Reklamespots af teleudbydere
Fra : Carsten Buhl

Dato : 24-08-05 22:42

Hej NG

Hvorfor fa'en kan teleudbyderne ikke finde på andet end
fladpandede danske oversættelser af forgangne pophits,
når de laver reklamespots. Det er sgu' da snart til at
brække sig over.

Mvh og brok

Carsten

Fra : Holst

Dato : 24-08-05 22:43

Carsten Buhl wrote:

> Hvorfor fa'en kan teleudbyderne ikke finde på andet end
> fladpandede danske oversættelser af forgangne pophits,
> når de laver reklamespots. Det er sgu' da snart til at
> brække sig over.

Så lad dog være med at lytte til reklamer. Du er jo selv ude om det. Så
tag en tudekiks.

Fra : Carsten Buhl

Dato : 24-08-05 23:20

"Holst" <newsaug05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Så lad dog være med at lytte til reklamer. Du er jo selv ude om det. Så
> tag en tudekiks.

Jeg sidder skam ikke målrettet og lytter til reklamer med det formål at have
noget
at brokke mig over, men det er altså svært at undgå at komme til at høre et
reklamespot en gang i mellem. Det er med TV som når man bladrer en avis
eller
lignende igennem: der kan man heller ikke undgå at støde på reklamer.

Du kan i øvrigt roligt regne med, at jeg også zapper væk, når ovennævnte
typer af reklamespots dukker op.

Fra : Holst

Dato : 25-08-05 10:25

Carsten Buhl wrote:

> [...]
> et reklamespot en gang i mellem. Det er med TV som når man bladrer en
> avis eller lignende igennem: der kan man heller ikke undgå at støde

Tjah, man er jo trods alt selv herre over det.

Jeg hører og ser aldrig reklamer. Jeg har for længe siden erkendt, at
lokalradioerne ikke er til at holde ud at høre på, så jeg hører kun
Danmarks Radio (om det så er meget bedre, er en anden diskussion), og tv
har jeg ikke tid til at se, så jeg har ikke noget fjernsyn. Det bliver
højst til en dvd på den bærbare i ny og næ.

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 10:04

"Carsten Buhl" <carsten-buhl@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fladpandede danske oversættelser af forgangne pophits,
> når de laver reklamespots. Det er sgu' da snart til at

Hvis det f.eks er Telias reklamer som du tænker på, så syntes jeg faktisk de
er ret skægge. og det er jo også det der i sidste ende er meningen... Jeg
kunne nævne en milliard andre slags reklamer som var langt mere
irriterende...

Fra : Max

Dato : 25-08-05 10:08

Hej Carsten

> når de laver reklamespots. Det er sgu' da snart til at
> brække sig over.

Ja, og tænk på at de reklamer du ser er et spejl af
den verden der er udenfor.

Mvh Max