Hvilket nummer?
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 05-09-05 16:37

Hej gruppe
Kan nogen høre hvad dette er for et nummer?

http://62.121.164.129/Untitled01.mp3

pft
Lasse

Fra : Holst

Dato : 05-09-05 16:57

Lasse Skovsager wrote:

> Kan nogen høre hvad dette er for et nummer?
>
> http://62.121.164.129/Untitled01.mp3

Ja, det lyder godt nok bekendt. Nu sidder jeg og bryder mit hoved med
det, og jeg kan heller ikke komme på, hvad det er.

Fra : Jacob E.

Dato : 05-09-05 18:20

Holst wrote:

> Ja, det lyder godt nok bekendt. Nu sidder jeg og bryder mit hoved med
> det, og jeg kan heller ikke komme på, hvad det er.

Er det ikke den dér, der hedder noget med "Oak Tree Girl"...??

Mvh Jacob E.

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 05-09-05 19:05

"Jacob E." <sp@mmersdie.ok> wrote in news:Z6%Se.87$8w7.3@news.get2net.dk in
dk.kultur.musik:

> Er det ikke den dér, der hedder noget med "Oak Tree Girl"...??

Det synes jeg også det lyder som Powersolo, med Oak Tree Girl

/Søren Hjelholt

Fra : Thomas Zork

Dato : 05-09-05 19:02

"Lasse Skovsager" <lasse@skovsager.dk> wrote in message
> Hej gruppe
> Kan nogen høre hvad dette er for et nummer?
>
> http://62.121.164.129/Untitled01.mp3

Powersolo - Oak Tree Girl

www.powersolo.dk under media

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 05-09-05 19:18

Thomas Zork wrote:
> "Lasse Skovsager" <lasse@skovsager.dk> wrote in message

> Powersolo - Oak Tree Girl
>
> www.powersolo.dk under media

Lige nøjagtig!
Tusind tak skal i have!

/lasse

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 05-09-05 21:28

Lasse Skovsager wrote:

> Lige nøjagtig!
> Tusind tak skal i have!
>
> /lasse

hmmm...og dog
Det falder mig i hu at den sang jeg tænker på indeholder noget "nananananana
nanananan..." osv evt i starten?!?

/lasse