i sofaen i morgen aften....
Fra : Peter Heide

Dato : 28-08-05 23:37

har jeg fået en date. Har brug for en film så jeg kan komme i buk...under
nederdelen på hende.
Jeg vil godt have noget som kan gøre hende en smule utilpas og dermed søge
min
beskyttelse. Derfor vil et godt gys være sagen ,så lidt nærkontakt kan komme
på tale. Så
jeg har en mulighed for at liste min hånd.... osv

Det må ikke være en gyser der får hende til at løbe skrigende ud af min
lejlighed. Dog så
bange at hun ikke tør gå hjem ,men ender i min nyindkøbte dobbeltseng.

Kan I anbefale en film ? I sér jo alt !

Der må ikke indgå en hed sexscene. Det er så pinligt. Havde selv tænkt på
Roegs;
Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-08-05 00:03

Hej!

Peter Heide wrote:

> Kan I anbefale en film ? I sér jo alt !

Tja, Boogeyman synes jeg virkede godt som en gyser.

> Der må ikke indgå en hed sexscene. Det er så pinligt. Havde selv tænkt på
> Roegs;
> Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

Så undgå for alt i verden film af Aldomovar

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Morten Steen

Dato : 29-08-05 00:06

> Der må ikke indgå en hed sexscene. Det er så pinligt. Havde selv tænkt på
> Roegs;
> Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

He-he, slår aldrig fejl! :)

Faktisk vil jeg mene at flere af de japanske er perfekte til den slags, hvis
I er til den slags. :) Altså The Ring, Dark Water, Ju-On osv.

Ellers er The Exorcist altid god. Eller The Omen, hvis I er til de lidt
ældre gys. The Shining.

Af nyere ting... hmmmm... vi lever generelt i en mere "uelegant" tid... men
der er da bestemt lavet gode "snigere"... jeg kan sgu bare ikke lige komme
på nogle lige nu. Er lidt træt. Sengetid.

Men held og lykke. Lad os høre om du fik noget ud af det! :D

Morten

Fra : AJC

Dato : 29-08-05 01:08

"Morten Steen" <morten.xNOSPAM@film.dk> wrote in

> Men held og lykke. Lad os høre om du fik noget ud af det! :D

Det håber jeg ikke, at han gjorde!

Fra : AJC

Dato : 29-08-05 01:07

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in

> [...]
> på Roegs;
> Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

Giv ikke efter for liderligheden(Satan)!!!
Hvis du vil i nærkontakt med den pige, så synes jeg, at du skulle gifte dig
med hende først.

Fra : Charlotte

Dato : 29-08-05 08:26

> Giv ikke efter for liderligheden(Satan)!!!
> Hvis du vil i nærkontakt med den pige, så synes jeg, at du skulle gifte
> dig
> med hende først.

Det er forhåbentlig et forsøg på at være morsom???

Charlotte :)

Fra : AJC

Dato : 29-08-05 18:04

"Charlotte" <no@mails.please> wrote in news:deuaau$erv$1@news.jay.net:

> Det er forhåbentlig et forsøg på at være morsom???

Nej.

Fra : digi

Dato : 29-08-05 22:58

On 29 Aug 2005 17:03:54 GMT, AJC <stillvirgin@age42> wrote:

>Nej.

men det virker, lmao

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-08-05 07:15

On Mon, 29 Aug 2005 09:26:26 +0200, "Charlotte" <no@mails.please>
wrote:

>Det er forhåbentlig et forsøg på at være morsom???
>
>Charlotte :)

Nej manden er seksuel frustreret

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-08-05 09:28

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Giv ikke efter for liderligheden(Satan)!!!
> Hvis du vil i nærkontakt med den pige, så synes jeg, at du skulle gifte
dig
> med hende først.

LOL

.. o O (Damn alle de skilsmisser man så skulle have været igennem)

Iøvrigt en flot email.. stillvirgin @ age42.. Du ser nok ikke mange XXX film

Mvh
Benjamin

Fra : Maria de Francis

Dato : 29-08-05 17:29

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

SNIP

> Iøvrigt en flot email.. stillvirgin @ age42.. Du ser nok ikke mange XXX
> film

LOL

Også kun 2 so far:

xXx fra 2002 og
xXx: state of the Union fra 2005

Mvh Maria

Fra : AJC

Dato : 29-08-05 18:06

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in

> "AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> dig
>
> LOL
>
> . o O (Damn alle de skilsmisser man så skulle have været igennem)

Du skal kigge på sjælen, ikke på kroppen.

> Iøvrigt en flot email.. stillvirgin @ age42.. Du ser nok ikke mange
> XXX film

Tak...og nej.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-08-05 19:49

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Du skal kigge på sjælen, ikke på kroppen.

Det er jo også det jeg har gjort indtil nu, jeg kan da ikke gøre for at
sjælen siger "TAG MIG!!!"

> Tak...og nej.

De er ellers til at sammenligne med en god cowboy film...
De både rider og skyder

Mvh
Benjamin

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-08-05 13:39

On 29 Aug 2005 00:06:34 GMT, AJC <stillvirgin@age42> wrote:

>Giv ikke efter for liderligheden(Satan)!!!
>Hvis du vil i nærkontakt med den pige, så synes jeg, at du skulle gifte dig
>med hende først.

Jeg har længe spekuleret på, om du virkelig er sindsforvirret, eller
om du bare tager pis på os. Hvad siger I andre?

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Michael B.

Dato : 29-08-05 13:44

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har længe spekuleret på, om du virkelig er sindsforvirret, eller
> om du bare tager pis på os. Hvad siger I andre?
>
> mvh
> Niels Søndergaard

Det er da for god humor han har.

Mvh Michael

Fra : Parker Pyne

Dato : 29-08-05 14:46

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in message

> Jeg har længe spekuleret på, om du virkelig er sindsforvirret, eller
> om du bare tager pis på os. Hvad siger I andre?

Tja. Han udnytter i hvert fald enhver lejlighed til at fremføre sine
mærkværdige synspunkter. Det kunne godt være en troldeunderart.

Fra : ML-78

Dato : 29-08-05 21:24

Niels Søndergaard skrev:

> Jeg har længe spekuleret på, om du virkelig er sindsforvirret, eller
> om du bare tager pis på os. Hvad siger I andre?

Det er svært at bedømme. AJC har efterhånden skrevet mange indlæg, der
får alle troll-klokkerne til at ringe. Samtidig er det vanskeligt at tro
at en person der bare laver fis kan være så vedholdende. Men det er i
grunden ikke mere sært end AJC's synspunkter hvis han mener dem. I begge
tilfælde må der være tale om en forstyrrelse.

I øjeblikket hælder jeg mest til troll-teorien. Det samme gælder mht.
Åge.

ML-78

Fra : Emil Rune

Dato : 30-08-05 08:19

> [...]
>
> Jeg har længe spekuleret på, om du virkelig er sindsforvirret, eller
> om du bare tager pis på os. Hvad siger I andre?

http://makeashorterlink.com/?L256623BB

Emil

Fra : -V-

Dato : 29-08-05 02:23

Peter Heide wrote:
> [...]
> nærkontakt
> kan komme på tale. Så jeg har en mulighed for at liste min hånd.... osv

Identity.
http://www.imdb.com/title/tt0309698/

Fed film, og ingen sexscener, så vidt jeg husker.

Og så er Amanda Peet med.....*yummi*.

-V-

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-08-05 22:31

-V- wrote:

> Identity.
> http://www.imdb.com/title/tt0309698/
>
> Fed film, og ingen sexscener, så vidt jeg husker.
>
> Og så er Amanda Peet med.....*yummi*.

Enig, det er en fed film!
Jeg er overhovedet ikke til gyserfilm, de siger mig ikke rigtig noget, men
lige netop Identity var virkelig god synes jeg.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-08-05 22:52

On Mon, 29 Aug 2005 23:30:59 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>Enig, det er en fed film!
>Jeg er overhovedet ikke til gyserfilm, de siger mig ikke rigtig noget, men
>lige netop Identity var virkelig god synes jeg.

Har du set Frailty? Ikke fordi de minder så meget om hinanden, men det
er i hvert fald også en fed og dybt original thriller.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-08-05 09:31

Peter Heide wrote:
> [...]
> på tale. Så
> jeg har en mulighed for at liste min hånd.... osv

Hehe, rene ord for pengene. Du er sikker på at hun ikke læser news?

> Kan I anbefale en film ? I sér jo alt !

Jeg så The Machinist igår aftes og den tror jeg ville være god til
formålet. Uncanny hele vejen igenne, uden på noget tidspunkt at falde
tilbage på platte overnaturlige forklaringer eller shockeffekter.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-08-05 09:40

Peter Heide wrote:
> [...]
> nederdelen på hende.
> Jeg vil godt have noget som kan gøre hende en smule utilpas og dermed søge

Virker det forresten? det der med at tage en pige med til en gyserfilm?
Jeg har aldrig selv prøvet at tage en pige med ind at se en gyser med
henblik på at lege beskytter.

Til gengæld var jeg i biffen med en date for at se Titanic i '98. Vi
blev gift for 1 år sidem, så tak til Cameron

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Charlotte

Dato : 29-08-05 09:54

> Virker det forresten? det der med at tage en pige med til en gyserfilm?
> Jeg har aldrig selv prøvet at tage en pige med ind at se en gyser med
> henblik på at lege beskytter.

Min kæreste (som jeg skal giftes med til november og som er far til det barn
jeg forhåbentlig føder inden for den næste uges tid) lejede The Faculty -
det virkede her :)

Charlotte :)

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-08-05 07:18

On Mon, 29 Aug 2005 10:54:08 +0200, "Charlotte" <no@mails.please>
wrote:

> [...]
>jeg forhåbentlig føder inden for den næste uges tid) lejede The Faculty -

Kan ikke huske om den havde erotiske scener =)

Fra : Zeki

Dato : 29-08-05 10:10

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> [...]

Hvis der er tale om første date, så fatter jeg ikke at tiden skal bruges på
at glo film overhovedet.

mvh
Zeki

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-08-05 10:09

Charlotte wrote:

> Min kæreste (som jeg skal giftes med til november og som er far til det barn
> jeg forhåbentlig føder inden for den næste uges tid)

Pas nu på AJC ikke læser det!
Tillykke forresten.

Fra : Charlotte

Dato : 29-08-05 11:20

> Pas nu på AJC ikke læser det!
> Tillykke forresten.

Åh ja, mit ufødte pigebarn er jo undfanget i synd. Godt at man er ligeglad
med den slags..
Og tak :)

Charlotte :)

Fra : Fulde navn

Dato : 29-08-05 13:23

"Charlotte" <no@mails.please> wrote in news:deukh8$j14$1@news.jay.net:

> Åh ja, mit ufødte pigebarn er jo undfanget i synd. Godt at man er
> ligeglad med den slags..
> Og tak :)

Må du brænde op i helvede, du djævle pigebarn.
Din sjæl vil være for evigt fortabt. Du skulle have værnet om din
jomfruelighed indtil den dag hvor i bliver smedet sammen i kirken.

Som straf skal du fremsige 1000 ave mariaer og bede om syndsforladelse

Fra : AJC

Dato : 29-08-05 18:03

> barn
>
> Pas nu på AJC ikke læser det!

Jeg har læst det.

> Tillykke forresten.

Det vil jeg også sige. Godt nok er jeg imod sex før ægteskab, men jeg
accepterer ikke benævnelsen "uægte barn", for alle børn er ægte og dejlige
skabninger, så tillykke herfra.

Fra : Helle Hansen

Dato : 29-08-05 12:29

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Roegs;
> Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

Ville det ikke være en fordel at finde en film sammen ? Personligt bryder
jeg mig ikke om gysere, og jeg ville nok finde det lidt for desperat, hvis
jeg vidste at filmen var valgt så specifikt til at komme i trusserne på mig.
Tror nu nok det giver mere bonus at vælge en film, som hun rigtig godt kunne
tænke sig at se eller alternativt, som en anden foreslår at droppe filmen og
sludre i stedet.

Venligst,
Helle

Fra : runwest@post6.tele.d~

Dato : 29-08-05 13:26

Helt klart "Das Komabrutale Duel" eller aller bedst, Nacho Cerdà's
"Aftermath"

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-08-05 07:20

On 29 Aug 2005 05:26:10 -0700, runwest@post6.tele.dk wrote:

> eller aller bedst, Nacho Cerdà's
>"Aftermath"

Du er syg =)~
Kommer forresten på dvd snart har forudbestilt min kopi

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-08-05 07:20

On 29 Aug 2005 05:26:10 -0700, runwest@post6.tele.dk wrote:

>Helt klart "Das Komabrutale Duel" eller aller bedst, Nacho Cerdà's
>"Aftermath"
nå ja det er jo gode gamle morfar

Fra : Peter Heide

Dato : 31-08-05 19:35

> nå ja det er jo gode gamle morfar

Den har jeg lige fået fat på, sammen med Genesis. Håber der godt med
nekrofil-sex i den
man bliver sgu så opstemt.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 29-08-05 13:50

> [...]
> Roegs;
> Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

Hmm jeg ville nok prøve en anden strategi, jeg ville leje Oceans 11, der er
du helt sikker på at en af fyrene er hendes type. Der er da ihvertfald fyret
godt op under min kæreste efter den film, så handler det bare om for mig at
være rigtig galant lige efter filmen, mens hun stadig synes jeg ligner
George Clooney - Det varer ikke så længe, så der skal handles
hur´tigt...

Mvh. Brian

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-08-05 19:10

> [...]
> mig at være rigtig galant lige efter filmen, mens hun stadig synes jeg
> ligner George Clooney - Det varer ikke så længe, så der skal handles

Jeg tror nu nærmere det ville have den modsatte effekt.
Så den ville jeg sgu ikke råde ham til at bruge.

Fra : Steen F.

Dato : 29-08-05 13:53

Peter Heide wrote:
> har jeg fået en date. Har brug for en film så jeg kan komme i
> buk...under nederdelen på hende.

*LOOOOOOL*
Hvis en film kan klare det trick, så vil jeg sgu gerne vide hvilken.

Fra : Sirannon

Dato : 29-08-05 22:33

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> *LOOOOOOL*
> Hvis en film kan klare det trick, så vil jeg sgu gerne vide hvilken.

Amélie kan gøre underværker.....

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-08-05 10:32

Sirannon wrote:
>>> buk...under nederdelen på hende.

> Amélie kan gøre underværker.....

Ja. Hvis man ikke kan falde i søvn.

/jim

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-08-05 14:56

Peter Heide wrote:
> [...]
> tænkt på Roegs;
> Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

Irreversible!

--
Jacob (som ikke mener det, nej)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-08-05 15:15

Den 29-08-05 15.56 skrev Jacob Skaaning følgende:

> Irreversible!

Gad egentlig vide, om der er en film, der giver større garanti for at
han ikke får noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå stegt lever: Sunbird hjælper dig med at huske bryllupsdagen.

Fra : Charlotte

Dato : 29-08-05 15:25

> Gad egentlig vide, om der er en film, der giver større garanti for at han
> ikke får noget.

LOL!

Man kan jo gå hen og blive direkte mandefjendsk af den film :)

Charlotte :)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-08-05 15:25

Kim Ludvigsen wrote:

> Gad egentlig vide, om der er en film, der giver større garanti for at
> han ikke får noget.

Tja, jeg havde engang sex imens Ichi The Killer kørte i baggrunden, så alt
kan ske hvis man har lyst nok.
Har stadigvæk ikke set slutningen. Kun hørt den.

--
Jacob

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-08-05 17:57

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

> Irreversible!

Genial idé. Efter filmen tages hun med på en aftengåtur, og sør'me om ikke
det er så velplanlagt at Peter Heide og kvinden kommer forbi en
fodgængertunnel. Så er den hjemme, er hun romantiker kan hun ikke sige nej!

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Martin Helbo

Dato : 29-08-05 18:17

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil godt have noget som kan gøre hende en smule utilpas og dermed søge
> min beskyttelse.

Der har What Lies Beneath (Bag Facaden) virket for mig.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : digi

Dato : 29-08-05 22:57

On Mon, 29 Aug 2005 00:37:05 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>har jeg fået en date. Har brug for en film så jeg kan komme i buk...under
>nederdelen på hende.
Helt klart I jomfruens tegn elller Cannibal Holocaust

Fra : Peter Heide

Dato : 29-08-05 22:46

Hej Folkens,

Tak for jeres svar. Den møgkælling meldte fra. Havde eller
ofret 2 flasker Nonneblod fra Irma, eller er det Tyreblod den
hedder, på det forventede besøg.

Kællinger kan man somregel ikke stole på .Og så har de, for
det meste, en elendig filmsmag.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-08-05 22:51

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> writes:

> [...]
> hedder, på det forventede besøg.
>
> Kællinger kan man somregel ikke stole på .Og så har de, for

Med den indstilling kan jeg slet ikke forstå, at du har brug for vin
og film for at score. Din vindende personlighed burde da være alt
rigeligt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-08-05 23:12

Den 29-08-05 23.46 skrev Peter Heide følgende:

> Tak for jeres svar. Den møgkælling meldte fra. Havde eller
> ofret 2 flasker Nonneblod fra Irma, eller er det Tyreblod den
> hedder, på det forventede besøg.

En anden gang skal du måske starte en tråd som denne anonymt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : ML-78

Dato : 29-08-05 23:51

Peter Heide skrev:

> Hej Folkens,
>
> Tak for jeres svar. Den møgkælling meldte fra. Havde eller
> ofret 2 flasker Nonneblod fra Irma, eller er det Tyreblod den
> hedder, på det forventede besøg.

Ærgerligt. Bedre held næste gang.

ML-78

Fra : MGA

Dato : 30-08-05 07:02

> Ærgerligt. Bedre held næste gang.

Nej - gode ønsker er vidst ikke på sin plads til sådan en charmetrold - et
spark bagi er nok mere passende...

Mette

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 30-08-05 07:54

"MGA" skrev i en meddelelse

> Nej - gode ønsker er vidst ikke på sin plads til sådan en
charmetrold - et
> spark bagi er nok mere passende...
>
> Mette

Ja - og tænk hvis pigen er kommet til at se denne tråd, ti hi.

Ruth

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-08-05 10:35

Peter Heide wrote:
> Tak for jeres svar. Den møgkælling meldte fra.

Men så var det da heldigt du havde en pronofilm i baghånden hvis de andre
film glippede.

/jim

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-08-05 10:59

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kællinger kan man somregel ikke stole på .Og så har de, for
> det meste, en elendig filmsmag.

Måske skulle du overveje at skifte seksualitet..
Det vil ihvertfald hjælpe på din indstilling overfor kvinder

Mvh
Benjamin

Fra : Charlotte

Dato : 30-08-05 11:03

> [...]
> hedder, på det forventede besøg.
>
> Kællinger kan man somregel ikke stole på .Og så har de, for

Så må du jo hellere gå over til mænd i stedet .. de er jo altid til at stole
på og har fantastisk filmsmag. Allesammen.

Charlotte :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 13:10

> .. de er jo altid til at stole
> på og har fantastisk filmsmag. Allesammen.

Aint that the truth

HØRT!!!

Jeg ville ellers have foreslået Necromantics eller Pink Flamingos - Det
skulle nok have fået hende til at føle sig utilpas - om hun så
efterfølgende ville være i humør til lidt mandlig "beskyttelse" stiller
jeg mig måske lidt mere spørgende overfor... hehe

/jon

Fra : ML-78

Dato : 30-08-05 17:19

Charlotte skrev:

> Så må du jo hellere gå over til mænd i stedet .. de er jo altid til at
stole
> på og har fantastisk filmsmag. Allesammen.

Det er da godt at høre, at der også findes fornuftige kvinder

ML-78

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-09-05 14:09

> Så må du jo hellere gå over til mænd i stedet .. de er jo altid til
> at stole på og har fantastisk filmsmag. Allesammen.

She ain't lying ...

Mark

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-08-05 08:42

Peter Heide wrote:

> Tak for jeres svar. Den møgkælling meldte fra.

LOL, surt show!

Fra : Per

Dato : 30-08-05 12:22

> Kan I anbefale en film ? I sér jo alt !

LoL, hvor gammel er du lige?

Anyway den amerikanske udgave af The Ring er rigtig god.

Fra : Peter Heide

Dato : 30-08-05 14:22

Hæ. Man må sige at mange af jer har humør. Dem der bliver oprigtigt
forarget er sgu' endnu mere morsomme.

Ja. Undskyld jeg indrømmer det var en joke. Jeg læste en mail længere
ned "I biografen i aften..." den inspirerede mig. Sorry.

peter

Fra : Mette

Dato : 30-08-05 15:24

> [...]
>
> Ja. Undskyld jeg indrømmer det var en joke. Jeg læste en mail længere
> ned "I biografen i aften..." den inspirerede mig. Sorry.

He - jeg synes nu nok også, at den med nonneblodet var lidt tyk.. Men det
kan man jo altid komme og sige bagefter...

Fra : Charlotte

Dato : 30-08-05 15:40

> He - jeg synes nu nok også, at den med nonneblodet var lidt tyk.. Men
> det
> kan man jo altid komme og sige bagefter...

Og når nu man efterrationaliserer: Ville det være hyggeligt og romantisk,
hvis man drak to flasker rødvin? Jeg ville i hvert fald blive temmelig
plimmelim af at drikke en flaske vin i løbet af en film ...

Charlotte :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-08-05 15:49

"Charlotte" <no@mails.please> skrev i en meddelelse

> Jeg ville i hvert fald blive temmelig
> plimmelim af at drikke en flaske vin i løbet af en film ...

Svagdrikker
Nej, jeg tror heller ikke at romancen ville blive så stor med en pind i
øret..
Men det sjove bliver jo nok at dingle ind i sengen og ligge der uden at
holde fast *GG*

Mvh
Benjamin

Fra : digi

Dato : 30-08-05 16:37

On Tue, 30 Aug 2005 15:22:19 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Hæ. Man må sige at mange af jer har humør. Dem der bliver oprigtigt
>forarget er sgu' endnu mere morsomme.
>
>Ja. Undskyld jeg indrømmer det var en joke.

Alså joke spam, meget OT

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 30-08-05 16:12

"digi" skrev i en meddelelse
"Peter Heide" > wrote:

> Alså joke spam, meget OT

Nej, det var da ikke en joke, for så havde han ikke haft nogen grund til
sit lede udfald mod alverdens kvinder. Det skulle netop ud, fordi han
blev brændt af.

Ruth

Fra : Peter Heide

Dato : 30-08-05 23:01

> Nej, det var da ikke en joke, for så havde han ikke haft nogen grund til
> sit lede udfald mod alverdens kvinder. Det skulle netop ud, fordi han
> blev brændt af.

Det kan du jo så spørge hende kællingen jeg bor sammen med

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-08-05 16:42

Peter Heide skrev den 29-08-2005 00:37:
> har jeg fået en date. Har brug for en film så jeg kan komme i buk...under
> nederdelen på hende.

Du må virkelig ikke have meget at byde på, når du bliver nød til at ty
til film for at kommer under nederdelen på hende.

Og selv hvis det med filmen virker.
er det virkelig et forhold at bygge på?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Optimus Prime

Dato : 01-09-05 13:40

Peter Heide skrev:
> [...]
> på tale. Så
> jeg har en mulighed for at liste min hånd.... osv

Der findes en stensikker fidus:

Disneys Bambi. Når Bambis mor dør kniber du lige en tåre (ikke
overdrive) og har dermed vist din "bløde side" den går lige i trusserne
på tøserne - hver gang

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-09-05 14:12

> Disneys Bambi. Når Bambis mor dør kniber du lige en tåre (ikke
> overdrive) og har dermed vist din "bløde side" den går lige i
> trusserne på tøserne - hver gang

Der fik du lige spoilet Bambi. Mange tak ... not.

Mark

Fra : Peter Heide

Dato : 01-09-05 19:42

Det skal jeg huske. Rigtig god ide .Fisse kan man ikke få nok af.

> Der fik du lige spoilet Bambi. Mange tak ... not.

Øv øv øv. Og jeg havde lige glædet mig til den film iaften.
Og nu er det heeeele ødelagt. ØV....MOOOAAAAR.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-09-05 21:14

Mark Thomas Gazel wrote:

> Der fik du lige spoilet Bambi. Mange tak ... not.

hehe, spoilet bambi, på en eller anden måde lyder det ironisk

Fra : Peter Heide

Dato : 01-09-05 22:01

> hehe, spoilet bambi, på en eller anden måde lyder det ironisk

jeg er bange for at det ikke er. der sidder mange filipensdrenge
der går virkeligt seriøst op i det spoiler halløj. selvom det
er film der har kørt ca. et par hundrede gange på TV så kommer
der alligevel en lille bussemandbefængt pegefinger op; nu har du
bare ødelagt det for alle de andre som ikke har set Star Wars
endnu .

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-09-05 18:30

Peter Heide wrote:

> jeg er bange for at det ikke er. der sidder mange filipensdrenge
> der går virkeligt seriøst op i det spoiler halløj.

Ja, jeg er en af dem! Jeg elsker film og hader når nogen spoiler en for mig.
meeeen Bambi

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-09-05 01:45

> hehe, spoilet bambi, på en eller anden måde lyder det ironisk

Det var det også.

Mark

Fra : Peter von Dy

Dato : 02-09-05 02:47

> Det var det også.

Ja. Den er god med dig

Fra : Jesper

Dato : 19-09-05 23:51

> [...]

> Roegs;
> Dont Look Now, men den går sgu ikke efter nærmere eftertanke.

Nekromantik