Bloodhound Gang
Fra : Steen Jensen

Dato : 24-08-05 17:56

Hørte et nummer i radioen i går, det lød som noget nyt med BG, men den
lokale pladepusher kendte ikke noget til den sag. Andre der ved noget?

Fra : Dopedog

Dato : 24-08-05 18:18

> Hørte et nummer i radioen i går, det lød som noget nyt med BG, men den
> lokale pladepusher kendte ikke noget til den sag. Andre der ved noget?

De har lavet en ny musikvideo, så mon ikke det var den sang du hørte ?

Den hedder "Foxtrot Uniform Charlie Kilo"

Fra : Steen Jensen

Dato : 24-08-05 18:26

Dopedog <dopedog@SLETDETHERprivat.dk> wrote:

> De har lavet en ny musikvideo, så mon ikke det var den sang du hørte

Det lyder ret sansynligt. Hvordan fanden kan en ekspedient i Stereo
Studio så skråsikkert udtale, at der hverkan er singler eller andet på
vej, de næste par måneder?
Hm...når bare BG er ved godt mod, så kommer der nok nyt fra dem, på et
tidspunkt

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-08-05 22:09

> Hm...når bare BG er ved godt mod, så kommer der nok nyt fra dem, på et
> tidspunkt

Det kan man da håbe... Med den slags musik de laver, kan det da seriøst
ikke tage dem 6 år at lave en efterfølger?!?

Fra : zcully

Dato : 24-08-05 22:56

"Steen Jensen" <panther@os.dk> wrote in message

> Det lyder ret sansynligt. Hvordan fanden kan en ekspedient i Stereo
> Studio så skråsikkert udtale, at der hverkan er singler eller andet på
> vej, de næste par måneder?

Hmm kunne godt lyde som om det var i Århus du var??
Jeg var nede i Stero Studio forleden dag og spørge efter Mews nye single.
ekspedienten anede ikke engang hvem Mew var og måtte sende mig til en anden.
Den anden ekspedient kendte så godt Mew, men anede ikke noget om en ny
single. Nå, så måtte man IGEN gå hjem og bestille over nettet. Fra
England....

> Hm...når bare BG er ved godt mod, så kommer der nok nyt fra dem, på et
> tidspunkt

/Zcully

Fra : Steen Jensen

Dato : 25-08-05 06:50

zcully <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Den anden ekspedient kendte så godt Mew, men anede ikke noget om en ny
> single. Nå, så måtte man IGEN gå hjem og bestille over nettet. Fra

Nix, i Randers er de mindst lige så musikhandicappede.
Jeg var så heldig at have fødselsdag i går - på ønskelisten var blandt
andet CD'en Sick My Duck med Backstreet Girls.
Min bedre halvdel ville derfor købe den i Randers Stereo Studio, og
troppede forventningsfuld op. Ekspedienten havde aldrig hørt om
Backstreet Girls, det er der ikke noget underligt i, det er der ikke så
mange der har herhjemme. En CD med titlen Sick My Duck, kendte han
selvfølgeligt heller ikke, og afviste kategorisk, at den eksisterede.
Han gad ikke engang slå det op - *den fandtes bare ikke!'
Sikke en idiot - nu kan jeg jo selv købe den på bandets hjemmeside,
eller hos CDon - de er som regel osse billigere end SS.

Fra : Dopedog

Dato : 26-08-05 11:26

> [...]
> Sikke en idiot - nu kan jeg jo selv købe den på bandets hjemmeside,
> eller hos CDon - de er som regel osse billigere end SS.

Dejlig CD faktisk. Har hørt den et par gange

Men anyway, her i SS i Horsens var jeg inde en dag for at høre om de kunne
skaffe nogle CD'er med "Vintersorg" hjem. Jeg fik så at vide at der ikke var
et band som hedder Vintersorg ! Jeg orkede så ikke at diskutere med den
lamme ekspedient, men tog bare en Vintersorg skive med den næste gang jeg
var derinde. Siden har han bevidst undgået mig når jeg har været derinde

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-08-05 12:35

Dopedog <dopedog@SLETDETHERprivat.dk> wrote:

> Jeg fik så at vide at der ikke var
> et band som hedder Vintersorg !

Ja, det er nok ikke de skarpeste knive i skuffen, de har ansat som
ekspedienter hos SS...

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 26-08-05 16:19

> [...]
> var derinde. Siden har han bevidst undgået mig når jeg har været derinde

Seriøst hvad sker der med det?

Det er 100% fair at en ekspedient ikke kender det band man spørger
efter. Men at sige "det findes ikke" uden at have søgt på nettet eller i
det mindste i deres egen database, det er da for lamt. Sådan noget kunne
jeg godt finde på at klage til hans chef over, så ekspedienten fattede
at der også findes ting han ikke kender til!
--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-08-05 16:46

Esben von Buchwald <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

> jeg godt finde på at klage til hans chef over, så ekspedienten fattede
> at der også findes ting han ikke kender til!

Chefen er desværre tit en ung bumset knægt, der heller ikke fatter at
der findes andre plader, and dem der starter med "Absolute..."

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 26-08-05 18:59

> Chefen er desværre tit en ung bumset knægt, der heller ikke fatter at
> der findes andre plader, and dem der starter med "Absolute..."

OK tænkte jeg ikke lige over... jeg har købt 1 CD i en butik i mit liv
(Faktisk var det Absolute music 4). Men så har jeg bare endnu en grund
til ikke at handle i musikbutikker
--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-08-05 20:15

Har forresten lige set, at BG spiller i Amager Bio senere på året.
....tilbage til musikken...

Fra : Christian Muus

Dato : 27-08-05 13:03

Jeg har da downloadet et lovligt nummer fra en hjemmeside, der hedder
Pennsylvania og som vist skulle være på deres kommende album

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-08-05 15:25

Christian Muus <christianmuus2@hotmail.com> wrote:

> Jeg har da downloadet et lovligt nummer fra en hjemmeside, der hedder
> Pennsylvania og som vist skulle være på deres kommende album

Lyder som om det er noget man skal holde øje med. Har du set noget om
udgivelsesdato?

Fra : Christian Muus

Dato : 27-08-05 15:42

> Lyder som om det er noget man skal holde øje med. Har du set noget om
> udgivelsesdato?

Fandt noget mere info her

http://www.pennsylvaniastatesong.com/

og her er sangen