Hottest skuespillerinde ifølge læserne af ~
Fra : digi

Dato : 18-08-05 01:28

Ja jeg keder mig lidt, med hvis i gider at være med...ville det være
opløftene at vide hvad et sagkyndigt forum mener om den sag.

Skriv en top 5, nummer 1 for 10 point, nummer 2 for 8 point, nummer 3
for 6 point, nummer 4 for 4 point og nummer 5 for 2 point, afstemning
løber til søndag 20:00. - hvorefter det endelige resultat bliver
fremlagt...og vinder er ?

Kom med et bud

Min top 5

#1. Kate Beckinsale

#2. Winona Ryder

#3. Michelle Trachtenberg

#4. Nicole Kidman

#5. Scarlett Johansson

mvh.
digi

Fra : TBC

Dato : 18-08-05 02:55

"digi" <digi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kom med et bud

Ok, et par bud selv om det er svært at prioitere film skønhederne.

1. Rosario Dawson

2. Halle Berry

3. Beyonce Knowles

4. Monica Bellucci

5. Jessica Alba

Men der er så mange skønne man kunne nævne

Josie Maran, Charlize Theron, Stacey Dash, Nona Gaye, Angelina Jolie,
Roselyn Sanchez, Jenifer Lopez, Salma Hayek, Zeta-Jones osv osv. Nå jeg må
vist hellere komme i seng, eller måske et køligt bad først

TBC

Fra : Taba

Dato : 18-08-05 11:43

1: Angelina Jolie
2: Kate Beckinsale
3: Charlize Theron
4: pas
5: pas

/Taba

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-08-05 11:58

1. Sarah Michelle Gellar (Cruel Intensions)

2. Elisha Cuthbert (The Girl Next Door)

3. Monica Bellucci (The Matrix - Reloaded)

4. Jessica Alba (Sin City / Fantastic Four

5. Nicole Kidman (Moulin Rouge! / Eyes Wide Shut)

Mvh. Martin

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-08-05 17:17

digi <digi@mail.dk> wrote in news:c9j7g1l4cheu6idubterp1rbgqm64vsu66@
4ax.com:

> Kom med et bud

1: Naomi Watts (Mulh. Drive, 21 grams)

2: Zhang Ziyi (Musa, CTHD)

3: Jessica Alba (Sin city)

4: Audrey Tautou (Amelie)

5: Natalie Portman (SW)

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-08-05 21:09

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> 2: Zhang Ziyi (Musa, CTHD)

Hvis jeg skulle vælge en asiat ville det helt klart være Qi Shu (Transporter),
Zhang Ziyi er lidt for lillepige agtig i ansigtet og så har hun jo flyveøre!

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-08-05 06:13

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote in

> Hvis jeg skulle vælge en asiat ville det helt klart være Qi Shu
> (Transporter), Zhang Ziyi er lidt for lillepige agtig i ansigtet og så
> har hun jo flyveøre!

hmmm - har ikke set nogen af hendes film - men jeg
tror måske netop det er flyveørerne der gør Zhang så
sød :) Det er vist det samme mange piger har med
Will Smith.

/hilsner

Fra : Jim Andersen

Dato : 23-08-05 10:57

Lars Hoffmann wrote:
> Zhang Ziyi er lidt for lillepige agtig i ansigtet og så har hun jo
> flyveøre!

Det hedder håndtag....

/jim

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 18-08-05 17:31

#1. Monica Belucci
#2. Kate Beckinsale
#3. Angelina Jolie
#4. Claire Forlani
#5. Jessica Alba
Mvh. Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-08-05 17:52

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> wrote in
message news:4304b685$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "digi" <digi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> #1. Monica Belucci
> #2. Kate Beckinsale
> #3. Angelina Jolie
> #4. Claire Forlani
> #5. Jessica Alba
> Mvh. Brian

Sig mig, bryder I jer ikke om voksne kvinder?

Per V.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 18-08-05 19:47

> "Brian, Rikke & Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> wrote
> in message news:4304b685$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Sig mig, bryder I jer ikke om voksne kvinder?
>
> Per V.
Vil du ikke definere voksne:

Monica Bellucci er 41
Angelina Jolie er 30
Claire Forlani er 33

Jeg er selv 29, så jeg synes da 41 er rigelig voksen for mig Men det her
var bare lige dem der poppede op i hovedet på mig...kom lige med nogle bud
på de voksne kvinder, det kan da godt være du kan overtale mig til at bytte
nogen på listen ud....bortset fra nummer 1 og 3, de to har jeg en stor
svaghed for, så de bliver....og det gode er de kan begge spille godt
skuespil også...selv om AJ ikke så tit får lov at vise det....

mvh. brian

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-08-05 20:02

> Sig mig, bryder I jer ikke om voksne kvinder?

Definér "voksne" - er det kvinder i alderen 50+ ? eller hvor går grænsen
mellem ung/voksen/gammel ?

Nu gik tråden jo på den hotteste skuespillerinde- og deraf vil jeg aflede
"den mest sexede og samtidig kønneste skuespillerinde". Det indebærer for
mig også at deres krop er i en rimelig form, hvilket jo findes hos de yngre

Det er også rimelig subjektivt - og min alder taget i betragtning så vælger
jeg nok nogle i ca. samme kategori. De færeste kigger vel også langt efter
deres mødres veninder?

Mvh. Martin

Fra : JytteJ

Dato : 19-08-05 18:58

> "Brian, Rikke & Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> wrote
> in message news:4304b685$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Sig mig, bryder I jer ikke om voksne kvinder?

> Per V.

Kom dog med nogle bud, hvis du da altså kender nogle voksne kvinder ?

JytteJ

Fra : Steen Jensen

Dato : 19-08-05 19:59

JytteJ <missmerkur@esenet.dk> wrote:

> Kom dog med nogle bud, hvis du da altså kender nogle voksne kvinder ?

Sigourney Weaver (1949)er da en sej tøs.
Anne Archer (1947) spiller osse godt sammen med Harrison Ford.
Nia Peeples (1961)
Salma Hayek (1966)
Susse Wold (1938)

Så'n lige hvad jeg umiddelbart kommer på.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 19-08-05 20:45

"Steen Jensen" <panther@os.dk> skrev i en meddelelse

> Sigourney Weaver (1949)er da en sej tøs.

Ja hun er sej, men nu handlede det altså om de hottest skuespillerinder...og
Hot det er hun Not!!!!

> Anne Archer (1947) spiller osse godt sammen med Harrison Ford.
> Nia Peeples (1961)
> Salma Hayek (1966)
> Susse Wold (1938)

Ja jeg havde glemt Salma Hayek, som meget gerne må komme ind på min liste i
stedet for Jessica Alba....

Mvh. Brian

Fra : Jim Andersen

Dato : 23-08-05 10:59

Steen Jensen wrote:
> Susse Wold (1938)

Der er alt for meget vold i tv. Undtagen Susse Wold.

/jim (der ikke kan huske hvor citatet stammer fra)

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 15:07

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Der er alt for meget vold i tv. Undtagen Susse Wold.

Alt for meget vold
og lidt for lidt Susse.
(TV2)

Mikkel

Fra : Zeki

Dato : 18-08-05 20:25

1. Ghita Nørby
2. Lisbeth Dahl
3. Tori Spelling
4. Jane Fonda
5. Sigorney Weaver

Fra : zcully

Dato : 18-08-05 21:55

"digi" <digi@mail.dk> wrote in message

> [...]
> for 6 point, nummer 4 for 4 point og nummer 5 for 2 point, afstemning
> løber til søndag 20:00. - hvorefter det endelige resultat bliver

1. Jennifer Love Hewitt
2. Jessica Alba
3. Angelina Jolie
4. Jennifer Garner
5. Jenna Jameson

/Zcully

Fra : AJC

Dato : 18-08-05 23:08

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in news:4304f52f$0$1173
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> 4. Jennifer Garner

Hun er min nummer et pt.

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-08-05 22:09

AJC wrote:
> "zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in news:4304f52f$0$1173
> $ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Hun er min nummer et pt.

Hun har garanteret haft sex på et tidspunkt i sit liv...

/David

Fra : AJC

Dato : 20-08-05 00:12

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:43064a6e$0$163
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hun har garanteret haft sex på et tidspunkt i sit liv...

Og?

Fra : TBC

Dato : 25-08-05 09:43

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Og?

....Det har garanteret været godt for en eller anden

TBC

Fra : AJC

Dato : 25-08-05 21:49

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in news:430d8483$0$160
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> ...Det har garanteret været godt for en eller anden

Det må man da håbe. Så er den syndige akt jo ikke helt spildt.

Fra : zcully

Dato : 20-08-05 16:37

"AJC" <stillvirgin@age42> wrote in message
> "zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in news:4304f52f$0$1173
> $ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Hun er min nummer et pt.

Hmm må indrømme at da jeg havde lavet listen måtte hun egentlig godt ryge et
par pladser op!!

/Zcully

Fra : Mads

Dato : 20-08-05 20:44

On Thu, 18 Aug 2005 22:55:04 +0200, "zcully"
<zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

>5. Jenna Jameson

Hmm, jeg troede det var skuespillere vi remsede op
og så er den silikonedukke da næppe kvalificeret.
--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Jesper

Dato : 19-08-05 14:35

digi <digi@mail.dk> wrote:

> [...]
> for 6 point, nummer 4 for 4 point og nummer 5 for 2 point, afstemning
> løber til søndag 20:00. - hvorefter det endelige resultat bliver

Min Top 5:

Brittany Daniel (Club Dread)
Jessica Alba (Sin City)
Sofia Boutella (Le Défi/Dance Challence)
Monica Bellucci (Irreversible)
Qi Shu (Another Meltdown)

Fra : JytteJ

Dato : 19-08-05 19:03

> [...]
> for 6 point, nummer 4 for 4 point og nummer 5 for 2 point, afstemning
> løber til søndag 20:00. - hvorefter det endelige resultat bliver

1. Kathrine Hepburn
2. Glenn Close
3. Kristina Ekman
4. Hende den ældste fra "Drage i skjul..." ka´ikke huske navnet.
5. Ulla Henningsen.

JytteJ

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-08-05 21:32

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message

> 1. Kathrine Hepburn
> 2. Glenn Close
> 3. Kristina Ekman
> 4. Hende den ældste fra "Drage i skjul..." ka´ikke huske navnet.
> 5. Ulla Henningsen.

Du glemte Susan Sarandon

Per V.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-08-05 16:03

"digi" <digi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Min top 5
>
> #1. Kate Beckinsale
>
> #2. Winona Ryder
>
> #3. Michelle Trachtenberg
>
> #4. Nicole Kidman
>
> #5. Scarlett Johansson

Du kan altså bedst lide de kolde? Ja jeg synes ikke disse er hotte babes,
men snarere kølige kvinder.

Her er nogle varme:

Catherine Zeta-Jones
Salma Hayek
Jennifer López
Ghita Nørby
María Felix

Mikkel

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 21-08-05 13:24

#1. Natalie Portman

#2. Jessica Alba

#3. Jennifer Love Hewitt

#4. Angelina Jolie

#5. Tara Reid

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : ASKF

Dato : 22-08-05 04:50

digi ytrede sig i <c9j7g1l4cheu6idubterp1rbgqm64vsu66@4ax.com> med
dette:

> [...]
>for 6 point, nummer 4 for 4 point og nummer 5 for 2 point, afstemning
>løber til søndag 20:00. - hvorefter det endelige resultat bliver

1. Kelly Hu
<http://imdb.com/name/nm0005026/>

2. Lexa Doig
<http://imdb.com/name/nm0230693/>

3. Catherine Zeta-Jones
<http://imdb.com/name/nm0001876/>

4. Salma Hayek
<http://imdb.com/name/nm0000161/>

5. Teryl Rothery
<http://imdb.com/name/nm0745186/>

Ved jeg har overskredet tidsfristen, men jeg håber stadig mine bud
kommer med i betragtning.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : digi

Dato : 22-08-05 17:47

On Mon, 22 Aug 2005 05:49:38 +0200, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

> [...]
>
>5. Teryl Rothery
><http://imdb.com/name/nm0745186/>
>
>Ved jeg har overskredet tidsfristen, men jeg håber stadig mine bud

Tak for dine bud, men det er desværre forsent, du kan se
vinderne her: 7ikhg19qk4tksdvvrjnvumm9jqqch7ieoc@4ax.com

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-08-05 23:28

> Tak for dine bud, men det er desværre forsent, du kan se
> vinderne her: 7ikhg19qk4tksdvvrjnvumm9jqqch7ieoc@4ax.com

Findes der et bedre link, eller er det bare mig der ik kan hitte ud af det?

Mvh. Martin

Fra : digi

Dato : 23-08-05 02:23

On Tue, 23 Aug 2005 00:27:42 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>Findes der et bedre link, eller er det bare mig der ik kan hitte ud af det?

Hej Martin, det er et message-id link, ellers find tråden:
Hottest skuespillerinde ifølge læserne af dk.kultur.film år 2005 er:

Fra : TBC

Dato : 25-08-05 09:46

> Hej Martin, det er et message-id link, ellers find tråden:
> Hottest skuespillerinde ifølge læserne af dk.kultur.film år 2005 er:

Så har det fleste det nemmere med formen:

....Ellers tror bl.a mit system blot at det skal sende en email til en

Fra : Martin T.

Dato : 24-08-05 15:00

Bedre sent end aldrig..

Cathrine Bell