iTunes på pc der laver rod i mine mp3'er
Fra : Rasmus

Dato : 08-08-05 09:59

Hej

Jeg har lige købt en iPod photo og installeret iTunes for at kunne
lægge musik på den. Desværre så er alle mine sange blevet kastet
ind i tilfældig orden. Fx så er den samme kunstner lagt ind i flere
forskellige genere, og compilations er splittet op i albums med én
kunstner og én sang. Det gør det ret uoverskueligt at navigere rundt
i 4000 numre. Er der nogen der har erfaringer med dette, og måske ved
hvilke informationer iTunes bruger til at kategorisere.?

Jeg kan forestille mig at den bruger filens ID3 tag, og at jeg derfor
bliver nød til at ændre disse, så jeg søger et program der kan
gøre det. Gerne freeware og et der kan gøre det for hele albums udfra
et eksempel. Kender nogen et sådant??

Jeg håber I kan hjælpe

Mvh Rasmus - rasmusd5ipod@yahoo.dk - fjern ipod

Fra : Per

Dato : 08-08-05 14:18

Rasmus < rbirck@ofir.dk > skrev følgende:

> Hej

<snip>

> [...]
> bliver nød til at ændre disse, så jeg søger et program der kan
> gøre det. Gerne freeware og et der kan gøre det for hele albums udfra

TagScanner - http://xdev.narod.ru/index_e.htm

Per