Se Brotherhood Of War
Fra : ret mail ved svar

Dato : 16-08-05 19:40

Skynd jer at købe den koreanske film: Brotherhood Of War

Den minder godt nok lidt meget om Saving Private Rayn, men hold kæft hvor er
den god. Sad sku' med tårer i øjnene flere mange

Det eneste ankepunkt, kunne være lyden. Synd lydkanalerne bliver brugt så
lidt, men måske det bare er mig.?!.

Fra : Thor

Dato : 16-08-05 20:28

> Skynd jer at købe den koreanske film: Brotherhood Of War
>
> Den minder godt nok lidt meget om Saving Private Rayn, men hold kæft hvor
> er den god. Sad sku' med tårer i øjnene flere mange

Købe, absolut nej !
Leje? Jo, kampscenerne var såmend heftige nok, men resten var til tider en
frygtelig gang sentimentalt pladder som kun asiater kan lave det. Men det er
jo kun min mening.

Hilsen Thor

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-08-05 20:52

Hej!

Thor wrote:

> Leje? Jo, kampscenerne var såmend heftige nok, men resten var til tider en
> frygtelig gang sentimentalt pladder som kun asiater kan lave det. Men det er
> jo kun min mening.

Jeg synes også den var _alt_ for sentimental og fuld af "violinscener". Det var
lige tilpas i Saving Private Ryan, men det virkede som om de havde tænkt "lad os
lave en SPR, men denne gang med flere tårer" :-/

Anyway, tiden var ikke spildt, men jeg har heller ikke anbefalet den til nogen.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Thor

Dato : 17-08-05 17:41

> ( ... ) men det virkede som om de havde tænkt "lad os
> lave en SPR, men denne gang med flere tårer" :-/

En SPR for kvinder

Hilsen Thor

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-08-05 18:08

Hej!

Thor wrote:

> En SPR for kvinder

Tja, jeg græd ihvertfald ikke - honestly

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-08-05 19:13

"Thor" <Nogood@mail.post> skrev i en meddelelse

> En SPR for kvinder

Ja og så er SPR for folk der har svært ved at forstå nuancer...????? Jeg
synes Brotherhood of war var helt igennem en fantastisk krigsfilm, den var
en anelse sentimental, men det var dejligt at der stort set ingen
"superhelte" var at finde, men rigtige mennesker, som både havde gode og
dårlige sider...

Spielberg må jo have tænkt da han lavede SPR, jeg er nødt til at dele filmen
op i gode og dårlige ellers kan mit publikum ikke følge med

Nå spøg til side, SPR synes jeg kun er halv god, som sagt lider den under
det typiske amerikanske vi skal have helte og skurke...mens Brotherhood of
war skildrer rigtige mennesker, der måske nok har et godt formål, men nogle
gange bliver fanget i deres eget spind...

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-08-05 20:58

ret mail ved svar wrote:
> Skynd jer at købe den koreanske film: Brotherhood Of War

Er det ikke den der originalt hedder "Taegukgi"? Kunne du lide den vil du
sikkert også kunne lide Silmido.

Fra : Per

Dato : 17-08-05 14:54

"ret mail ved svar" <kimSLET.mail@DETTEc.dk> wrote in message
> [...]
> er den god. Sad sku' med tårer i øjnene flere mange
>
> Det eneste ankepunkt, kunne være lyden. Synd lydkanalerne bliver brugt så

Jeg godt den kunne ses, men den er bare for lang.