Pladeantikvariat i Paris?
Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 24-08-05 21:06

Beklager hvis jeg med dette bevæger mig i yderkanten af gruppens emne:
Er der nogen, som kender gode adresser på pladeantikvariater i Paris,
hvor man kan tænkes at finde franske jazz-78'ere? Mvh. Henrik.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-08-05 21:15

On Wed, 24 Aug 2005 20:06:15 +0000, Hans Henrik Pedersen wrote:

> Beklager hvis jeg med dette bevæger mig i yderkanten af gruppens emne:
> Er der nogen, som kender gode adresser på pladeantikvariater i Paris,
> hvor man kan tænkes at finde franske jazz-78'ere? Mvh. Henrik.

Hvis ikke svaret dukker op her, kan jeg se der er en gruppe kaldet:
fr.rec.arts.musique.jazz

Hvis ikke din news-udbyder har den så meld dig gratis til
news.sunsite.dk:
http://dotsrc.org/usenet/

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 24-08-05 21:33

On Wed, 24 Aug 2005 22:14:43 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Hvis ikke svaret dukker op her, kan jeg se der er en gruppe kaldet:
>fr.rec.arts.musique.jazz
Tusind tak. Den er hentet hjem. Bare man havde hørt bedre efter i
fransktimerne.... Mvh. Henrik.