Underworld Tongue??
Fra : Paminu

Dato : 08-08-05 08:17

Hørte lige et nummer med Underworld der hedder Tongue. Men hvilken CD er det
fra??

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-08-05 10:30

Hej!

Paminu wrote:

> Hørte lige et nummer med Underworld der hedder Tongue. Men hvilken CD er det
> fra??

Prøv Google en anden gang. Det tog ca. 1 min at finde svaret - det kommer fra
albummet 'dubnobasswithmyheadman'.

<
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000003RGL/qid=1123493326/sr=2-1/ref=pd_bbs_b_2_1/102-8277773-7020905

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-08-05 13:33

Kim Voss Schrader wrote:

> Prøv Google en anden gang. Det tog ca. 1 min at finde svaret - det
> kommer fra albummet 'dubnobasswithmyheadman'.

Fantastisk plade!

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-08-05 16:20

On Mon, 08 Aug 2005 11:29:56 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Prøv Google en anden gang. Det tog ca. 1 min at finde svaret - det kommer fra
>albummet 'dubnobasswithmyheadman'.

Eller brug denne til stort set alt elektronisk musik:
http://www.discogs.com/