den nye kommune sammenlægning af Hvalsø/Bramsnæs/Lejre,
hvor det mest logiske: Logistisk/Geografisk ville være en ny
Politi Station i den nuværende Hvalsø Kommune!
Desværre går det jo bare i den forkerte retning, så der skal suges
på lappen fra Bermuda trekanten: Roskilde/Ringsted/Holbæk!
Det kan til tider være vanskeligt at afgøre hvilken ende der
tænkes med inde på Bunkeren i slige henseender!

ps. Ikke hegn, men massiv repatriering!

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Trunte

Dato : 08-08-05 17:21

> [...]
> frit valg principet.
> Det vil selvfølgelig tage lidt tid med hensyn til ankomst tid,'
> men hvad fande, det må da være vejen frem.

Med hvilket formål?
Trunte