Dark Water ... skod
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 28-08-05 01:04

den er simpelthen noget af det værste jeg har set, aldrig er jeg blevet så
skuffet

spild ikke penge på den film

johnny

Fra : Dopedog

Dato : 28-08-05 01:28

> den er simpelthen noget af det værste jeg har set, aldrig er jeg blevet så
> skuffet
>
> spild ikke penge på den film
>
> johnny

Ja med den anmeldelse og de argumentioner, så er jeg 100% overbevist !

Fra : MGA

Dato : 28-08-05 07:14

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> den er simpelthen noget af det værste jeg har set, aldrig er jeg blevet så
> skuffet
>
> spild ikke penge på den film
>
> johnny

Det kan ikke overraske mig, når det er samme instruktør som the ring
:thumbsdown:
Den bølge af dårlige gysere der oversvømmer os lige i øjeblikket er
forfærdelig - jeg elsker gysere men det er jo lige til at blive deprimeret
af når ens forventninger ikke bare ikke holder men bliver gjort grundigt til
grin...

Mette

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 28-08-05 09:16

den kan ikke engang kategoriseres som en gyser, den er bare dårlig

det er sjældent man høre folk sige skod film højt og har samme mening selv

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Mark Jensen

Dato : 28-08-05 09:40

On Sun, 28 Aug 2005 08:13:35 +0200, "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk>
wrote:

>"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse

>Det kan ikke overraske mig, når det er samme instruktør som the ring
>:thumbsdown:

Lige netop The Ring. Jap. udgave var imo en fantastisk uhyggelig
gyser. Det største gys jeg har oplevet i over 10 år.
Men det virker som om alle de japansk inspirerede gysere der er kommet
efterfølgende fejler ret så meget :o

Fra : Morbid Angel

Dato : 28-08-05 10:36

wrote:

> [...]
>af når ens forventninger ikke bare ikke holder men bliver gjort grundigt til

Hvilke gysere syntes du er gode?

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : MGA

Dato : 29-08-05 09:45

"Morbid Angel" <morbid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke gysere syntes du er gode?

Nightmare on Elm Street
Eksorsisten
Poltergeist
....bare for at nævne et par eksempler :)

Mette

Fra : Martin Schou

Dato : 28-08-05 12:02

Sjovt
Jeg synes den er alt for creepy. Jeg vil dog sige at jeg kun har set den
originale version og ikke Hollywood klonen.
Martin

Fra : ML-78

Dato : 28-08-05 13:46

Martin Schou skrev:

> Sjovt
> Jeg synes den er alt for creepy. Jeg vil dog sige at jeg kun har set
den
> originale version og ikke Hollywood klonen.

Det er sidstnævnte, der tales om.

ML-78

Fra : Holst

Dato : 28-08-05 15:56

Johnny B [2000] wrote:

> den er simpelthen noget af det værste jeg har set, aldrig er jeg blevet så
> skuffet

Nu har jeg kun set den originale japanske udgave, og den var efter min
mening en rigtig, rigtig fed film, som har mine største anbefalinger.

Såfremt du både har set den japanske og amerikanske udgave af filmen,
vil jeg godt høre, om din mening er gældende for begge udgaver eller kun
den udgave, du har set. Og i givet fald, hvilken udgave er det du har set?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-08-05 16:44

Den 28-08-05 16.55 skrev Holst følgende:

> Nu har jeg kun set den originale japanske udgave, og den var efter min
> mening en rigtig, rigtig fed film, som har mine største anbefalinger.

Jeg synes, den musikalske markering var alt for kraftig, når der skulle
ske noget uhyggeligt. Det ødelagde en del af spændingen/uhyggen for mig
(det er svært at gyse, når man sidder og griner).

Jeg er spændt på, om den amerikanske har fået rettet lidt op på det, og
jeg er lige så spændt på, om man har bibeholdt afslutningen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : Brian P

Dato : 28-08-05 23:01

ML-78 wrote:

> den
>
> Det er sidstnævnte, der tales om.

ML, din gamle sure mand. Gå ind og se filmen & oplys os om din mening!
;)

Fra : ML-78

Dato : 29-08-05 21:29

Brian P skrev:

> ML, din gamle sure mand. Gå ind og se filmen & oplys os om din mening!
> ;)

Jeg har stadig ikke bestemt mig for om jeg vil se den i biografen eller
om jeg skal vente til den kan lejes på DVD. Men hvad er din mening om
den?

ML-78

Fra : Brian P

Dato : 30-08-05 00:05

ML-78 wrote:

> Jeg har stadig ikke bestemt mig for om jeg vil se den i biografen eller
> om jeg skal vente til den kan lejes på DVD. Men hvad er din mening om
> den?

Min kvote for popcornfilm er vist brugt op for denne måned (og næste
med). Desuden siger min mavefornemmelse mig, at jeg nok vil blive lige
så skuffet over Dark Water a la US som over andre unødvendige remakes.