En'lig Fredag - band?
Fra : ASKF

Dato : 05-08-05 01:05

Jeg har nu nogle gange tændt for fjernsynet nogle minutter før TV-Avisen
of fået det sidste med af den genudsendelse de kører pt.

Den yngste kvinde i koret (bedømt ud fra udseende) som også har sunget
for et par gange, hvem er hun og har hun lavet noget selv?

- Jeg kunne godt forestille mig hende synge soul eller jazz, da hendes
stemme og kunnen passer langt bedre til det end det hiphop/pop stads de
har leveret i udsendelsen.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 14-08-05 23:36

ASKF <nospam@askf.dk> skrev:
>Jeg har nu nogle gange tændt for
> [...]
.....og så er hun bare SÅ smuk!
De hedder "Nubien Fraulein" og har vistnok lavet en CD.
Hvis de får skudt ham der hiphop-stønneren, er det rigtigt godt
det de laver.

VH. JIB

Fra : ASKF

Dato : 17-08-05 07:35

slet G98QK ytrede sig i <11240591510.30024186451589@dtext.news.tele.dk>
med dette:

>....og så er hun bare SÅ smuk!

Også det ja

>De hedder "Nubien Fraulein" og har vistnok lavet en CD.
>Hvis de får skudt ham der hiphop-stønneren, er det rigtigt godt
>det de laver.

Takker, og det lader til at vi er ret enige om hvordan bandet kan
forbedres.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus