Arrrgh! Navn på dansk band?
Fra : Kåre

Dato : 31-08-05 21:02

Hey!

Jeg har den her sang i hovedet, som snart har overtaget størsteparten af min
tilgængelige hjernekapacitet...Hjælp mig så jeg kan komme videre med mit
liv:

Det er noget dansk humor-rock. Nummeret jeg har i hovedet domineres af en
råbende vokal, og noget der lyder som "Lortet brænder ned" i omkvædet, eller
noget der rimer...
Jeg har Gramsespektrum i hovedet, men det er vist ikke dem.

På forhånd tak
Kåre

Fra : Sune Vuorela

Dato : 31-08-05 21:04

On 2005-08-31, Kåre <kaare@raffish.dk> wrote:
> Det er noget dansk humor-rock. Nummeret jeg har i hovedet domineres af en
> råbende vokal, og noget der lyder som "Lortet brænder ned" i omkvædet, eller
> noget der rimer...

Vildt gæt:
Magtetns korridorer: Lorteparforhold

--
Sune

Fra : Kåre

Dato : 31-08-05 21:19

"Sune Vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message

> Vildt gæt:
> Magtetns korridorer: Lorteparforhold
>
> --
> Sune

Aaaaaaahhhhhhhhh... Det lettede!
Helt korrekt.
Så kan jeg godt gå i seng og sove sødt.

Tak for det!
Kåre

Fra : Steen Jensen

Dato : 31-08-05 21:08

Kåre <kaare@raffish.dk> wrote:

> Det er noget dansk humor-rock. Nummeret jeg har i hovedet domineres af en
> råbende vokal, og noget der lyder som "Lortet brænder ned" i

Måske er det 'Hurra Skolen Brænder' med Red Warszawa fra pladen 'Hævi
Metal Og Hass'.
Ganske underfundigt orkester www.rw.dk

Fra : Kåre

Dato : 31-08-05 21:20

"Steen Jensen" <panther@os.dk> wrote in message

> Måske er det 'Hurra Skolen Brænder' med Red Warszawa fra pladen 'Hævi
> Metal Og Hass'.
> Ganske underfundigt orkester www.rw.dk

Kender udemærket RW, men det er ikke dem. Men det kunne det godt have været,
det er deres stil.
Sune hjalp mig: Magtens Korridor.

Kåre

Fra : Robert Piil

Dato : 31-08-05 21:30

On Wed, 31 Aug 2005 22:02:21 +0200, "Kåre" <kaare@raffish.dk> wrote:

>Jeg har den her sang i hovedet, som snart har overtaget størsteparten af min
>tilgængelige hjernekapacitet...Hjælp mig så jeg kan komme videre med mit
>liv:

Jeg kan se du har fået svar, men skulle det ske igen, giver du dig til
at nynne temaet fra Indiana Jones igennem - gerne flere gange. Det vil
helt sikkert slette erindringen om det gamle nummer. Jeg leder så bare
efter en måde at slippe af med temaet igen bagefter.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 31-08-05 21:45

Robert Piil wrote:
> Jeg leder så bare
> efter en måde at slippe af med temaet igen bagefter.

Du kan da prøve med denne her

"kære lille mormor, kære lille mormor til lykke med....

Den er glimrende til at nulstille enhver hjerne, har det vist sig med op til
flere eksempler

/ Flying hotdogs

Fra : Robert Piil

Dato : 01-09-05 22:12

On Wed, 31 Aug 2005 22:45:07 +0200, "Flying Hotdogs"
<info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote:

>"kære lille mormor, kære lille mormor til lykke med....
>
>Den er glimrende til at nulstille enhver hjerne, har det vist sig med op til
>flere eksempler

Mit blodtryk stiger for voldsomt når først Richard Ragnwald og
derefter Pia dukker op for mit indre blik, men tak for buddet.

Fra : ellisa

Dato : 31-08-05 23:33

"Kåre" <kaare@raffish.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller
> noget der rimer...
> Jeg har Gramsespektrum i hovedet, men det er vist ikke dem.

Magtens Korridorer: "Lorte-parforhold"?

/ellisa