Stadig i mangel af 80'er navne.
Fra : Muddley

Dato : 10-08-05 14:07

Hvis nogen har 80'er bands artister som er essentielle og har tid til at
poste dem
så fyr gerne løs.

Hilsen Kim

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-08-05 14:19

Muddley skrev:

>Hvis nogen har 80'er bands artister som er essentielle og har tid til at
>poste dem

Jeg ved ikke, men jeg synes ikke jeg har set Shakin Stevens blive nævnt

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Muddley

Dato : 10-08-05 14:24

Nej du har ret. Og det får mig til at tænke på Sabrina. He he

Fra : Max

Dato : 10-08-05 14:30

Hej Kim

> Hvis nogen har 80'er bands artister som er essentielle og har tid til at

Prøv Google med "bands of the eighties"

Mvh Max

Fra : Steffen Kampp

Dato : 10-08-05 15:05

"Muddley" skrev:
> Hvis nogen har 80'er bands artister som er essentielle og har tid til at
> poste dem
> så fyr gerne løs.

Pixies, The Cure, The Jesus and Mary Chain, Stray Cats, Dead Kennedys,
Hüsker Dü, Gun Club, Laibach, That Petrol Emotion, Sonic Youth, P.I.L.,
Sisters of Mercy, The Mission, Sugarcubes, The Birthday Party/Nick Cave, The
Nomads, Union Carbide Productions, The Beat, The Selecter, Bad Manners, Iggy
Pop, B-52's. Er Prince blevet nævnt?

Mvh
Steffen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-08-05 18:02

"Muddley" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen har 80'er bands artister som er essentielle og har tid til at
> poste dem
> så fyr gerne løs.
>
> Hilsen Kim

Luv - Sex pistols. Police, G'n'R

Var de ikke også fra den tid ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 10-08-05 19:16

80'er ting fra min egen playlist:

Slayer, Weird Al, MC Einar, Statovarius, Sort Sol, DAD, Queen, Pink
Floyd, Sisters of Mercy, Nick Cave, Metallica, Megadeth, ManOwaR,
Leæther Strip, Kraftwerk, Iron Maiden, Guns n Roses, Front 242, Die
Krupps, Deine Lakaien...

Bands der lyder som 80'erne:
Hammerfall, Rhapsody

Hvis der er nogen af de nævnte som I ikke kender, så prøv at hente noget
med dem, det er FED musik...

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-08-05 01:05

Er der virkelig ingen som kan nævne flere 80'er bands, efter den smøre
jeg kom med?

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 17-08-06 18:33

Blondie