Online mp3
Fra : Christian TC

Dato : 05-08-05 22:09

Hej NG

Jeg søger nogle steder hvor jeg kan downloade musik (lovligt) online som
ikke er i wma format. Jeg er nemlig ret træt af at jeg ikke kan høre den
kopibeskyttede musik på min mp3 afspiller. Kender i nogle gode steder?

--
Mvh Christian TC
"Fluefiskeri er spild af tid, tænk på hvor små de er!"

Fra : Per Madsen

Dato : 06-08-05 02:01

Christian TC <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> ikke er i wma format. Jeg er nemlig ret træt af at jeg ikke kan høre den
> kopibeskyttede musik på min mp3 afspiller. Kender i nogle gode steder?

hent iTunes her:
http://www.apple.com/itunes/
...og brug den. Det er en super afspiller og du kan købe musik via deres
butik i ACC format (svarer til 160 kbps mp3 format).Du skal lige oprette
en konto ( gratis), og så skal du ha' et kreditkort af den gængse slags
for at kunne købe. Der er,så vist jeg husker, 500 000 numre at vælge
fra.

Bruger det selv og der fungerer upåklageligt!
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Esben von Buchwald