.rmi på hjemmeside
Fra : Jannik

Dato : 06-06-01 22:08

er der nogen mulighed for at disable lydniveauet hvis man ligger en .rmi fil
ind på sin side, så man hverken kan skrue op eller ned... jeg ved godt at
man kan sætte <embed src="xxx" hidden ="false"> men det er jeg ikke ude
efter... det skal være sådan at man kan se volume knappen, men ikke skrue op
eller ned eller mute...

- jannik

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 06-06-01 22:24

Jannik skrev i meddelelsen <9fm6bl$9i0$1@sunsite.dk>...
>efter... det skal være sådan at man kan se volume knappen, men ikke skrue
op
>eller ned eller mute...

Det var dog en djævelsk anordning af dimensioner du efterspørger.

Fra : Jannik

Dato : 06-06-01 22:57

yup men kan det lade sig gøre ???

Fra : Borge

Dato : 06-06-01 23:02

Jannik <jannik_@post.tele.dk> skrev

> så man hverken kan skrue op eller ned...

Ja, det kan lade sig gøre, men jeg vil ikke fortælle hvordan.

Jeg vil nærmest betragte dig som værende syg oven i hovedet hvis du vil lave
den slags numre - tænk dog på de arme mennesker der har et kæmpeanlæg koblet
til computeren og ikke kan skrue ned for den lyd du kommer med.

Hvis du vil have besøgende på din hjemmeside (det er vel derfor du laver
den?), så lad være - ja, lad helt være med at lægge lyd på, medmindre det er
muligt at klikke ind på de lyde man vil høre.

Fra : Jannik

Dato : 07-06-01 00:09

"Borge" <borge_jensen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
koblet
> til computeren og ikke kan skrue ned for den lyd du kommer med.

jeg betragter mig nu ikke som værende syg i hovedet... det må stå for
din egen regning at synes det, men det er ok, hver mand sin egen lyst...
hvis man nu endelig har et kæææmpe anlæg koblet til, så må man bare tage
hvad der kommer... i følge mig sidder der en volume knap på diverse
anlæg/forstærkere/højtalere mm.

> [...]
er
> muligt at klikke ind på de lyde man vil høre.

det var til en lille opgave jeg skulle lave, hvor jeg ville lave lidt
"sjov" med min lærer...
generelt går jeg ikke ind for lyd på sider, fordi det netop irriterer mig
grænseløst at høre på diverse melodier samt lyde...

Fra : Borge

Dato : 07-06-01 13:12

Jannik <jannik_@post.tele.dk> skrev i en news:9fmde9$8fv$1@sunsite.dk...

> jeg betragter mig nu ikke som værende syg i hovedet...

Undskyld, det løb lige af med mig. Jeg mener bare at det er en syg tanke,
ikke at kunne skrue ned

> hvis man nu endelig har et kæææmpe anlæg koblet til, så må man bare tage
> hvad der kommer... i følge mig sidder der en volume knap på diverse
> anlæg/forstærkere/højtalere mm.

Jeg hører tit musik på min cd-drev mens jeg er på nettet, og kan du ikke
forestille dig hvor irriterende det må være når andet blander sig i din
musik, og endnu mere hvis man ikke kan skrue ned for det?

> det var til en lille opgave jeg skulle lave, hvor jeg ville lave lidt
> "sjov" med min lærer...

Så er jeg mere rolig.

> generelt går jeg ikke ind for lyd på sider, fordi det netop irriterer mig
> grænseløst at høre på diverse melodier samt lyde...

Jamen, så er vi jo helt enige. Jeg trækker hermed mine udtalelser tilbage.

Fra : Jannik

Dato : 08-06-01 10:02

> Jannik <jannik_@post.tele.dk> skrev i en news:9fmde9$8fv$1@sunsite.dk...

> Jamen, så er vi jo helt enige. Jeg trækker hermed mine udtalelser tilbage.

helt i orden, mente bare lige at jeg burde forsvare mig en smule