Hvad ser I frem til
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 18-08-05 21:47

Her er hvad jeg ser frem, det er meget præget af apple trailers, så hvad ser
I frem til, kom gerne med bud på nogle film der ikke er helt så kendte, fx.
europæiske og asiatiske.

Eulogy
Jade Warrior
Garden State
A home at the end of the world
A love song for Bobby Love
Millions
Chok Dee
Appleseed
Domino
Æonflux
Jarhead
Two for the money
Cars
An unfinished life
Fun with dick and jane
Strings
Mirrormask

Mvh. Brian

brauner.kjeldsen@mail.dk
http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : zcully

Dato : 18-08-05 21:51

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> wrote in
message news:4304f26e$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com
>
> ...men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.

Jeg glæder mig helt vildt til Narnia.
Blev helt et barn igen da jeg så traileren

/Zcully

Fra : who cares

Dato : 19-08-05 15:00

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> skrev i
en meddelelse news:4304f26e$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Her er hvad jeg ser frem, det er meget præget af apple trailers, så hvad
> ser I frem til, kom gerne med bud på nogle film der ikke er helt så
> [...]

jeg glæder mig til SAW 2...

-både eulogy og garden state er ganske gode film :) imo

Fra : Mogens L

Dato : 19-08-05 20:32

Helt klart....

Serenity !!!! Det bliver stort...

Derudover:

Charlie og Chokoladefabrikken
Æon Flux
Lord of war
Brothers Grimm
Narnia
King Kong
Mirror Mask
Sky High

Og en masse mere som jeg ikke kan komme i tanke om....

Fra : Silver

Dato : 20-08-05 01:58

Som zcully nævnte er Narnia ganske højt på glæde sig til listen. Men ellers
er der dem her....

Pirates of the Carribean 2 : Dead man's chest (2006) (jamen for fanden
mand!, 1'eren var jo simpelthen et af de fedeste actioneventyr jeg LÆNGE har
set og Johnny Depp's portræt af Jack Sparrow gav ham et kæmpe hop i min
respekt for hans evner som skuespiller!, det samme kunne ikke siges om
Orlando Bloom....mage til momma's boy skal man lede længe efter :S, så
2'eren og derefter 3'eren som filmes samtidiig er på listen pga Gore
Verbinski er director igen og Johnny Depp, Geoffrey Rush, Jack Davenport,
Lee Arenberg, ja faktisk HELE holdet fra 1'eren er med igen, så må jeg jo
bare tolerere ham Bloom fisen der men bare det at se Jack Sparrow blive
bitchslapped rundt af ekskærester igen er det værd :D )

Harry Potter and the Goblet of Fire (er fan af bøgerne og ivrig læser af
fanfiction omkring HP genren, og syntes filmene er ret gode og loyale
overfor bøgerne, syntes dog stadig bedst om de 2 første film så det bliver
spændende at se om Mike Newell er bedre end Chris Columbus eller Alfonso
Cuaron til at vidrebringe franchisen hehe...)

ÆonFlux (blæret fremtidsfilm som nok bliver en blanding mellem matrix, the
island, equilibrium og waterworld)

Zathura (da jeg så traileren første gang, tænkte jeg øjeblikkeligt at den
director/screenwriter vist står overfor et kæmpe sagsmål siden det var et
komplet ripoff af Jumani historien og ser så at det er selvsamme forfatter
der står bag denne film, hehe...og kunen godt lide Jumanji så derfor er den
på listen her)

The Da Vinci Code (meeen, Tom Hanks som Robert Langdon.....aaaarh?, jeg har
læst alle bøgerne hvor Robert Langdon er med og jeg ser slet ikke Tom Hanks
for mig, men utrolig nok Armand Assante istedet for! :) )

Grimm brødrene (hvis den kommer til at minde om Van Helsing mht action så
glæder jeg mig, men tror der er en hel del mere humor i den her film)

Flightplan (så traileren forleden og den ser rigtig god ud, tilpads
klaustrofobisk og panisk, syntes ikke så meget om Jodie Foster pånær hendes
skuespil i Ondskabens Øjne, men filmen ser fed ud såeh.... ;) )

Fun with Dick and Jane (ser rigtig skæg ud og Jim Carrey er vist i sit
element i den her, jeg blev sgu overrasket da jeg så traileren og så hvad
filmen egentlig gik ud på, det var faktisk ret synd at man så det i
traileren, men ok...)

The Exorcism of Emily Rose (den ser RIGTIG, rigtig skummel ud, fy for pokker
den trailer gav mig kuldegys, så den midt om natten i mit soveværelse med
kun monitoren på den bærbare som lys...)

Sky High (endnu en superhelte film men med et nyt twist som ser RET så
morsomt ud, tjek selv traileren ud her :
http://www.apple.com/trailers/disney/sky_high/ )

Corpse Bride (elskede nightmare before christmas, og denne her er lavet med
samme hold som stod bag den anden dukkefilm, og så er den tilpas mørk hehe)

The Bourne Contingency (2006)

Barnyard (elsker de computerskabte tegnefilm og den her ser RET skæg ud
hehe)

Cars (2006) (elsker jo de tegnefilm, bare det at se alle de NASCAR biler i
traileren med øjne i hele forruden kigge ondt på hinanden mens de ræser
afsted på langsiden...det var sgu morsomt :D )

Jarhead (syntes Black Hawk Down var god og den her ser ud til at være
udemærket, dog er Gyllehår ikke lige min favoritskuespiller :S)

Kung Fu Hustle 2 (Chow er tilsyneladende ved at samle castet fra 1'eren så
han kan komme igang med at lave en fortsættelse, OG DEN GLÆDER JEG MIG SGU
TIL!, jeg var komplet ødelagt af grin da jeg havde set 1'eren på dvd og den
ER kommet i min samling hehe :D :D :D)

The 40 Year Old Virgin (den ser kanonskæg ud)

Det var dem som jeg lige kunne komme i tanke om.

Mvh
Silver.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-08-05 18:50

On Sat, 20 Aug 2005 02:58:05 +0200, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>The Da Vinci Code (meeen, Tom Hanks som Robert Langdon.....aaaarh?, jeg har
>læst alle bøgerne hvor Robert Langdon er med og jeg ser slet ikke Tom Hanks
>for mig, men utrolig nok Armand Assante istedet for! :) )

Jeg er enig i,. at Hanks er et dårligt valg. Min favorit er Gabriel
Byrne, men Assante er heller ikke noget skidt bud.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morbid Angel

Dato : 20-08-05 06:33

On Thu, 18 Aug 2005 22:46:50 +0200, "Brian, Rikke & Kristian"

Sympathy For Lady venegance

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Zeki

Dato : 20-08-05 13:50
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-08-05 16:01

> [...]
> Her er hvad jeg ser frem, det er meget præget af apple trailers, så hvad
> ser I frem til, kom gerne med bud på nogle film der ikke er helt så

Apocalypto: Mel Gibson på maya, det må ses.
http://lakjer.dk/mikkel/blog/2005/07/mel-gibson-p-maya.html

Volver. Almodóvar kan ikke tage fejl!
http://www.imdb.com/title/tt0441909/

Gael Garcia Bernal i ny film af Alejandro González Iñárritu (Amores Perros
og 21 Grams).
http://www.imdb.com/title/tt0449467/

King Kong (Peter Jackson): spændende at se, hvordan han omsætter originalens
"skønheden og udyret", natur og kultur, mandlighed og kvindelighed til vore
postmoderne (?) dage.

Narnia: bare de ikke ødelægger den magiske stemning fra tegnefilmene, som
gjorde et kæmpe indtryk på mig som barn.

On the Road: Jack Kerouac på film, yessir!
http://www.dr.dk/nyheder/Kultur/article.jhtml?articleID=267727

The Da Vinci Code: så kan jeg snakke med uden at behøve spilde tid på at
læse bogen.

Den tredje Dør. Manuskript af (bl.a.) Christian Jungersen (Undtagelsen) og
instruktion af Jens Arentzen (Matadors "Ulrik").
http://www.dr.dk/nyheder/Kultur/article.jhtml?articleID=267145

Og så, naturligvis, i et stille håb: The Hobbit.
http://derhobbit-film.de/indexengl.shtml

Mikkel

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-05 17:11

In article <4304f26e$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk says...
> Her er hvad jeg ser frem, det er meget præget af apple trailers, så hvad ser
> I frem til, kom gerne med bud på nogle film der ikke er helt så kendte, fx.
> europæiske og asiatiske.

Serenity (25 November)

Men det er ikke på grund af traileren :)

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-08-05 00:07

A Scanner Darkly - http://www.imdb.com/title/tt0405296/

--