Hottest skuespillerinde ifølge læserne af ~
Fra : digi

Dato : 21-08-05 20:14

Hottest skuespillerinde ifølge læserne af dk.kultur.film år 2005 er:

#1. Jessiaca Alba (36 point)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0004695/
Foto: http://www.jessicaalba.net/pics/alba1048.jpg
Wallpaper: http://www.jessicaalba.net/wallpaper.html

#2. Kate Beckinsale (26 point, har flere #2 pladser end Jolie)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0000295/
Foto: http://www.geocities.com/katebeckinsale6/pictures/163.jpg

#3. Angelina Jolie (26 point)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0001401/
Foto: http://www.absolutely.net/jolie/

#4. Monica Bellucci (24 point)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0000899/
Foto:
http://www.superiorpics.com/monica_bellucci/pictures/monica070_picture.html

#5. Jennifer Love Hewitt (16 point)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0001349/
Foto:
http://www.ozinteractive.com/cgi-bin/viewpic.pl?magazines/maxim2.jpg

#6. Ghita Nørby (14 point,har en #1 mere end Hayek)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0639152/

#7. Salma Hayek (14 point)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0000161/

#8. Natalie Portman (12 point)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0000204/

#8. Sigourney Weaver (12 point)
Imdb link: http://www.imdb.com/name/nm0000244/

#10. Rosario Dawson (10 point, alle herunder også 10 point)

#10. Sarah Michelle Gellar

#10. Naomi Watts

#10. Brittany Daniel

#10. Kathrine Hepburn

#10. Catherine Zeta-Jones

Mvh
digi

Ps. tak til dem der var med.

digi

#1. Kate Beckinsale

#2. Winona Ryder

#3. Michelle Trachtenberg

#4. Nicole Kidman

#5. Scarlett Johansson

TBC

1. Rosario Dawson

2. Halle Berry

3. Beyonce Knowles

4. Monica Bellucci

5. Jessica Alba

Taba

1: Angelina Jolie
2: Kate Beckinsale
3: Charlize Theron
4: pas
5: pas

Martin

1. Sarah Michelle Gellar (Cruel Intensions)

2. Elisha Cuthbert (The Girl Next Door)

3. Monica Bellucci (The Matrix - Reloaded)

4. Jessica Alba (Sin City / Fantastic Four

5. Nicole Kidman (Moulin Rouge! / Eyes Wide Shut)

Lars

1: Naomi Watts (Mulh. Drive, 21 grams)

2: Zhang Ziyi (Musa, CTHD)

3: Jessica Alba (Sin city)

4: Audrey Tautou (Amelie)

5: Natalie Portman (SW)

Brian

#1. Monica Belucci
#2. Kate Beckinsale
#3. Angelina Jolie
#4. Claire Forlani
#5. Jessica Alba , ændrer til Salma Hayek

Ziki

1. Ghita Nørby
2. Lisbeth Dahl
3. Tori Spelling
4. Jane Fonda
5. Sigorney Weaver

Zcully

1. Jennifer Love Hewitt
2. Jessica Alba
3. Angelina Jolie
4. Jennifer Garner
5. Jenna Jameson

Jesper

Brittany Daniel (Club Dread)
Jessica Alba (Sin City)
Sofia Boutella (Le Défi/Dance Challence)
Monica Bellucci (Irreversible)
Qi Shu (Another Meltdown)

Jyttej

1. Kathrine Hepburn
2. Glenn Close
3. Kristina Ekman
4. Hende den ældste fra "Drage i skjul..." ka´ikke huske navnet.
5. Ulla Henningsen.

Mikkel

Catherine Zeta-Jones
Salma Hayek
Jennifer López
Ghita Nørby
María Felix

Steen

Sigourney Weaver (1949)er da en sej tøs.
Anne Archer (1947) spiller osse godt sammen med Harrison Ford.
Nia Peeples (1961)
Salma Hayek (1966)
Susse Wold (1938)

Nick

#1. Natalie Portman

#2. Jessica Alba

#3. Jennifer Love Hewitt

#4. Angelina Jolie

#5. Tara Reid

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-05 21:19

On Sun, 21 Aug 2005 20:13:32 +0100, digi <digi@mail.dk> wrote:

>Wallpaper: http://www.jessicaalba.net/wallpaper.html

Øv! Ingen 1280x1024 wallpapers. Sig mig tror de stadig folk kører med
640x480.

Fra : Holst

Dato : 21-08-05 20:40

Thomas Jespersen wrote:

> Øv! Ingen 1280x1024 wallpapers. Sig mig tror de stadig folk kører med
> 640x480.

Ja, wallpaperdownloads er ofte lidt til grin. Men jeg tror stadig, at
der er mange, der kører med 800x600-opløsning. Det hjælper selvfølgelig
ikke os andre. På min bærbare kører jeg 1400 x et eller andet jeg ikke
lige husker.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-05 22:39

On Sun, 21 Aug 2005 21:39:34 +0200, Holst <newsaug05@shelter.dk>
wrote:

> [...]
>der er mange, der kører med 800x600-opløsning. Det hjælper selvfølgelig
>ikke os andre. På min bærbare kører jeg 1400 x et eller andet jeg ikke

Jeg er blevet 'handicappet' ved at bruge 21" skærme på datalogi på
Århus Universitet, har man først prøvet er der ingen vej tilbage
(IMHO)

:)

Fra : Holst

Dato : 22-08-05 07:44

Thomas Jespersen wrote:

> Jeg er blevet 'handicappet' ved at bruge 21" skærme på datalogi på
> Århus Universitet, har man først prøvet er der ingen vej tilbage
> (IMHO)

Ja, man bliver nemt forvænt. Når min bærbare er puttet i docking
stationen bruger jeg en 17" skærm, men jeg havde gerne haft en større.
Mit "problem" er blot det, at jeg er nødt til i forbindelse med mit
arbejde at køre WordPerfect 5.1, og det kører altså bedst i fullscreen
mode, og WordPerfects blå skærm blæst op på 21" vil nok være lidt for
voldsomt

Fra : ASKF

Dato : 26-08-05 03:05

Thomas Jespersen ytrede sig i
<v1thg19vmepateiajlg4246ubsamcu9m2p@4ax.com> med dette:

>Jeg er blevet 'handicappet' ved at bruge 21" skærme på datalogi på
>Århus Universitet, har man først prøvet er der ingen vej tilbage
>(IMHO)

Jeg har ellers lige takket nej til en 21" fordi jeg synes den er lidt
for voldsom stor. Jeg klarer mig nu også fint med mine to 19"
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-05 21:46

On Sun, 21 Aug 2005 21:18:54 +0100, Thomas Jespersen
<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>Øv! Ingen 1280x1024 wallpapers. Sig mig tror de stadig folk kører med
>640x480.

Lidt goog'ling senere:

http://www.jessica-alba.com/
har nogle højopløsnings wallpapers. Minus: man skal registrere sig for
at kunne downloade

http://www.perfectpeople.net/biopage.php3/cid=270
Har nogle meget pæne wallpapers I 1280x1024 og 1600x1200

Fra : Sp@cey

Dato : 23-08-05 20:38

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse

> Øv! Ingen 1280x1024 wallpapers. Sig mig tror de stadig folk kører med
> 640x480.

Så kig på www.torpedoklubben.dk kig under billeder..

Mvh
Kenneth

Fra : JytteJ

Dato : 21-08-05 21:25

Hej Digi.
Hvad med at lave en for mænd ? Jeg vil gerne deltage, men ikke lave
optællingsarbejdet.

VH.
JytteJ

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-05 22:31

On Sun, 21 Aug 2005 22:24:34 +0200, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

>Hej Digi.
>Hvad med at lave en for mænd ? Jeg vil gerne deltage, men ikke lave
>optællingsarbejdet.

Hvis du starter tråden, skal jeg da gerne tælle op.

Fra : digi

Dato : 21-08-05 22:42

wrote:

>Hej Digi.
>Hvad med at lave en for mænd ? Jeg vil gerne deltage, men ikke lave
>optællingsarbejdet.

Du gider ikke at lave det hårde arbejde , start bare tråden, Thomas
er optæller siger han.