Norah Jones ?
Fra : Familien Nielsen

Dato : 28-08-05 22:51

Hej, vil nogen være søde at fortælle mig hvad Norah Jones sidste album (cd)
hedder.
tak,
Hanne

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-08-05 22:53

Hej!

Familien Nielsen wrote:

> Hej, vil nogen være søde at fortælle mig hvad Norah Jones sidste album (cd)
> hedder.

"Seneste" - ellers laver hun aldrig flere (og det kan vi vel ikke vide?) :)

Søg efter hende i listen hos http://www.amazon.com og find den cd med det nyeste
årstal, eller find hendes hjemmeside via google og se det der. Kan sikkert
findes ved at søge efter "Norah Jones official Homepage".

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Hans

Dato : 29-08-05 09:56

Familien Nielsen wrote:
> Hej, vil nogen være søde at fortælle mig hvad Norah Jones sidste
> album (cd) hedder.

Feels Like Home.

Hans

Fra : Familien Nielsen

Dato : 29-08-05 12:13

tak Hans, kort og præcis i forhold til "Holger Danske".

Fra : Brizz

Dato : 31-08-05 16:47

Familien Nielsen wrote:
> tak Hans, kort og præcis i forhold til "Holger Danske".

Det gør vel heller ikke noget hvis man gjorde bare en lille smule
arbejde selv vel?
Hvad havde du gjort hvis usenet ikke fandtes?

Mhv Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 31-08-05 17:42

Brizz wrote:

> Det gør vel heller ikke noget hvis man gjorde bare en lille smule
> arbejde selv vel?
> Hvad havde du gjort hvis usenet ikke fandtes?
>
> Mhv Brian

Hvad havde du selv gjort uden Usenet? Så havde du ingen steder at brokke
dig.

/Jacob E
--
Usenet - Guds gave til brokkehoveder

Fra : Familien Nielsen

Dato : 31-08-05 21:29

det er mit helt klare indtryk at der er folk på usenet der ikke har andet at
give sig til end at brokke og blande sig i alt, lidt sørgeligt egentligt. Og
så er lidt hjælpsomhed vel ikke af vejen.

Fra : Robert Piil

Dato : 31-08-05 21:34

On Wed, 31 Aug 2005 22:29:17 +0200, "Familien Nielsen"
<famniel@mail.dk> wrote:

>det er mit helt klare indtryk at der er folk på usenet der ikke har andet at
>give sig til end at brokke og blande sig i alt, lidt sørgeligt egentligt. Og
>så er lidt hjælpsomhed vel ikke af vejen.

Næ, det er lidt høflighed vel heller ikke.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Brizz

Dato : 03-09-05 04:34

Familien Nielsen wrote:
> det er mit helt klare indtryk at der er folk på usenet der ikke har andet at
> give sig til end at brokke og blande sig i alt, lidt sørgeligt egentligt. Og
> så er lidt hjælpsomhed vel ikke af vejen.

Det er vi slet ikke i tvivl om. Men synes du ikke det mindste du kunne
gøre var at lave en simpel søgning på google fx?
Eller forventer du altid at folk laver arbejdet for dig?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Brizz

Dato : 03-09-05 04:33

Jacob E. wrote:
> Hvad havde du selv gjort uden Usenet? Så havde du ingen steder at brokke
> dig.

Tjo brokker mig de stedder det er nødvendigt. www eller ej.

Så intet problem for mig.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk