Koklokken
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-08-05 14:09

Koklokken. Ja, jeg måtte fremhæve dette fremragende instrument.

Er jeg den eneste, der synes det lyder sejt, når trommeslageren lige
varierer lidt ved at smide lidt koklokke på?

F.eks. i Nephews "Superliga", hvor han synger "Du [er] mere smuk. Du [er]
mere cool". Klokken given en fed effekt i det break.

Mark

Fra : bonfils

Dato : 18-08-05 14:32

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> F.eks. i Nephews "Superliga", hvor han synger "Du [er] mere smuk. Du [er]
> mere cool". Klokken given en fed effekt i det break.

http://gorillamask.net/morecowbell.shtml

Hæhæ...

--
Kim B.
http://kim.bonfils.com

Fra : Peter G

Dato : 18-08-05 14:42

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> F.eks. i Nephews "Superliga", hvor han synger "Du [er] mere smuk. Du [er]
> mere cool". Klokken given en fed effekt i det break.

"Guess what? I got a fever! And the only prescription.. is more
cowbell!"

http://www.milkandcookies.com/links/12491/

(Quicktime video, ca 14 MB)

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-08-05 10:21

Peter G wrote:

> "Guess what? I got a fever! And the only prescription.. is more
> cowbell!"
>
> http://www.milkandcookies.com/links/12491/
>
> (Quicktime video, ca 14 MB)

Sad også lige og kom til at tænke på den, så snart jeg så indlægget hehehe.
Den er sgu for sjov :)

-Rune Jensen

Fra : Pipeline

Dato : 18-08-05 22:36

> [...]
>
> Er jeg den eneste, der synes det lyder sejt, når trommeslageren lige
> varierer lidt ved at smide lidt koklokke på?

Og nu kan du få en koklokkesynth med de mest efterspurgte koklokkelyde!
http://www.radmonkeycowbells.com/

Fra : Peter Juhl

Dato : 19-08-05 10:36

Mark Thomas Gazel wrote:

> Koklokken. Ja, jeg måtte fremhæve dette fremragende instrument.

This group needs more cowbell...
http://www.morecowbell.net/
http://www.geekspeakweekly.com/cowbell/

Fra : bettersexinc

Dato : 19-08-05 21:01

> F.eks. i Nephews "Superliga", hvor han synger "Du [er] mere smuk. Du [er]
> mere cool". Klokken given en fed effekt i det break.

Hvis du i det nummer fjerner Nephew og nøjes med koklokken ville det være et
fedt track...

bsi