Søger godt DVD-site
Fra : Steen Jensen

Dato : 17-08-05 15:08

Hej
Jeg mangler et godt dansk sted, at læse om anmeldelser/nye/kommende
DVD'er - nogle gode forslag?

Fra : Mogens L

Dato : 17-08-05 15:41

Jeg plejer at bruge www.scope.dk

Der er både anmeldelser fra bournalister og fra brugere..

Fra : Mogens L

Dato : 17-08-05 15:59

> Der er både anmeldelser fra bournalister og fra brugere..

Ups....Journalister, selvfølgelig....

Fra : Steen Jensen

Dato : 17-08-05 16:43

Mogens L <teater-lyd@_________ofir.dk> wrote:

> Der er både anmeldelser fra bournalister og fra brugere..

Tak for det, jeg synes ikke cinemazone er optimalt

Fra : -= JF =- priv

Dato : 17-08-05 21:28

"Steen Jensen" <panther@os.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det, jeg synes ikke cinemazone er optimalt

Nu ved jeg jo ikke om det skyldes at jeg kun læser om dårlige film - men jeg
synes generelt at Cinemazones anmeldelser er _meget_ kritiske, og meget ofte
med en negativ klang... Så'n lidt hovski-snovski.

Mvh John

Fra : Kong Kent

Dato : 17-08-05 21:32

Steen Jensen wrote:
> Hej
> Jeg mangler et godt dansk sted, at læse om anmeldelser/nye/kommende
> DVD'er - nogle gode forslag?

Glem de danske! De når alligevel aldrig www.thedigitalbits.com til
sokkeholderne, hverken når det gælder hastighed med nyheder, eller
omfanget af anmeldelser. Selve kvaliteten vil altid være et personligt
synspunkt, og jeg læser ofte gode danske anmeldelser, hvorfor jeg ikke
vil kritisere dem på den front i forhold til TheBitz. Men ovenstående
site har jeg fulgt på DVD-fronten siden jeg hoppede på vognen i februar
1998, og har aldrig følt jeg har manglet noget. Super site!

mvh

Kent.

Fra : Steen Jensen

Dato : 18-08-05 07:35

Kong Kent <notvalid@doh.com> wrote:

> Glem de danske! De når alligevel aldrig www.thedigitalbits.com til
> sokkeholderne

Det sted kendte jeg ikke, så det er røget lige in i de foretrukne...
Tak for tippet