Musik på nettet
Fra : Betona

Dato : 22-08-05 20:37

Hej med jer.
Nogle forslag til en god hjemmeside, hvor man kan høre et bredt repertoire
af hele musikstykker i pop/rock-genren?
Mvh John

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-08-05 21:51

On Mon, 22 Aug 2005 21:36:39 +0200, "Betona"
<bettinabjergiversenno@spammail.dk> wrote:

>Hej med jer.
>Nogle forslag til en god hjemmeside, hvor man kan høre et bredt repertoire
>af hele musikstykker i pop/rock-genren?

Du kan checke nogle netlabels:
http://www.archive.org/search.php?query=mediatype%3Aaudio%20AND%20collection%3Anetlabels

Jeg tror dog mest det er den elektroniske musikgenrer du finder der.

Så er der jo diverse online radiostationer. Jeg kan bl.a. anbefale BBC
Radio One:
http://www.bbc.co.uk/radio1/

live365.com har også en del at vælge imellem:
http://www.live365.com/cgi-bin/directory.cgi

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-08-05 11:34

> Nogle forslag til en god hjemmeside, hvor man kan høre et bredt repertoire
> af hele musikstykker i pop/rock-genren?

www.letshitit.com

Du kan selv requeste numre, der så bliver spillet.

Mark

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-08-05 14:26

"Betona" <bettinabjergiversenno@spammail.dk> wrote in message
> Hej med jer.
> Nogle forslag til en god hjemmeside, hvor man kan høre et bredt repertoire
> af hele musikstykker i pop/rock-genren?

Shoutcast, evt. kombineret med StationRipper.

--
mvh / regards Cruise music: http://yee-haw.dk
Christian