Sang?
Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 19-08-05 01:18

Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvem der synger, og hvad
titlen er, på en sang jeg har hørt nogle gang i radioen efterhånden.

Det er noget pop stil, og der synges "bam baleo, bam bam baleo" som en slags
omkvæd...

Og det er _ikke_ Gypsy Kings:)

Mvh GEJ

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-08-05 10:34

Den Fri, 19 Aug 2005 02:17:41 +0200, skrev Gert E. Johannesen:

> [...]
>titlen er, på en sang jeg har hørt nogle gang i radioen efterhånden.
>
>Det er noget pop stil, og der synges "bam baleo, bam bam baleo" som en slags

Hmmm, det kan vel passe på 50.000 popsange. Af de mere originale,
bringer det mindelser om "Masselinien", som var på Kliché's første
album "Supertanker" fra 1980, men den spiller de jo nok ikke i radioen
nu om dage

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Davidsen

Dato : 19-08-05 16:17

"Gert E. Johannesen" <SLETgerte@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> titlen er, på en sang jeg har hørt nogle gang i radioen efterhånden.
>
> Det er noget pop stil, og der synges "bam baleo, bam bam baleo" som en

Har zappet forbi Viva og hørt noget (forfærdeligt) Ibiza-pop med Hot
Baditoz: "Shake your balla".
Den lyder nogenlunde som du beskriver - og nogenlunde som alle andre af den
slags numre...

Mvh
Davidsen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-08-05 16:31

Den Fri, 19 Aug 2005 17:16:31 +0200, skrev Davidsen:

>"Gert E. Johannesen" <SLETgerte@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Har zappet forbi Viva og hørt noget (forfærdeligt) Ibiza-pop med Hot
>Baditoz: "Shake your balla".

Tø-hø, Den titel minder mig om et pseudo-brasiliansk karneval, en
blæsende og overskyet dag i en dansk provinsby.

Havde det været fuldblods sydamerikansk, ville titlen nok ha' været
"Shake your baller"

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Davidsen

Dato : 19-08-05 17:50

"Kurt Hansen" <kurt@nospamtowle.dk> skrev i en meddelelse

> Tø-hø, Den titel minder mig om et pseudo-brasiliansk karneval, en
> blæsende og overskyet dag i en dansk provinsby.

Præcis!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-08-05 17:59

Gert E. Johannesen wrote:

> [...]
> titlen er, på en sang jeg har hørt nogle gang i radioen efterhånden.
>
> Det er noget pop stil, og der synges "bam baleo, bam bam baleo" som en slags

Det er The Ark - Clamour For Glamour
http://www.letssingit.com/?/ark-clamour-for-glamour-cd6mkbm.html

Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 19-08-05 18:40

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er The Ark - Clamour For Glamour
> http://www.letssingit.com/?/ark-clamour-for-glamour-cd6mkbm.html

Præcis.. tak for svarene..

GEJ

Fra : Kong Kurt

Dato : 20-08-05 11:30

On Fri, 19 Aug 2005 02:17:41 +0200, "Gert E. Johannesen"
<SLETgerte@hotmail.com> wrote:

> [...]
>titlen er, på en sang jeg har hørt nogle gang i radioen efterhånden.
>
>Det er noget pop stil, og der synges "bam baleo, bam bam baleo" som en slags

Måske Danske James Rasmussen "Bim Bam Boo Bubba Lou"
--
Så er der fest !

http://www.tungogsmuk.dk/fest.php

Hilsen