Traces of Death /DVD Box-set
Fra : Peter Heide

Dato : 07-09-05 14:04

Fik langt om længe set dette produkt igennem. Ikke fordi spilletiden var
special lang
men det er vel ikke noget man gider glo på 3-4 timer i træk.

http://store.yahoo.com/rottenstore/trofdeboondv.html

155$ koster ovenstående produkt jeg har købt den for ca. 1/10 del

Indholdet: for det meste meget dårlige 4. generations VHS-kopier af diverse
lig i forskellige stadier af opløsning, som der bliver prikket lidt
i, folk der er blevet kørt over, springer ud af bygninger, selvmord,
folk der bliver tortureret, skudt,operationer( især køns-
skifteoperationer er de glade for ), racerbane-ulykker osv osv

Efter at have gloet på det et stykke tid bliver man immun og den ene
grusomhed efterfølger den anden, MEN er der noget der kan få mit
pis i kog er dyremishandling ! Og der er noget rigtigt slemt
på een af DVDerne. Jeg vil ikke gå i detaljer, men det er slemt.
Hér mister jeg fuldstændig "respekten" for disse lorte DVDer.
Eet er hvad med man kan samle samme af cut-offs fra dievers
tv-raporters optagelser men hér hvor der ligefrem bliver savlet
over et dyr mishandling. FY fuck da. Der står står jeg af !

0 kadaver ud af 6 giver jeg dette lort, som straks vil blive
solgt på eBay .

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 07-09-05 19:01

On Wed, 7 Sep 2005 15:04:10 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote:

>Fik langt om længe set dette produkt igennem. Ikke fordi spilletiden var
>special lang
>men det er vel ikke noget man gider glo på 3-4 timer i træk.

Æhh, Nej! Faktisk ikke ét sekund.

> [...]
>folk der bliver tortureret, skudt,operationer( især køns-
>skifteoperationer er de glade for ), racerbane-ulykker osv osv

Så det havde været fedt nok hvis bare billedkvaliteten var bedre?

> [...]
>tv-raporters optagelser men hér hvor der ligefrem bliver savlet
>over et dyr mishandling. FY fuck da. Der står står jeg af !

Nå, det gør du alligevel...!? Du milde.

>0 kadaver ud af 6 giver jeg dette lort, som straks vil blive
>solgt på eBay .

Min helt.

At folk kan finde glæde ved at se andres lidelser, det være sig dyr eller
mennesker, er uden for min fatteevne.

--
"Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidste måneder
men var ellers ikke nogen grådig egoist." - Bo Warming

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-09-05 08:57

Jesper B. Nielsen wrote:

> At folk kan finde glæde ved at se andres lidelser, det være sig dyr
> eller mennesker, er uden for min fatteevne.

I så tilfælde er du ikke normal.
Næsten alle synes at lidelser er mægtigt interessante. Her et lille udklip
af BT's overskrifter en helt almindelig fredag:

Cykelrytter klemt fast under varevogn
30 ældre fundet døde på plejehjem
Mansours naboer lever i frygt
DR nedlægger 100 stillinger
Forurenet vand dræber fem i New Orleans
Tavs duel endte med knivstik
Nannas nedtur: Kunne ikke passe sin egen datter

Alle historier om frygt, død eller lignende. Hvis du ikke synes den slags er
lækker læsning er det måske noget du bør arbejde lidt på, så du kan tilpasse
dig lidt bedre til samfundets normer.

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 13:13

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

MEN er der noget der kan få mit
> pis i kog er dyremishandling !

Hvoffor er det slemmere med dyr ???
Der er da tusindvis og atter tusindvis af mennesker der lider hver dag -
Hvilket er en del mere sørgeligt i min verdensopfattelse

..
> [...]
> tv-raporters optagelser men hér hvor der ligefrem bliver savlet
> over et dyr mishandling. FY fuck da. Der står står jeg af !

Bizart.
Med fare for at lyde som en kliché så elskede Hitler jo dyr (og ifølge en
vis warming også flødeskumskager).
Ikke dermed antydet at du deler denne tyskers holdninger,
men hvad er det lige der gør at en masse folk
kan se i hobetal af lig og lemlæstelse i form af diverse snuffoptagelser,
og ligefrem nyde det, mens de samtidig "står af"
bliver hidsige og forargede og ulykkelige over at se en udstoppet hundehvalp
eller en inhuman(?)dyretransport.
Dyr er da meget søde,
men de fleste af os dræber dem da direkte eller indirekte hver dag.

> 0 kadaver ud af 6 giver jeg dette lort, som straks vil blive
> solgt på eBay .

Igen synes jeg det er et besynderligt grundlag -

hvad havde den fået hvis det ikke var dyremishandling i filmen??
Altså hvis det kun var optagelser af menneskelig sorg, lidelse og ydmygelse
og ikke nogen søde små egern der blev trampet på
eller en lille grissebasse der blev trukket i halen.

Esben

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-09-05 07:10

Esben wrote:
> [...]
> Der er da tusindvis og atter tusindvis af mennesker der lider hver dag -
> Hvilket er en del mere sørgeligt i min verdensopfattelse

Mennesker der lider grundet sygdom, krig, tortur eller lignende kan vi
blive enige om er en sørgelig del af verden som den ser ud i dag.
Dyr der lider blot for sygelige menneskers underholdning er imho en
langt mere sørgelig del.

Der er, efter min mening, stor forskel på mennesker i menneskeskabte
problemer og dyr i menneskeskabte problemer.

Men ingen af delen kan jeg se have nogen berrettiget eksistens som
"underholdning"

Bortset fra det har jeg altid troet den hed Faces Of Death.