Hottest skuespiller
Fra : ASKF

Dato : 26-08-05 03:11

Eftersom JytteJ ikke har startet tråden gør jeg det gerne for hende.

Kom så tøser, lad os høre jeres bud på de hotteste mandlige
skuespillere.

(lidt copy/paste fra digis indlæg)
Skriv en top 5, nummer 1 for 10 point, nummer 2 for 8 point, nummer 3
for 6 point, nummer 4 for 4 point og nummer 5 for 2 point, afstemning
løber til søndag 20:00. - hvorefter det endelige resultat bliver
fremlagt...og vinder er ?

Jeg har ikke rigtigt selv nogen bud, da jeg er ret dårlig til at vurdere
hvilke mænd der er hotte.

PS. Hvis ikke Thomas Jespersen tæller op gør jeg det også gerne.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Sabina H.

Dato : 26-08-05 06:40

ASKF wrote:
> Eftersom JytteJ ikke har startet tråden gør jeg det gerne for hende.
>
> Kom så tøser, lad os høre jeres bud på de hotteste mandlige
> skuespillere.

jamen jeg gentager da gerne mig selv ;) skal gerne prøve at stille dem i
korrekte røkkefølge....

1 Matthew McConaughey
2 George Clooney
3 Eric Bana
4 Brad Pitt
5 Goran Visnjic

jeg synes stadig Sean Connery er for lækker, men han ligger alligevel som
nummer 6, og derfor uden for kategorien ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Christina Estrup

Dato : 26-08-05 07:33

ASKF wrote:
> Kom så tøser, lad os høre jeres bud på de hotteste mandlige
> skuespillere.

1. Johnny Depp
2. Paul Bettany
3. Nathan Fillion
4. Ralph Fiennes
5. Alan Rickman

mvh
Christina

Fra : Mette

Dato : 26-08-05 07:41

Har ændret den lidt:
Kriteriet er udelukkende lækkerhed.

1. George Clooney
2. Antonio Banderas (I sine Almadovar-dage, især)
3. Goran Visnjic
4. Chris Noth ("Big" fra sex and the city).
5. Robert Redford

Fra : myggen

Dato : 26-08-05 09:17

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Goran Visnji

Fra : John Hinge

Dato : 26-08-05 09:26

On 26 aug 2005 ASKF was heard to say:

> Kom så tøser, lad os høre jeres bud på de hotteste mandlige
> skuespillere.

Jeg er ikke en tøs, medmindre jeg er glad lille pop/teknotøs.. :)
Men jeg synes nogle skespillere har så meget udstråling at selv
vi mænd der ellers helst kigger på Angelina Jolie eller
Monica Belucci godt kan opdage det..
1) George Clooney
2) Sean Connery .. Det kan godt være han er en oldsag, men hold da
op hvor har den mand udstrålig og skuespillerevner..
3) James Marsters. Stærkt undervurderet platinblond vampyr med
engelsk accent.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Lone Haudrum Olesen

Dato : 26-08-05 09:45

1. Colin Farrell
2. Johnny Depp
3. Christian Bale
4. Colin Firth
5. John Cusack

/Lone

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 26-08-05 11:41

1. Gerard Butler
2. Russell Crowe
3. Sean Bean
4. Jeffrey Dean Morgan
5. Lawrence Monoson

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : BettinaP

Dato : 26-08-05 13:23

"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message

> Kom så tøser, lad os høre jeres bud på de hotteste mandlige
> skuespillere.

Jamen gjorde vi ikke det lige før??
men så gør vi det da bare igen, så dan skal det heller ikke være da

1. Johnny Depp
2. Keanu Reeves
3. Sean Connery
4. Al Pacino
5. Mel Gibson

BettinaP

Fra : Sybil

Dato : 26-08-05 13:33

Brad Pitt (Legendernes tid)
George Clooney
Taye Diggs
Edward Norton
Aaron Jeffery (McLeod's Daughters)

Majken

Fra : Nikoline

Dato : 26-08-05 14:45

> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

1: Orlando Bloom
2. Gary Oldman
3. Johnny Deep
4. Mads Mikkelsen
5. Christian Bale

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-05 14:58

Den 26-08-05 04.11 skrev ASKF følgende:
> Eftersom JytteJ ikke har startet tråden gør jeg det gerne for hende.

Havde du overset tråden "Så er det jeres tur, piger"?

Nå, men egentlig er det sjovt som tiderne skifter. Clark Gable kunne
henrykke kvindfolk i flere generationer (1), og han er totalt fraværende
på samtlige lister.

(1) Jeg så Borte med blæsten i biografen sammen med et par kvindfolk
cirka 40 år efter dens premiere. Selvom salen var fyldt med piger, hvis
mødre knap nok var født ved premieren, gik der et dybt suk gennem salen,
da Rhett Butler viste sig første gang.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : ASKF

Dato : 26-08-05 17:47

Kim Ludvigsen ytrede sig i
<430f2014$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

>Havde du overset tråden "Så er det jeres tur, piger"?

Ja, det havde jeg.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-08-05 15:20

On Fri, 26 Aug 2005 15:57:52 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>cirka 40 år efter dens premiere. Selvom salen var fyldt med piger, hvis
>mødre knap nok var født ved premieren, gik der et dybt suk gennem salen,

Det er jo utroligt med de Mickey Mouse-ører. Og han havde efter
sigende også en ånde, der kunne slå en hest omkuld.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-08-05 15:30

Den 28-08-05 16.19 skrev Niels Søndergaard følgende:
> On Fri, 26 Aug 2005 15:57:52 +0200, Kim Ludvigsen

> Det er jo utroligt med de Mickey Mouse-ører. Og han havde efter
> sigende også en ånde, der kunne slå en hest omkuld.

Tja, ørerne har vel givet ham karakter. Desuden ser kvinder ikke kun på
udseendet, for så havde Mick Jagger jo stadig været jomfru. Med hensyn
til en eventuel dårlig ånde, så generer den ikke så meget på film.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-05 03:22

In article <4311cabf$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
usenet@kimludvigsen.dk says...

> Tja, ørerne har vel givet ham karakter. Desuden ser kvinder ikke kun på
> udseendet, for så havde Mick Jagger jo stadig været jomfru.

De ser bare på en anden måde en du tror ;)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-08-05 16:24

Paul Newman
Russell Crowe
Henry Fonda
Goran Visjnic
Gary Sinise

God weekend

Fra : GasHunter

Dato : 26-08-05 16:42

1. Paul Newman

2. Jean-Marc Barr

3. Guy Pearce

4. Matt Damon

5. Gary Oldman

Andreas

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-05 17:45

"GasHunter" <andreasohn@FJERNhotmail.com> wrote in message
> 1. Paul Newman
>
> 2. Jean-Marc Barr
>
> 3. Guy Pearce
>
> 4. Matt Damon
>
> 5. Gary Oldman

Nå, jeg kan da se, jeg ikke er den eneste, der har Paul Newman på listen

Per v.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-08-05 20:14

> Nå, jeg kan da se, jeg ikke er den eneste, der har Paul Newman på
> listen

Nej, da. Der var ikke en eneste skuespiller der er født før 1950 i de første
ndlæg og så måtte der jo gøres noget.

Burt Lancaster, John Wayne og Kirk Douglas kunne man også nævne, men nu ved
jeg ikke lige hvad der lægges i "hot".

Paul Newman er dog glohed i alle de roller han har spillet.

Mark

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-05 22:32

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> ved jeg ikke lige hvad der lægges i "hot".
>
> Paul Newman er dog glohed i alle de roller han har spillet.

Jeg kunne også nævne Clark Gable og Cary Grant. Og af de lidt yngre Gabriel
Byrne. På sin egen kiksede møde har Bruce Willis altså også noget, hvorimod
der er lidt for meget jesusflip over Mel Gibson efterhånden (spiller altid
lidende helte).

Jeg har ladet mig fortælle, at mange kvinder finder Harvey Keitel sexet?

Nå, i det mindste er der da heldigvis ikke nogen, der har nævnt Sylvester
Stallone.

Per V.

Fra : GasHunter

Dato : 27-08-05 14:13

Per Vadmand wrote:
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har ladet mig fortælle, at mange kvinder finder Harvey Keitel sexet?

Den kan jeg heller ikke følge. En jeg heller aldrig har forstået er
Kevin Spacey. Utrolig dygtig skuespiller, men lækker...? Synes han har
ret lasket hud i ansigtet og han ser da også tit lidt træt ud!

Og så er der dem der synes Lars Bom er lækker. Det har jeg helt opgivet
at prøve at forstå :)

Andreas

Fra : AJC

Dato : 27-08-05 16:47

GasHunter <andreasohn@FJERNhotmail.com> wrote in news:43106641$0$7620
> [...]

> ret lasket hud i ansigtet og han ser da også tit lidt træt ud!
>
> Og så er der dem der synes Lars Bom er lækker. Det har jeg helt opgivet

Hvorfor har du også behov for at forstå det?

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 26-08-05 20:16

"ok jeg har nogle ændringer fra den anden.

1 Ewen mcgregor

2. Eoin Gruffudd

3. Joseph Fiennes

4. Johnny Depp

5. Paul bettany

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 07-09-05 22:59

ASKF skrev i en meddelelse...

> afstemning
> løber til søndag 20:00. - hvorefter det endelige resultat bliver
> fremlagt...og vinder er ?

Vi har passeret to søndage siden vi begyndte - skal vi snart have resultatet

Mvh Tina