tatu
Fra : Steen Jensen

Dato : 27-08-05 08:28

Så er den russiske duo tatu klar med en ny omgang.
Med hjælp fra bla. Sting og Richard Carpenter, er de klar med noget, der
(efter pladeselskabets udsagn) har mere fokus på det kunstneriske - men
er der nogen ændringer? Næ!
Første (ucensoredede...igen pladeselskabets udsagn) video kan ses her:
http://snipurl.com/h3fa

Fra : Bruno

Dato : 27-08-05 11:51

Steen Jensen wrote:
> [...]
> er der nogen ændringer? Næ!
> Første (ucensoredede...igen pladeselskabets udsagn) video kan ses her:

Den er da mere end ok efter min mening, musikalsk er den ikke særlig
interresant så det kan godt passe det med at Sting er indblandet

Og emnet de behandler, vold mod kvinder, er da et universelt emne som er
edndog meget relevant i deres del af verden. Samtidig kommenterer de
deres tidligere videoer, men jeg kunne altså ikke få øje på nogen
lesbiske kys i denne omgang. Om de er det ene eller det andet er mig
forøvrigt ligegyldigt, men hvis de scorer billig omtale på at kysse
hinanden så siger det vel mere om samfundet end det siger om dem.

Mvh

Bruno

Fra : Thomas

Dato : 27-08-05 21:47

"Steen Jensen" <panther@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med hjælp fra bla. Sting og Richard Carpenter, er de klar med noget, der
> (efter pladeselskabets udsagn) har mere fokus på det kunstneriske - men

Egentlig ikke nej - Musikken er fuldstændig samme stil - Og teksten er ikke
ligefrem smuk poesi...

Men melodien er god syntes jeg - det er et meget fængende pop-nummer.
Lige nu syntes jeg det er et godt nummer (Men om 14 dage er det glemt igen

> Første (ucensoredede...igen pladeselskabets udsagn) video kan ses her:
> http://snipurl.com/h3fa

Ja man ser jo blodet fra ham der der bliver skudt - det er nok det
ucensurerede
ved videoen - det kunne jo tænkes der var en udgave hvor det var klippet ud.

..Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 23:16

> [...]
> er der nogen ændringer? Næ!
> Første (ucensoredede...igen pladeselskabets udsagn) video kan ses her:

Den side kan jeg ikke hente ned

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 31-08-05 12:02

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> wrote:

> Den side kan jeg ikke hente ned

Jeg har lige prøvet igen. Der har måske været pres på, da du prøvede,
for lige nu virker den uden problemer.