Tekst til Sebastians "Måske Ku Vi"
Fra : Palle Fuglsang Ander~

Dato : 04-08-05 11:44

Jeg aner simplethen ikke hvor jeg kan finde teksten til Sebastians sang
"Måske Ku´Vi" fra 1976 og jeg vil være meget glad hvis der skulle findes en
behjælpelig sjæl, som kunne hjælpe mig med at finde teksten til denne sang.

Send mig meget gerne en mail på: posten@andersen.mail.dk

Med venlig hilsen

Palle Fuglsang Andersen

Fra : Kert Rats

Dato : 05-08-05 18:54

"Palle Fuglsang Andersen" <posten@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Måske Ku´Vi" fra 1976 og jeg vil være meget glad hvis der skulle findes
> en behjælpelig sjæl, som kunne hjælpe mig med at finde teksten til denne

Jeg har tidligere været i din situation, hvor en tekst til en melodi ikke
var nedskrevet.. Jeg aflyttede melodien og nedskrev teksten ved hjælp af min
datamaskine - eller pc, hedder det vist i vore dage.
Det var Hans W. Petersens udgave af " Hjemme hos mig i Entreen".

Venligst

Kert Rats

Fra : Per Madsen

Dato : 06-08-05 02:01

Palle Fuglsang Andersen <posten@andersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> behjælpelig sjæl, som kunne hjælpe mig med at finde teksten til denne sang.

Jeg har ledt lidt og kan heller ikkke finde den, men da pladen kan
findes i en genbrugsforretning billigt eller på biblio., så skulle det
være en nem sag at skrive den af...Den er ikke så svær at aflytte.
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : odg

Dato : 06-08-05 09:27

Måske ku' vi - bestige bjerge
Vi har så tit løbet panden mod en mur.
Måske ku vi - sige det ærligt
Det' sagt så tit i en branderts tommer ord
Måske ku vi, måske ku vi
Finde noget at bruge hinanden til.
Jeg tror jeg er for træt nu til det.

Måske ku vi - finde værdier