Aristocrats
Fra : Morbid Angel

Dato : 06-09-05 12:05

Ja jeg glæder mig at se denne film, fordi den får folk op af stolen,
ikke fordi jeg tror at den er andet end provokerende =)

Efter rygterne var det kun en biografgæst tilbage, det var ham der sad
med et par syltetøjglas i lommen.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Emil Rune

Dato : 06-09-05 13:04

"Morbid Angel" <morbid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke fordi jeg tror at den er andet end provokerende =)
>
> Efter rygterne var det kun en biografgæst tilbage, det var ham der sad

Bada-CHING! Shit (!) never gets old....;)

Emil

Fra : Pipeline

Dato : 06-09-05 23:40

> [...]
> ikke fordi jeg tror at den er andet end provokerende =)
>
> Efter rygterne var det kun en biografgæst tilbage, det var ham der sad

He-he! Jeg glæder mig også til at læse BW's anmeldelse af denne film, efter
at havde læst artiklen!
MVH
Pipeline

Fra : PH

Dato : 07-09-05 01:50

Morbid Angel wrote:
> [...]
> ikke fordi jeg tror at den er andet end provokerende =)
>
> Efter rygterne var det kun en biografgæst tilbage, det var ham der sad

Traileren efterlader ikke rigtig det samme indtryk som EB-artiklen:

http://www.apple.com/trailers/independent/the_aristocrats.html

og på IMDB er den helt oppe i 7,6:

http://www.imdb.com/title/tt0436078/

ligesom de kommentarer omkring filmen jeg lige skimmede, ikke rigtig
fortæller noget om vulgære Bo Warming scener.

Er det de pågældende biografgæster der har været latterligt nærtagende eller
har de ret i deres udtalelser?

Eller er det måske et gennemtænkt PR-stunt?

Nogen der har set filmen og har nogle svar?

PH

Fra : Lars Christensen

Dato : 07-09-05 06:27

PH skrev:

>Er det de pågældende biografgæster der har været latterligt nærtagende eller
>har de ret i deres udtalelser?
>
>Eller er det måske et gennemtænkt PR-stunt?
>
>Nogen der har set filmen og har nogle svar?

Jeg har ikke selv set filmen, men her er et link til de ord der bliver
brugt. Men må nok komme med en advarsel først

****SPOILER LINK******
http://www.radaronline.com/web-only/showbiz/2005/07/the-aristocrats-blow-by-blow.php

--
Lars

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 07-09-05 15:59

Lars Christensen <lars@lars.invalid> wrote in

...ewww... den skal _ikke_ laves for real den joke...

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-09-05 08:50

Den 07-09-05 02.49 skrev PH følgende:

> ligesom de kommentarer omkring filmen jeg lige skimmede, ikke rigtig
> fortæller noget om vulgære Bo Warming scener.

Nu har jeg kun læst om filmen, men der er ikke vulgære scener som sådan
i den. Forstået på den måde, at man ser ikke alt det grimme - det er
blot ord.

> Er det de pågældende biografgæster der har været latterligt nærtagende eller
> har de ret i deres udtalelser?

Eftersom det gælder om at være så vulgær som muligt, er der en del ret
så grænseoverskridende ord i den. Hvis man har forventet en almindelig
film, kan jeg godt forestille mig, at en del er blevet temmelig
forargede. Masseudvandringen lyder lidt overdrevent, det er ikke noget
vi har for vane herhjemme, men det ville sikkert være tilfældet, hvis
man havde vist filmen til en surprise-forestilling i en amerikansk
lille-by i bibelbæltet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-09-05 09:10

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> [...]
> vi har for vane herhjemme, men det ville sikkert være tilfældet, hvis
> man havde vist filmen til en surprise-forestilling i en amerikansk

Weeelll...

Lige præcis surprise-premiererne har mange udvandringer.

Folk forventer et eller andet, så bliver der vist noget helt andet, og
så bliver de sure og går.

Rigtig mange gik f.eks. allerede under "Nature Boy" i starten af
"Moulin Rouge".
--
Peter B. Juul, o.-.o "Honest criticism is hard to take. Particularly
The RockBear. ((^)) from a relative, a friend, an acquaintance, or

Fra : Per Bak

Dato : 07-09-05 10:27

> Rigtig mange gik f.eks. allerede under "Nature Boy" i starten af
> "Moulin Rouge".

Lad mig gætte på at det var mænd som gennemskuede at det her var en
bøssefilm ?

Hilsen Per

Fra : John Hinge

Dato : 07-09-05 12:15

On 07 sep 2005 Per Bak was heard to say:

Jeg håber det er ironisk ment...

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Jakob

Dato : 07-09-05 13:31

On Wed, 7 Sep 2005 11:26:47 +0200, "Per Bak" <invalid@mail.post>
wrote:

>Lad mig gætte på at det var mænd som gennemskuede at det her var en
>bøssefilm ?

my words exacly

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-09-05 15:17

Jakob <rasserj@it.dk> writes:

> my words exacly

De bliver såmænd hverken sandere eller visere af, at I er to, der
skriver dem.

Selv hvis man har den holdning, at Moulin Rouge er "en bøssefilm",
hvad det så end betyder, så er det næppe noget, man kan "gennemskue"
bare fordi en dværg sidder og synger et nummer af Eden Ahbez.

--
Peter B. Juul, o.-.o Er der ikke, dybest set, tale om
The RockBear. ((^)) en interessekonflikt, når DF både

Fra : Per Bak

Dato : 07-09-05 22:57

> De bliver såmænd hverken sandere eller visere af, at I er to, der
> skriver dem.

Så må du hellere få et citat fra Filmårbogen 2002 om Moulin Rouge, for nu at
vise at Jacob og jeg ikke står alene med vores mening :

" Skønt fagfolk opfattede denne campede technicolor-pudderkvast som en
bøssefilm, nåede den et bredt publikum .... ".

Hilsen Per

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 07-09-05 12:24

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> vi har for vane herhjemme, men det ville sikkert være tilfældet, hvis
> man havde vist filmen til en surprise-forestilling i en amerikansk

Absurd at netop Ekstrabladet, der ikke just er kendt for smagfuldhed,
skal bygge på sådan forargelse.

Smart af artiklens forfatter at lade som om at alle de ulækre ting er
noget, man ser i filmen.

Det lykkes endnu engang for Ekstrabladet at tale usandt uden direkte at
lyve.

(Ikke at jeg har speciel lyst til at se denne ulækre film).

Mikkel

--
Film jeg glæder mig til:
http://lakjer.dk/mikkel/film.shtml