Badstefar-Rambo
Fra : Steen Jensen

Dato : 02-09-05 18:23

Jeg tror det var i filmmagasinet Mifune, jeg har læst det...Sylvester
lader op til en ny Rambo-film............
'Bedstefar tag dine tænder på...'

Fra : Zeki

Dato : 02-09-05 18:51

"Steen Jensen" <panther@os.dk> wrote in message
> Jeg tror det var i filmmagasinet Mifune, jeg har læst det...Sylvester
> lader op til en ny Rambo-film............

Hmm...siden 'First Blood' er en af de bedste action-thrillere der nogensinde
er lavet, kan følgene info om den nye måske være interessant:

"Rambo has been living with his family in relative peace for the past
fifteen years but still working for the military. Work pressures force him
to move his family to the American outback. The Navajo-Indian former Green
Beret and his family are attacked by white-supremacists, and Rambo has to
risk life-and-limb to rescue his 10-year old daughter from being held
hostage. "

Så længe han ikke laver en Rocky 6!

Mvh
Zeki

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-09-05 19:37

> [...]
> white-supremacists, and Rambo has to risk life-and-limb to rescue his
> 10-year old daughter from being held hostage. "

Det lyder da ok. Jeg er fuldstændig enig mht. First Blood.

> Så længe han ikke laver en Rocky 6!

Jatak.

Mark

Fra : René Lønstrup

Dato : 02-09-05 22:23

http://www.filmz.dk/forum/item/14506/

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-09-05 10:21

René Lønstrup skrev:

>http://www.filmz.dk/forum/item/14506/

Er det nu man skal skrige?
Nå man kan jo altid boycotte biografen hvis den nedværdiger sig så
meget

--
Lars

Fra : Kim2000

Dato : 02-09-05 22:28

> [...]
> former Green Beret and his family are attacked by white-supremacists,
> and Rambo has to risk life-and-limb to rescue his 10-year old daughter

Så længe han lader figuren følge hans alder, så vil det måske endda
fungere helt fint.

> Så længe han ikke laver en Rocky 6!

Rocky 5 fungerede da helt fint med rocky som træner/manager, men hvis
ideen i Rocky 6 handler om et comeback, så tvivler jeg på filmen kan
virke troværdig.

mvh
Kim

Fra : John Hinge

Dato : 03-09-05 09:46

On 02 sep 2005 Zeki was heard to say:

> [...]
> by white-supremacists, and Rambo has to risk life-and-limb to
> rescue his 10-year old daughter from being held hostage. "

Det lyder lidt bekendt...
Nåjo..

Colonel Matrix has retired and is living with his 10 year old daughter
in the country. His Daughter is kidnapped to assure that Matrix will
kill the president of a latin American country to allow the return of a
dictator. Matrix escapes off a plane flight and has until it lands to
rescue his daughter. Matrix must follow the clues he has and solve the
mystery in time.

Mon der også her skal baldres Porscher som på magisk vis får repareret
deres skader ? og holdes slemme fyre ud over afgrunde så man kan få små
sjove ordspil ud af det ? eller klippe scener på TV3 så ordspillet ikke
giver mening fordi oplægget er væk ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-09-05 10:02

> [...]
> a dictator. Matrix escapes off a plane flight and has until it lands
> to rescue his daughter. Matrix must follow the clues he has and solve

Jeg tænkte det samme. Gode gamle Commando.

Mark

Fra : Zeki

Dato : 03-09-05 10:29

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tænkte det samme. Gode gamle Commando.

Yep. Body count på over 100 og en fest af klassiske one liners, bl.a:

"I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry."

[after killing a man in the plane] "Don't disturb my friend, he's dead
tired."

"Remember, when I promised to kill you last? I lied."

Mvh
Zeki

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-09-05 10:29

eller klippe scener på TV3 så ordspillet ikke
> giver mening fordi oplægget er væk ?

Haha! - ja DET var det mest vanvittige jeg har set - det mest extreme
cencur... den og min engelske import vhs af Fredag den 13. del 4 (Final
Chapter) - der manglede hele klimakset hvor Jason får en machete i knolden.
Nå, bortset fra det, jeg vil gerne se endnu en Rambo... First Blood står
stadig som en af de bedste film og Sylvesters bedste hvis I spørger mig. Den
rating den får på imdb er godt nok lav i forhold til filmens kvalitet.
First Blood er en af de der tidlige 80'er film, der sammen med bl.a. Empire
Strikes Back, Indy 1 og ET gjorde voldsomt indtryk på mit 10 år gamle sind
og det er selvfølgelig osse medvirkende til at jeg elsker den film... jeg
havde Sly fra forskellige film overalt på mine vægge - de røg først ned da
jeg skiftede dem alle ud med Eddie the Monster (Iron Maiden)
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-09-05 19:15

Zeki wrote:

> [...]
> Beret and his family are attacked by white-supremacists, and Rambo has to
> risk life-and-limb to rescue his 10-year old daughter from being held

Har Arnold ikke allerede lavet den film?