p3 lørdag
Fra : tina hedeman

Dato : 20-08-05 17:00

Hej med jer

Min mand hørte p3 kl 12-1400 og det var vist kristina højer der var vært,
hun kørte med årstallet 1994 hvad der var af musik dengang.
Men min mand mente han høret et nummer sunget af axl rose men det var ikke
med gnr.
Nogen der har hørt det?

hilsen tina

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-08-05 17:41

tina hedeman wrote:
> [...]
> hun kørte med årstallet 1994 hvad der var af musik dengang.
> Men min mand mente han høret et nummer sunget af axl rose men det var ikke

Det har nok været Guns N Roses - Sympathy For The Devil
Jeg hørte det nemlig også selv :)

Den er fra soundtracket til Interview With The Vampire:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:er8m96bofepo

Hvis du ikke gider registrere dig hos allmusic kan du høre en lydstump
her istedet:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000TLA9G/qid=1124555719/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/002-4606774-9484850?v=glance&s=music&n=507846

Fra : tina hedeman

Dato : 20-08-05 18:56

Hej med jer

Tak for hjælpen hvis jeg havde været hjemme vidste jeg det også. Jeg er stor
gnr fan.
hilsen tina

Fra : Brizz

Dato : 21-08-05 01:10

tina hedeman wrote:
> Hej med jer
>
> Tak for hjælpen hvis jeg havde været hjemme vidste jeg det også. Jeg er stor
> gnr fan.

Ikke stor nok

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Holst

Dato : 20-08-05 18:03

tina hedeman wrote:

> [...]
> hun kørte med årstallet 1994 hvad der var af musik dengang.
> Men min mand mente han høret et nummer sunget af axl rose men det var ikke

Prøv at se, om du kan finde en playliste på http://www.dr.dk/p3 -
indimellem kan der godt gå nogle dage, førend den dukker op.

Men nu vi er nede i starten af 90'erne og ovre i det lidt hårdere musik,
så er jeg ret sikker på, at jeg vist hørte Alice in Chains på P3 i dag.
Om det var mellem 12 og 14 erindrer jeg ikke.

Fra : tina hedeman

Dato : 21-08-05 09:45

hej

Jo jeg er stor nok fan af gnr. men jeg kan jo ikke hjælpe min mand når jeg
ikke var hjemme og hører det.
hilsen tina