Robin Cook dies after collapse
Fra : Jim

Dato : 06-08-05 19:40

http://kortlink.dk/xng
Må han hvile i fred.

J.

Fra : Croc®

Dato : 07-08-05 00:44

On Sat, 6 Aug 2005 20:39:34 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote:

>http://kortlink.dk/xng
>Må han hvile i fred.
>
>J.

Underlig overskrift da nyheder siger han døde ved at styrte ned fra en
klippeside.

Regards Croc®

Fra : Ingolf

Dato : 07-08-05 03:57

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Underlig overskrift da nyheder siger han døde ved at styrte ned fra en
> klippeside.
>
> Regards Croc®

Hvor læser du det?

Må han hvile i fred.

Fra : G B

Dato : 07-08-05 08:25

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen news:42f5783e$0
$63726$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvor læser du det?

"Collapse" kan betyde "sammenstyrtning.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : John Schmitt

Dato : 07-08-05 08:33

Hello, G!
You wrote on 07 Aug 2005 07:24:51 GMT:

??>>> Underlig overskrift da nyheder siger han døde ved at styrte ned fra
??>>> en klippeside.
??>> Hvor læser du det?

G> "Collapse" kan betyde "sammenstyrtning.

Ja men ikke nedstyrtning
- collapse betyder besvime, miste bevistheden, falde sammen . . .

Fra : Ingolf

Dato : 07-08-05 14:29

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen news:42f5783e$0
> $63726$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> "Collapse" kan betyde "sammenstyrtning.

??

> [...]
> Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
> Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Mærkelig signatur.. du er IMOD atomkraft, men du støtter Israel??
Vågn dog op!

Fra : Jim

Dato : 07-08-05 14:37

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> ??

> Mærkelig signatur.. du er IMOD atomkraft, men du støtter Israel??
> Vågn dog op!

Så du støtter ikke lande, som får deres energi vha. a-kraft?
Eller støøter du netop lande, som har a-kraft?
Eller hvad er din holdning til lande, som får deres energi vha. a-kraft?

J.

Fra : Ingolf

Dato : 07-08-05 15:45

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> Så du støtter ikke lande, som får deres energi vha. a-kraft?

Sådan da. Danmark importere a-energi fra Sverige, samtidig hyler vi op
omkring at Danmark aldrig skal have a-våben, og peger på Barsebäck. Lande
som Danmark er hyklere i denne sammenhæng. Det er enten eller!

> Eller støøter du netop lande, som har a-kraft?

Både ja og nej. Efterhånden er det et nødvendigt onde. Miljøet kan ikke
holde til at vi bliver ved med at brænde kul og olie af. Det er vel her
videnskaben har spillet fallit? Eller er det olieselskaberne der lige skal
ha' de sidste kroner i kassen inden de kommer med en ny revolutionerende
energiform?

> Eller hvad er din holdning til lande, som får deres energi vha. a-kraft?

En ting er at have a-kraft til energiproduktion, en anden ting er at have
a-kraft til a-våben. En tredje ting er at sælge atomar restaffald, fra
energiproduktion, til våbenproduktion; se depleteret uran.
http://en.wikipedia.org/wiki/Depleted_uranium
DU er skyld i at der nu faktisk er WMD i Irak... de NÆSTE 4.5 MILLIARD ÅR!

Men hvis Israel og USA kan have a-våben, de 2 nationer der skider på stort
set alt hvad FN kommer med af resolutioner, hvad er der så galt med at Iran
får a-kraft?

Og nej.. jeg er ikke antisemit! Ligesom der findes rådne æbler i den
Amerikanske regering, så findes der også rådne æbler i den Israelske
regering. Dermed ikke sagt at jeg hader alle Amerikanere eller
Israeler/Jøder, eller alt Amerikansk eller Israelsk. Kig på vores egen
regering, og jeg er sikker på du kan spotte et dusin rådne æbler her også.
Spørgsmålet er vel så.. hvorfor virker retssystemet ikke, imod disse rådne
æbler, som sidder så højt oppe i pyramiden?

Tænk sig at det Danske udenrigsministerium var ude med riven over for Iran
sidste uge. Se selv på UM's hjemmeside. Der var løftet pegefinder overfor at
Iran genoptager deres atomprogram. Mon Per Stig Møller er ved at få
storhedsvanvid?
http://www.iranfocus.com/modules/news/article.php?storyid=3078
Utroligt så store nosser man pludselig får, bare fordi en Amerikansk
præsident har været et smut forbi? Jeg syntes det er godt gået, men hvorfor
er det ikke sket lang lang tid før?

Dette blev slet ikke nævnt i noget medie herhjemme, svjv, for vi havde jo
travlt med at slås om Hans Ø. Endnu en 'elegant' fordrejning fra mediernes
side om hvad der virkelig foregår. Her er nogle facts omkring Hans ø
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Island
såeh.. hvad var det lige der var interessant onkring Hans Ø?

_
Søndagssjov. Surf til www.google.com og skriv ordet 'scandal'. Nu skal du så
parre ordet 'scandal' med et firmanavn. Hvormange firmaer kan du finde?

Fra : Jim

Dato : 07-08-05 17:04

> [...]
> omkring at Danmark aldrig skal have a-våben, og peger på Barsebäck. Lande
> som Danmark er hyklere i denne sammenhæng. Det er enten eller!

Nu er der jo forskel på at have et atomkraftværk og så være i besiddelse af
a-våben.
Jeg havde ikke noget imod, at vi havde begge dele.

> [...]
> ha' de sidste kroner i kassen inden de kommer med en ny revolutionerende

Jeg mener jo, at vi er nød til at se os om efter andre energikilder, som
ikke forurener som fossile brændstoffer.
Og her er a-kraft en mulighed.
Om olieselskaberne skal have de sidste penge hjem i kassen, tror jeg ikke,
men det er snarere staten, som skal have nogle penge i kassen.
Det er jo et spørgsmål om, at vi skal anvende den olie, vi har først, før vi
gør brintbiler og rapsoliekøretøjer til et rentabelt alternativ.
Og så længe at brintbilerne ikke er kommet længere i udviklingen, så
fortsætter bilister på benzin og diesel.
Opvarmning i huse sker også fortsat med olie og gas, indtil vi har fundet en
afløser.
Gas er absolut en miljøvenlig varmekilde, men den er mere risikofyldt end
olien.
Hvis man kunne få sit eget a-kraftværk i kælderen, så kunne vi nøjes med at
skifte en brændselsstav hvert 30. år eller noget i den retning.
Så havde man el og varme, og man forurenede slet ikke.
Og hvad de her olieselskaberne angår, så må de tjene alle de penge, de
overhovedet har lyst til. Jeg skal bare lige nå at købe aktier i dem alle.
;0)

> [...]
> http://en.wikipedia.org/wiki/Depleted_uranium
> DU er skyld i at der nu faktisk er WMD i Irak... de NÆSTE 4.5 MILLIARD ÅR!

Er jeg?

> Men hvis Israel og USA kan have a-våben, de 2 nationer der skider på stort
> set alt hvad FN kommer med af resolutioner, hvad er der så galt med at
> Iran får a-kraft?

Der er det galt, at der ikke sidder demokratisk valgte ledere på toppen.
Og så hedder loven Sharia.

> [...]
> Israeler/Jøder, eller alt Amerikansk eller Israelsk. Kig på vores egen
> regering, og jeg er sikker på du kan spotte et dusin rådne æbler her også.

Nej, de rådne æbler ser jeg i oppositionen.

> Spørgsmålet er vel så.. hvorfor virker retssystemet ikke, imod disse rådne
> æbler, som sidder så højt oppe i pyramiden?

Nok fordi de ikke er rådne æbler, som du ser dem.

> [...]
> sidste uge. Se selv på UM's hjemmeside. Der var løftet pegefinder overfor
> at Iran genoptager deres atomprogram. Mon Per Stig Møller er ved at få

Han sidder i FNs sikkerhedsråd.
Og vi kender Irans indstilling til USA og Israel, som kan nås med
scudmissiler.
Man behøver ikke den store intelligens til at regne ud, hvad det kan føre
med sig, hvis Iran kommer i besiddelse af A-våben.

> [...]
> præsident har været et smut forbi? Jeg syntes det er godt gået, men
> hvorfor er det ikke sket lang lang tid før?

Hvad får dig til at tro, at Bush har noget med sagen at gøre?
Mon ikke det bare er dig, som har set dig sur på den nuværende regering, du
er imod krigen i Irak, og så kan du ikke finde på andet end at gribe efter
græsstrå og dårlige argumenter.
Danmark sidder for 4. gang som ikke-permanent medlem af FN's sikkerhedsråd,
og det skal vi være glade for, for så har vi indflydelse.
Per Stig skal ikke spilde tiden med at lade sig styre af janteloven, som det
tyder på, at du vil have ham til.
Vi skal tro at vi er noget. Og vi ved, at vi er noget.

> [...]
> http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Island
> såeh.. hvad var det lige der var interessant onkring Hans Ø?

Hans Ø er interessant i sammenhæng med forekomster af ressourcer i naturen
som gas og olie, men også i fiskerisammenhæng og anden trafiksammenhæng.
Og resten har du nok allerede læst på wiki.

Faktisk er den efter min mening grønlandsk og dermed dansk.
Hvad er det lige, du mener om sagen?

Fra : Claudio Adam

Dato : 07-08-05 17:22

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev:
> [...]
>fiskerisammenhæng og anden
>trafiksammenhæng.
>Og resten har du nok allerede læst på wiki.

Joh da Atomkraftværker må vi søreme ha!
Og helst da så mange som mulig!
Hvem fanden gider i øvrigt glo på alle de satans Vindmøller?
Ligeledes som nævnt: Tænk hvis man lå inde med sit eget værk,
- det er sgu da fast arbejde eller hvis man så må sige fast Varme,
der vil noget!

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Jim

Dato : 07-08-05 17:53

"Claudio Adam (slet Z1GUR)" <kraka@Z1GURc.dk> skrev i en meddelelse

> Joh da Atomkraftværker må vi søreme ha!
> Og helst da så mange som mulig!
> Hvem fanden gider i øvrigt glo på alle de satans Vindmøller?

Aktionærene i Vestas, Siemens og Gamesa.

> Ligeledes som nævnt: Tænk hvis man lå inde med sit eget værk,
> - det er sgu da fast arbejde eller hvis man så må sige fast Varme,
> der vil noget!

Tja, man må se mulighederne fra forskellige vinkler.

J.

Fra : Ingolf

Dato : 07-08-05 18:48

> Er jeg?

Ja dig! :) Nej .. DU=Depleteret Uran. Hvad syntes du om egentlig om det
faktum, beskrevet ovenfor?

> Der er det galt, at der ikke sidder demokratisk valgte ledere på toppen.
> Og så hedder loven Sharia.

Og der sidder 'demokratisk' valgte ledere i Israel og USA?

I USA er der også en lov der tillader at slå folk ihjel, med indsprøjtning.
Og i Israel er man ved at genopbygge Berlin muren.

Man kan godt leve i et demokrati, og stadig ha en udemokratisk indstilling.
Her er et eksempel på Sharon's Demokrati:
" What we learn from the US experience from Watergate and the European
experience with their constitution is that when governmental and media
elites ignore or mislead their societies, societal stability and democratic
institutions are always the greatest victims. Sharon, in making the most
important decisions affecting the future of Israeli society in secretive
meetings with his sons, attorneys and publicists, while seeking only the
approval of the self-serving elites who long ago cut themselves off from the
wider public which they view as stupid, shallow and emotional, is following
in the worst traditions of corrupt politicians throughout the Western world.
And unless he is forced by the Knesset, the media and the citizenry at large
to abandon this path, the harsh consequences won't be long in coming."

Er det det du kalder demokrati?
Tror du på at folket, som vælger de 'demokratiske' ledere, har indflydelse
på om der skal bruges a-våben eller ej, når det kommer til stykket? Nej?
Hvad er så problemet med at Iran får a-kraft? Så kan du klynge dig til
påstanden om at de nok er religiøst fanatiske, som du nok har set i for
mange Amerikanske (propaganda?) film? For Israelerne og den øvrige vestlige
verden, er ihverfald ikke religiøst fanatiske, vel?
http://www.bbc.co.uk/bbcfour/documentaries/storyville/jesus-factor.shtml

Apropos propaganda og US film.. kan du så huske filmen "Rambo 3"? Her var
Afghanistanerne allierede, de var på den 'gode' side, mod det 'onde'
Rusland. Smut så ud og lej 'Black hawk down"...Propaganda propaganda
propaganda... og de krigsliderlige æder det råt! Den film STANK, imho. Men
jeg må indrømme, dens premiere var perfekt timet i forhold til tiderne.

Hvad med filmen "Independence day", hvor piloten, som hævder han blev
borført af rumvæsner, til sidst i filmen bliver vist som en stor helt, da
han med sit fly, i et _selvmordsangreb_ smadrer ind i rumvæsnernes våben, og
dermed knuser hele skibet. Hvad syntes du om det? Var det terrorisme? (ja ja
det er fiktion, dog alligevel relevant, pga den store parallel med WTC og de
formodede Arabere, ifølge den officielle "konspirations"teori)

> Nej, de rådne æbler ser jeg i oppositionen.

:)
Jeg forsøger ikke at identificere mig med et bestemt parti, for netop at
holde mig uafhængig. Mange har gode synspunkter, og andre har nogle lidt så
gode synspunkter. Men hvis man ikke mødes i dialog omkring
forskellighederne, så er løbet da kørt.. ned af den ensrettede gade med
skyklapper på.

> Nok fordi de ikke er rådne æbler, som du ser dem.

Nå? Hvad med Thorsen sagen. Tamilsagen? TDC sagen? Metro sagen?
Øresundsbro-sagen? osv osv

Dem har du vel ikke overhørt, eller er du på vej ned af førnævnte gade?

> [...]
> Man behøver ikke den store intelligens til at regne ud, hvad det kan føre
> med sig, hvis Iran kommer i besiddelse af A-våben.

Nu har jeg aldrig pralet af min intelligens, så kan du oplyse mig?

> [...]
> Mon ikke det bare er dig, som har set dig sur på den nuværende regering,
> du er imod krigen i Irak, og så kan du ikke finde på andet end at gribe

Ja du har ret. Jeg er imod krigen i Irak. Så kan du kalde brugen af DU for
græsstrå, og den Amerikanske regerings, blandt andre, indblanding i
911-sagen for dårlige argumenter. Helt iorden. Jeg har været igennem den
officielle teori, og alternative teorier omkring 911, og efter min mening så
holder den officielle teori ikke. Pga noget så "latterligt" som
tilsidesættelse af gammelkendte termodynamiske love, og Newtons opdagelser.
Man sådan noget gammelt videnskabeligt pladder skal sq ikke fortælle
nuværende 'videnskabsmænd' noget som helst. De er LANGT klogere!
http://physics911.net/
Når regeringen siger at 2+2=5 så er det bare sådan. Færdig! Mener du det er
4? Så er du nok antisemitisk, eller upatriotisk, eller også elsker du bare
Saddam? Det er den argumentation man møder når man stiller et par kritiske
spgs. Sikke et demokrati!

> [...]
> det tyder på, at du vil have ham til.
> Vi skal tro at vi er noget. Og vi ved, at vi er noget.

Nej! Jeg skrev at det var godt gået! Men alt alt for sent! Og man man så
sidder i FN's sikkerhedsråd eller ej, skal da ikke være afgørende for ens
holdninger og handlinger?

Jeg er ikke dus med Janteloven.

> [...]
> Og resten har du nok allerede læst på wiki.
>
> Faktisk er den efter min mening grønlandsk og dermed dansk.

Ja øen tilhører Grønlandsk vil jeg også sige. Men Grønland har jo selvstyre,
så hvad rager det egentlig os?

_
Det første offer i enhver krig, er sandheden!

Fra : Claudio Adam

Dato : 07-08-05 17:17

Prøv www.jydskatomkraft.dk

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : John Schmitt

Dato : 07-08-05 19:01

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> Vågn dog op!

OK Robin Cook styrtede sammen . .
Er du så glad?

Fra : G B

Dato : 07-08-05 23:11

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i meddelelsen

> OK Robin Cook styrtede sammen . .

Nu vil jeg godt vide om der stod "...died in a collapse ..."?

--
GB

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 08-08-05 00:19

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse news:42f686d6$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i meddelelsen

> Nu vil jeg godt vide om der stod "...died in a collapse ..."?

Og var der et pancake collapse eller væltede han,

Jan Rasmussen

Fra : John Schmitt

Dato : 08-08-05 15:55

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i meddelelsen

> Nu vil jeg godt vide om der stod "...died in a collapse ..."?

Nej - after a collapse, som tråden også rigtigt hedder . . .

JS

Fra : Croc®

Dato : 07-08-05 09:28

On Sun, 7 Aug 2005 04:57:14 +0200, "Ingolf"
<Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

>Hvor læser du det?
>
>Må han hvile i fred.

Jeg hørte det i radioen, men jeg kan se at han har fået et anfald af
en eller anden art.

Regards Croc®