80 dage til serenity
Fra : PerX ...

Dato : 05-09-05 19:57

Så kan man bare håbe på Imperial :)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-09-05 20:41

Hej!

PerX ... wrote:

> Så kan man bare håbe på Imperial :)

Det kan du (desværre) godt glemme alt om. Hvor mange kender til FireFly
herhjemme?

Men jeg glæder mig fa'me osse til filmen :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-05 23:54

In article <431c9f4a$0$18650$14726298@news.sunsite.dk>, usenet1
@mumbojumbo.dk says...
> Hej!

> Det kan du (desværre) godt glemme alt om. Hvor mange kender til FireFly
> herhjemme?

Hm.. 80% ? :)

Men ellers menuer du at de kun sætter film op som folk kender? Hvor
kender de dem fra: TV Reklamer. Så er den ordnet :)

> Men jeg glæder mig fa'me osse til filmen :)

Heh, efter præmiere ved den skotske film festival var den en overgang på
på IMDBs "250 bedste film" liste (Intelligent dialog og en historie der
hænger sammen er jo ikke noget de er vandt til fra usa ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-09-05 00:16

Hej!

PerX ... wrote:

> Men ellers menuer du at de kun sætter film op som folk kender? Hvor
> kender de dem fra: TV Reklamer. Så er den ordnet :)

Efter min mening kræver det noget mere forhistorie og kendskab til karaktererne.
F.eks. kender man ikke sådan lige Jayne uden at have set hans væremåde i en
stribe afsnit.

> Heh, efter præmiere ved den skotske film festival var den en overgang på
> på IMDBs "250 bedste film" liste (Intelligent dialog og en historie der
> hænger sammen er jo ikke noget de er vandt til fra usa ;)

Tja, det giver jeg dog ikke så meget for. Alle de trofaste fans ræser hjem og
giver skidtet 10 med pil op. Senere kommer så de alm. biografgængere og drejer
billedet så man kan se hvad den i snit scorer.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Peter Heide

Dato : 06-09-05 03:39

> [...]
> giver skidtet 10 med pil op. Senere kommer så de alm. biografgængere og
> drejer billedet så man kan se hvad den i snit scorer.

Er der lidt nazi i den og måske lidt nøgne damer, gerne nogen med naturlig
behåring ?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-09-05 07:42

On Tue, 6 Sep 2005 04:38:36 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Er der lidt nazi i den og måske lidt nøgne damer, gerne nogen med naturlig
>behåring ?

Findes der damer med unaturlig behåring? Eller tænker du på det
modsatte: Dem, der barberer sig? Det er der ikke noget unaturligt i.
Det gør masser af mænd også hver eneste dag. Det er faktisk temmelig
svært at finde kvinder med hår under armene nu om dage.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-09-05 09:10

Hej!

Peter Heide wrote:

> Er der lidt nazi i den og måske lidt nøgne damer, gerne nogen med naturlig
> behåring ?

LOL da - Nope, det tror jeg bestemt ikke

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : PerX ...

Dato : 08-09-05 02:40

In article <431d0131$0$1229$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
pheide@ofir.dk says...

> Er der lidt nazi i den og måske lidt nøgne damer, gerne nogen med naturlig
> behåring ?

Det var ikke en film for padder.

Fra : PerX ...

Dato : 08-09-05 02:39

In article <431cd1a5$0$18642$14726298@news.sunsite.dk>, usenet1
@mumbojumbo.dk says...

> Efter min mening kræver det noget mere forhistorie og kendskab til karaktererne.
> F.eks. kender man ikke sådan lige Jayne uden at have set hans væremåde i en
> stribe afsnit.

Det stod klar for mig hvem de var efter 10 minutter af serien, mon ikke
det samme gør sig gældende med filmen. I modsætning til så mange andre
så tæller som regl 100% af whedons linier i karakter beskrivelse (i
modsætning til så meget andet tv hvor 90% er fyld)

> Tja, det giver jeg dog ikke så meget for. Alle de trofaste fans ræser hjem og
> giver skidtet 10 med pil op.

Det er sjov folk altid siger det, det passer jo ikke. Så ville alt have
høje scores. Iøvrigt lægger de jo ikke bare sammen og dividere, men
laver noget tal magi for at et bedre score.

>Senere kommer så de alm. biografgængere og drejer
> billedet så man kan se hvad den i snit scorer.

Der er allerede almindlige som har set det.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-05 12:37

> Så kan man bare håbe på Imperial :)

Det lyder som den serie er noget værd.

Jeg blandede den sammen med Andromeda - det er noget bras.

Serenity skal vist tjekkes.

Mark