Batman the movies boksen
Fra : No Humor Man

Dato : 17-08-05 17:06

Hejsa, er der nogen der kan fortælle mig lidt om denne udgivelse. Den
blev annonceret for et stykke tid siden på filmz.dk, hvor de skrev at
boksen ville indeholde alle fire film - Batman, Batman Returns, Batman
Forever og Batman & Robin - i original versioner + special edition
versioner.

Er det en boks der bliver til noget? Og hvis den gør, hvilke features
er der så på dem og er det rigtigt at de alle kommer i SE versioner
udover bio-versionerne?

Hilsen
NHM

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Thomas

Dato : 18-08-05 10:43

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det en boks der bliver til noget? Og hvis den gør, hvilke features er
> der så på dem og er det rigtigt at de alle kommer i SE versioner udover

Check dette link :
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=7309&n=2&burl=r%3D0%26s%3D1%26n%3D2

Der finder du svarene på alle dine spørgsmål...

Mvh. Thomas