link til musikkøb -
Fra : uh

Dato : 28-08-05 10:09

.....nogen som kender et godt link, hvor man kan købe enkeltnumre? Jeg er
specielt interesseret i Trine Dyrholms nye hit...husker ikke titlen. På
forhånd tak.
mvh uh

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 28-08-05 11:01

uh skrev:

> ....nogen som kender et godt link, hvor man kan købe enkeltnumre? Jeg er
> specielt interesseret i Trine Dyrholms nye hit...husker ikke titlen.

Hvis du bruger iTunes Music Store, så findes der et nummer fra 2005 med
Trine Dyrholm til 8 kr. her: http://kortlink.dk/zcz
Jeg ved ikke, om det er et hit (eller om det er godt).

Du kan hente iTunes her: http://www.apple.com/dk/itunes/

Du kan brænde nummeret til alm. musik-cd, hvis du vil.

--
Jesper Juellund Jensen
http://cyrk.dk/musik/

Fra : uh

Dato : 28-08-05 13:31

"Jesper Juellund Jensen" <

> [...]
>
> Du kan hente iTunes her: http://www.apple.com/dk/itunes/
>
> Du kan brænde nummeret til alm. musik-cd, hvis du vil.

Hej Jesper. Tak skal du have for hurtigt svar. Desværre virker linket ikke
(det første), jeg formoder det kun er midlertidigt og vil senere forsøge
igen. Glæder mig til indkøb.
Mvh uh

Fra : preben nielsen

Dato : 28-08-05 15:08

"uh" <uibpvækmeddette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> enkeltnumre? Jeg er
> specielt interesseret i Trine Dyrholms nye hit...husker ikke

Øh........ payload ?

http://payload.dba.dk/asp/soegning/soegning.asp?niveau=&kortsogX=0&kortsogY=0&radX=0&radY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&rubrikId=&Fritekst=trine&genre=

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 28-08-05 19:31

On Sun, 28 Aug 2005 16:07:47 +0200, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote:

>"uh" <uibpvækmeddette@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Blev nysgerrig og købte et nummer derfra. Udover bøvlet med at skulle oprette
sig som bruger, det mystiske gebyr for at betale med dankort og den klamme
DRM-følelse af overvågning - Tja, så virker det faktisk ikke.. Den når aldrig
længere end til:

"Vent venligst, mens dine musikfiler behandles. Dette kan tage op til nogle
minutter alt efter antal musikfiler."

....og så sker der ikke mere. Hverken med IE eller Firefox. Jeg går ud fra at den
står og DRM-enkoder nummeret så politiet kan fange mig hvis f.eks. nummeret
skulle dukke op på en iPod der ikke er min eller lign. kriminalitet.

Nå, jeg sender dem en mail og regner med de tilbagefører beløbet eller mailer
mig min sang (Caroline Henderson - Monday Date) - Fat chance.

Så meget for Payload.
--
"Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidste måneder
men var ellers ikke nogen grådig egoist." - Bo Warming