Dansk Whitesnake-fanklub?
Fra : Astrid

Dato : 08-09-05 00:27

Hej alle,

jeg ville høre, om der er nogen af jer der kender noget itl en dansk
Whitesnake-fanklub. Har de en hjemmeside - og hvor gemmer den sig i så fald?

De bedste hilsener fra Astrid

Fra : -V-

Dato : 08-09-05 20:46

Astrid wrote:
> jeg ville høre, om der er nogen af jer der kender noget itl en dansk
> Whitesnake-fanklub. Har de en hjemmeside - og hvor gemmer den sig i
> så fald?

Det er sgu sjovt: jeg har den seneste uges tid gået rundt og skrålet hele
'1987'-pladen ud, gentagne gange i træk hver dag.

Det er skisme en i orden plade.

-V-

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-05 12:35

> Det er sgu sjovt: jeg har den seneste uges tid gået rundt og skrålet
> hele '1987'-pladen ud, gentagne gange i træk hver dag.

Der er ikke nogen, der kan sige "Uuhhh, baby!" som David Coverdale.

Mark

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 10-09-05 19:51

On Fri, 9 Sep 2005 13:35:27 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

Jeg har lidt billeder fra deres fine koncert i vega sidste efterår:
http://jacobdinesen.net/galleri/Whitesnake,%20Vega,%202004/index.html
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Mads

Dato : 09-09-05 15:01

"Astrid" <ingenspam-tak@ingenspam-tak.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg ville høre, om der er nogen af jer der kender noget itl en dansk
> Whitesnake-fanklub. Har de en hjemmeside - og hvor gemmer den sig i så

Ikke hvad jeg ved af, men du kan da kommentere de fleste hvis ikke alle
skiverne på http://www.rocknation.dk/

Så der kan du da starte..

Fra : Astrid

Dato : 09-09-05 17:37

Mads wrote:
> "Astrid" <ingenspam-tak@ingenspam-tak.org> skrev i en meddelelse

> Ikke hvad jeg ved af, men du kan da kommentere de fleste hvis ikke alle
> skiverne på http://www.rocknation.dk/
>
> Så der kan du da starte..

Tak!

Det er en udmærket side. Men der MÅ da være en fanklub et sted. Jeg gir
ikke op så let

astrid - som véd, de er derude ... Whitesnake-fansne ...

Fra : S. Sørensen

Dato : 09-09-05 18:13

"Astrid" <ingenspam-tak@ingenspam-tak.org> wrote in message

> Tak!
>
> Det er en udmærket side. Men der MÅ da være en fanklub et sted. Jeg gir
> ikke op så let
>
> astrid - som véd, de er derude ... Whitesnake-fansne ...

Whitesnake er en del af enhver fornuftig opvækst.... ;)

Steinbjørn

Fra : -V-

Dato : 12-09-05 01:13

S. Sørensen wrote:
> Whitesnake er en del af enhver fornuftig opvækst.... ;)

Speaking of....

Jeg skal til en fødselsdag på lørdag, og ville gerne medbringe en Whitesnake
t-shirt.

Hvilken butik i DK har det, og/eller findes det i en (engelsk?) online-biks,
så det kan nåes i denne uge?

-V-

Fra : Astrid

Dato : 12-09-05 16:42

-V- wrote:

> [...]
> t-shirt.
>
> Hvilken butik i DK har det, og/eller findes det i en (engelsk?) online-biks,

http://www.outofcontrol.dk/

I følge denne web site ligger der en butik på Københavns Hovedbanegård,
der har alle slags T-shirts m. band-tryk.
Ellers ville jeg kigge i Poster-land butikken i starten af Strøget,
eller evt. i T-shirt butikken i Rådhusarkaden.

/astrid

Fra : -V-

Dato : 13-09-05 00:01

Astrid wrote:

> http://www.outofcontrol.dk/

Fandt dem selv, men tak.

De er *sindssygt* dårlige til at svare på telefonopkald, men til sidst
lykkedes det mig at verificere at de rent faktisk har det jeg skal bruge.

Off me goes tomorrow.

-V-