Cd'er søges..........
Fra : Muddley

Dato : 13-08-05 17:52

Hej.
Jeg søger nogle cd'er jeg engang havde på LP.
De er udgået af produktion, så jeg må finde dem brugte.

Tommy Shaw - Girls With Guns
Tommy Shaw - Ambition
Tommy Shaw - What If
Skagarack - deres første.
Hero
Harlot - A Room With A View
Mama's Boys - Power and Passion
Stage Dolls - Commandos

Giver op til fuld pris for ovenstående (150,-) hvis de er i god kvalitet.

Skulle du ligge inde med andet hard rock/glam som bare samler støv, så send
en mail.
Jeg udvider konstant min samling.

Bands som Poison, BlackNBlue, Motley Crue, Whitesnake, Kiss, Alice Cooper
og andet ordinært hard rock har jeg dog.

Hvis der er nogen der har list til at sælge eller bytte med andet, så skriv
en mail.
Helst på denne e-mail. kvn62@mail.dk

Fra : Fatter Brik

Dato : 13-08-05 19:15

> [...]
>Stage Dolls - Commandos
>
>Giver op til fuld pris for ovenstående (150,-) hvis de er i >god kvalitet.

jeg går ud fra du mener 150$

Fra : Muddley

Dato : 13-08-05 19:19

"Fatter Brik" <Fatter@brik.dk> skrev i en meddelelse

> jeg går ud fra du mener 150$

Øhh har du spist søm.?

For brugte cdér. Nope.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 23:23

> Øhh har du spist søm.?
> For brugte cdér. Nope.

Tjaa sidst jeg så ovenstående til salg var på QXL- Der gik den til små 600
kroner. Bare til info.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Muddley

Dato : 13-08-05 19:25

> jeg går ud fra du mener 150$

Til fatter ikk' en brik.
Nope, har du spist søm.??
Ved at Stage Dolls er sjælden. De andre er svære at få fat i, så dem indtil
for et år siden ofte i forskellige forretninger(Brugte)
men købte dem ikke og valgte andre.(Surt)

Hvorfor skulle jeg dog mene 150,- USD i en dansk nyhedsgruppe.
eller forsøger du bare at være sjov...Fjols.

Til andre end Fatter Ikk' en brik.
Søger også andet Hard Rock, som jeg ikke har i forvejen.
Check min hjemmeside for at se om du skulle have noget stående som du ikke
holder af
og synes jeg mangler.

www.hardrock1.webbyen.dk

Hilsen Kim

Fra : Ginge

Dato : 13-08-05 20:28

>Hvorfor skulle jeg dog mene 150,- USD i en dansk >nyhedsgruppe.
>eller forsøger du bare at være sjov...Fjols.

Hvem er det lige der er et fjols her?

Køb og salg hører hjemme i markedsgrupperne.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik

Per

Fra : Muddley

Dato : 13-08-05 21:19

"Ginge" <ginge[nospam]@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er det lige der er et fjols her?
>
> Køb og salg hører hjemme i markedsgrupperne.
>
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik
>
> Per
Det har du da klart ret i.
Sorry, min felj.
Det gik lidt hurtigt med at poste mailen.

Kim

Fra : Fatter Brik

Dato : 13-08-05 22:18

For at afslutte den her, så er markedsprisen på Tommy Shaw væsentligt højere
end den pris du tilbyder. Dine øvrige kommentarer vil jeg vælge at sidde
overhørig.